טוען...

החלטה שניתנה ע"י אדהם ספדי

אדהם ספדי24/07/2018

בפני

כבוד השופט אדהם ספדי

תובע

גבארין קאסם

נגד

נתבעת

כלל בחברה לביטוח בע"מ

החלטה

1. אני מורה על גילוי מסמכים הדדי בתוך 30 יום מהיום.

2. דרישה לעיון במסמכים תשלח בתוך 15 ימים מקבלת הגילוי והיא תיענה בתוך 15 ימים לאחר מכן.

3. במידה וצד כלשהו מבקש לשלוח שאלון לצד השני, יהא רשאי לעשות כן בתוך 30 יום מהיום והצד שאליו מופנה השאלון יהא חייב להשיב על השאלון בתוך 30 יום מיום קבלתו.

4. התובע ימציא לידי ב"כ הנתבעת עותק מקורי של כתב ויתור סודיות רפואית חתום ומאומת כדין וזאת בתוך 10 יום מהיום עם העתק לתיק בית המשפט. יושם אל לב, כי על פרטי התובע ועוה"ד המאמת את חתימתו להיות ברורים וקריאים, לרבות מספר הרישיון של עוה"ד המאמת את החתימה על הוס"ר.

במידה ולא יומצא טופס וס"ר חתום ומאומת כדין בהתאם לאמור בסעיף זה, כי אז תימחק התביעה ללא התראה נוספת.

5. בקשות בעניינים הקשורים להליכים המקדמיים תוגשנה תוך 70 ימים מהיום, שאם לא כן – ייראו הצדדים כמי שהשלימו את ההליכים המקדמיים ביניהם.

6. בתיק זה הוגש מסמך המתיימר להיות חוות דעת רפואית מטעם התובע אך אין הוא כך משאין הוא ערוך בהתאם לדרישות פקודת הראיות. לפיכך, ניתנת בזאת הזדמנות נוספת עבור התובע ככל שברצונו להגיש חוות דעת רפואית מטעמו (או יותר בהתחשב במהות התיק שעל פניו מצריכה גם חוות דעת תעסוקתית), וזאת עד לא יאוחר מיום 30/08/2018. בהיעדר חוות דעת רפואית מטעם התובע יפחתו סיכויי התביעה עד מאוד.

7. ככל שהתובע יגיש חוות דעת רפואיות מטעמו, כי אז תינתן להנתבעת האפשרות להגיש חוות דעת נגדית מטעמה עד לא יאוחר מיום 01/11/2018.

8. במידה ולא תוגש חוות דעת נגדית בתוך המועד שנקצב לעיל – תיחשב הנתבעת כמי שוויתרה על זכותה להגיש חוות דעת מטעמה וכמי שאינה חולקת על מסקנות המומחה הרפואי מטעם התובע.

9. התיק יובא לעיוני ביום 02/11/2018 למתן החלטה לגבי אופן המשך הדיון בתיק.

ימי הפגרה באים במניין.

ניתנה היום, י"ב אב תשע"ח, 24 יולי 2018, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
24/07/2018 החלטה שניתנה ע"י אדהם ספדי אדהם ספדי צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 גבארין קאסם מוחמד מעלואני
נתבע 1 כלל בחברה לביטוח בעמ אלון ביתן