טוען...

החלטה שניתנה ע"י תומר אורינוב

תומר אורינוב10/01/2018

לפני כבוד השופט תומר אורינוב

המאשימה

מדינת ישראל

נגד

הנאשמת

בר אוחיון ת.ז. 315508861

<#2#>

נוכחים:

ב"כ המאשימה - עו"ד רותם לוי

הנאשמת וב"כ - עו"ד אביב סטרול - ס"צ

פרוטוקול

ב"כ המאשימה טוענת לעונש:

הנאשמת צעיר בגיל, נעדרת הרשעות קודמות, יש לה רישום קודם ללא הרשעה. הודתה בהזדמנות ראשונה וחסכה זמן שיפוטי יקר, ההסדר במסגרת העונש ההולם ואני מבקשת לכבד את ההסדר.

מגישה גיליון הרשעות קודמות.

<#5#>

החלטה

גיליון הרשעות קודמות - מסומן ת/1.

<#6#>

ניתנה והודעה היום כ"ג טבת תשע"ח, 10/01/2018 במעמד הנוכחים.

תומר אורינוב, שופט

ב"כ הנאשמת טוען לעונש:

אני מצטרף לדברי חברתי, אני מבקש לכבד את ההסדר.

אני מבקש שהקנס ישולם מכספי הפיקדון שהופקדו בתיק המעצר, והיתרה תשולם ב- 10 תשלומים.

הנאשמת:

אני מאוד מתחרטת על מה שקרה. אני אקבל את העונש שלי וזה משהו שלא יחזור על עצמו.

<#7#>

גזר דין

1. הנאשמת הורשעה על פי הודאתה בשתי עבירות של הספקת סמים מסוכנים, בעבירה של ניסיון להספקת סם מסוכן ובעבירה של החזקת סמים שלא לצריכה עצמית.

2. על פי הנטען בכתב האישום, בתאריך 21.10.2017 עת שהתה הנאשמת בחדר בבית מלון באילת, היא החזיקה בסמים מסוכנים מסוגים שונים במשקלים הבאים: סם מסוכן מסוג קנבוס במשקל של כ- 0.4 גרם; סם מסוכן מסוג קנבוס במשקל של 4.3 גרם; סם מסוכן מסוג חשיש במשקל של 4.4 גרם; וסם מסוכן מסוג קוקאין במשקל 0.07 גרם, כל זאת בצוותא חדא עם אחרים ושלא לצריכתה העצמית. כן נטען בכתב האישום כי באותו מעמד הציעה הנאשמת לבגיר אחר לבוא לחדר בבית המלון כדי לעשן סמים מסוכנים. עוד נטען בכתב האישום, כי בשני מועדים שונים במהלך החודשים יולי אוגוסט 2017, סיפקה הנאשמת לקטין סם מסוכן מסוג חשיש בצורת "ג'ויינט". בנוסף צוין בכתב האישום כי במהלך החודשים אוגוסט עד אוקטובר 2017, שלחה הנאשמת מסרונים לאחרים ובהם הציעה לספק להם סמים מסוכנים ואף קיבלה מסרונים מאחרים אשר ביקשו ממנה לספק להם סמים מסוכנים.

3. הנאשמת ילידת שנת 1996, ולחובתה רישום קודם ללא הרשעה מבית המשפט המחוזי בבאר-שבע.

4. הצדדים הגיעו להסדר טיעון, ובנסיבות העניין לא ראיתי לנכון לסטות ממנו הגם שהוא עומד על הרף המקל של מתחם העונש ההולם. הבאתי בחשבון את הודאת הנאשמת, גילה הצעיר, ושאר נסיבותיה האישיות.

5. לפיכך, אני מטיל בזה על הנאשמת עונשים כדלהלן:

מאסר בפועל - מאסר בפועל לתקופה של 6 חודשים. תקופת מאסרה תרוצה בדרך של עבודות שירות בהתאם לחוות דעת הממונה על עבודות השירות. תחילת ריצוי עבודות השירות ביום 04.02.2018. הובהרה לנאשמת חובתה לבצע את עבודות השירות, ובמידה שלא תעשה כן ניתן יהיה להמירם בעונש מאסר בפועל, וכך גם יוכל הממונה לפי שיקול דעתו, היה וימצא קיומה של עילה בכך.

מאסר על תנאי - מאסר על תנאי לתקופה של 12 חודשים. הנאשמת תישא בעונש זה אם בתקופה של שלוש שנים מהיום תעבור על עבירות סמים מסוג פשע.

מאסר על תנאי - מאסר על תנאי לתקופה של 6 חודשים. הנאשמת תישא בעונש זה אם בתקופה של שלוש שנים מהיום תעבור על עבירות סמים מסוג עוון.

פסילה על תנאי - פוסל את הנאשמת לתקופה של 6 חודשים וזאת על תנאי למשך שנתיים, אם תעבור על העבירה בה הורשעה או על אחת העבירות הנמנות על התוספת הראשונה או השנייה לפקודת התעבורה.

קנס - קנס בסך 5,000 ש"ח או מאסר למשך 30 יום תחתיו; הקנס ישולם מתוך כספים התפוסים בתיק המעצר (מ"ת 62130-10-17) ככל שקיימים, והיתרה תשולם ב- 10 תשלומים חודשיים שווים ורצופים. התשלום הראשון ישולם עד ליום 10.03.2018 ובכל 10 לחודש שלאחר מכן. פיגור בתשלום אחד מן התשלומים שנקבעו לעיל, יעמיד לפירעון מיידי את יתרת הקנס שטרם שולמה ויחייב את הנאשמת בתשלום תוספת פיגורים כחוק.

התחייבות - הנאשמת תחתום על התחייבות על סך 5,000 ש"ח, אשר יהיה עליה לשלם באם בתוך שנתיים מהיום תעבור על עבירות לפי פקודת הסמים המסוכנים. היה והנאשמת לא תחתום על התחייבות כאמור בתוך 7 ימים מהיום - תיאסר בגין כך למשך 2 יום.

מוצגים – כל המוצגים יושמדו/יחולטו/יושבו, לשיקול דעת המאשימה.

זכות ערעור תוך 45 יום מהיום.

<#8#>

ניתן והודע היום כ"ג טבת תשע"ח, 10/01/2018 במעמד הנוכחים.

תומר אורינוב, שופט

הוקלד על ידי סימה סקורי שחרור

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
10/01/2018 החלטה שניתנה ע"י תומר אורינוב תומר אורינוב צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מאשימה 1 מדינת ישראל אבנעים סיסי
נאשם 1 בר אוחיון אביב סטרול