טוען...

הוראה לנתבע 1 להגיש תצהיר נתבע

נוהאד חסן03/03/2019

03 מרץ 2019

בפני: כב' השופט נוהאד חסן

התובעת:

רולא הנו

ע"י ב"כ: עו"ד ג'יריס עזת פרח

-

הנתבעת:

מ.ח. מרכז המזון בע"מ

ע"י ב"כ: עו"ד עאמר

החלטה

  1. בהמשך להחלטתי האחרונה מיום 4.2.19 ובהעדר הודעה כלשהיא מטעם הצדדים, וזאת על אף האורכות שניתנו ולהם, יתכבדו בעלי הדין ויגישו את העדויות הראשיות שלהם ושל עדיהם בתצהירים.
  2. ב"כ התובעת יגיש תצהירי עדות ראשית מטעמה, תוך 30 ימים מהיום, ויצרף לתצהירים את כל המסמכים עליהם מתבססת התביעה. עותק מהתצהירים ישלח ישירות לב"כ הנתבעת וזאת במסירה אישית, תוך אותו פרק זמן.
  3. ב"כ הנתבעת יגיש תצהירי עדות ראשית מטעמו, תוך 30 יום מיום קבלת התצהירים מטעם ב"כ התובעת, ויצרף לתצהירים את כל המסמכים עליהם מתבססת הגנת הנתבעת. עותק מהתצהירים ישלח ישירות לב"כ התובעת וזאת במסירה אישית, תוך אותו פרק זמן.
  4. בעלי הדין יצרפו לתצהיריהם את כל המסמכים אשר הם מבקשים כי יהיו בפני בית הדין, שאם לא כן, לא יורשו להביא מסמך שלא צורף בעת הדיון, אף לא בחקירה נגדית של עדי הצד שכנגד, אלא באישורו של בית הדין.
  5. לא הוגשו תצהירי התובעת במועד, תימחק התובענה על הסף, עפ"י תקנה 44 לתקנות בית הדין לעבודה (סדרי דין) תשנ"ב-1992, וזאת ללא צורך במשלוח התראה כלשהיא. לא הוגשו תצהירי הנתבעת במועדם, יראה הדבר כאילו אין בדעת הנתבעת להביא ראיות.
  6. על המצהירים להתייצב לחקירה נגדית על תצהיריהם במועד ההוכחות שייקבע, ועל בעלי הדין לדאוג לכך, אלא אם כן יודיע הצד שכנגד בכתב כי אין בדעתו לחקור את העד של הצד שכנגד, ובמקרה זה תצהירו של אותו עד יתקבל כאילו הודו בכל העובדות שפורטו בו.
  7. סירב עד לאמת דבריו בתצהיר, או שלא עלה בידי אחד הצדדים לבוא עמו בדברים, יגיש אותו צד למזכירות ביה"ד, בד בבד עם הגשת תצהירי עדות ראשית מטעמו, בקשה להזמנת אותו עד שיעיד בפני ביה"ד במועד שיקבע, כאשר בבקשה יפורטו נסיונות בעל הדין או בא כוחו לקבל תצהיר מהעד, הסיבות שבגללן מבקש בעל הדין להעיד את העד שלא בדרך של תצהיר, ותמצית מפורטת של עובדות שהעד יתבקש להעיד עליהן.
  8. ימי פגרה יובאו במניין הימים לצורך החלטתי זו.
  9. לאחר הגשת תצהירי התובעת, ייקבע התיק להוכחות והצדדים יהיו ערוכים לסכם בעל פה בתום ישיבת ההוכחות וזאת לפי אילוצי יומנו של בית הדין.
  10. התיק יובא לעיוני למעקב תצהירי התובעת ביום 11.4.19, כך שבהעדר תצהירים מטעם התובעת, תימחק התביעה ויבוטל הדיון, וזאת ללא צורך במשלוח התראה נוספת.


ניתנה היום, כ"ו אדר א' תשע"ט, (03 מרץ 2019), בהעדר הצדדים ותישלח אליהם.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
10/12/2017 החלטה שניתנה ע"י נוהאד חסן נוהאד חסן צפייה
03/03/2019 הוראה לנתבע 1 להגיש תצהיר נתבע נוהאד חסן צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 רולא הנו ג'יריס פרח
נתבע 1 מ.ח. מרכז המזון בע"מ סולימאן עאמר