טוען...

פסק דין שניתנה ע"י אורית יעקבס

אורית יעקבס07/06/2018

לפני:

כב' השופטת אורית יעקבס

המערער

משה רוזנברג

ע"י ב"כ עו"ד י.יונגר

-

המשיב

המוסד לביטוח לאומי

ע"י ב"כ עו"ד פיראס ג'בלי

פסק דין

1. בזיקה להחלטה שניתנה בסיום הדיון שהתקיים ביום 30/4/18 ומשהודיע, היום, המשיב, כי הוא "מסכים להצעת התיקונים שבסעיף 2 לתגובת המערער אשר הוגשה ביום 8/5/18", הריני מורה על החזרת עניינו של המערער לועדה הרפואית לעררים, באותו הרכב, על מנת שתפעל כדלקמן:

א. תזמין את המערער באמצעות בא כוחו על מנת להשמיע טענותיו.

ב. תתייחס, במנומק, לקביעת המומחה הרפואי (שמונה מטעם ביה"ד בתיק בל. 2599-04-16), ד"ר גיל לאנה (להלן:"המומחה"), בכל הקשור לשלילת הטענה כי השחיקה בברך ימין הינה תולדה של תחלואה טבעית וכן תייחס למסמכים המראים ממצאים של נכות בברך ימין כבר בשנת ה - 90, כאמור בסעיף 5 להודעת הערעור.

ג. תפנה למסמכים רפואיים ספציפיים המעידים על מצב קודם בברך ימין בגין שינויים ניווניים שהתגבשו עד כדי נכות לפני התאונה הנדונה.

ד. תתייחס לממצאי הקרע במיניסקוס [גם הועדה הקודמת מטעם ד"ר סלטי (שנפסלה)] העניקה נכות בגין פריט ליקוי זה.

ה. תתייחס לאפשרות של מתן נכות בשיעור גבוה יותר, בהתאם לחוות דעתו של המומחה, בין היתר בגין שני הליקויים (קרע במיניסקוס והפרעת תפקוד) בהתאם להלכת וזאנה שנטענה בערעור.

ו. תשקול את קביעתה בשנית ותיתן החלטה מנומקת וברורה.

2. לענין הוצאות משפט - לאחר שנתתי דעתי לטענות הצדדים בענין זה וכן להליכים שהתנהלו בתיק ולעובדה שמחד, המערער נאלץ להגיש, שוב, ערעור חרף פסק הדין המנומק שניתן בעניינו, קודם להתכנסות הועדה (בתיק בל 2599-04-16), ומאידך לעובדה שהמשיב הציע, מיוזמתו ועוד לפני הדיון שהתקיים ביום 30/4/18, להחזיר את עניינו של המערער לועדה, עם הנחיות מסוימות וכן הודיע, היום, כי הוא מסכים להצעות התיקון שהעלה המערער בתגובתו מיום 8/5/18, החלטתי שיהיה זה נכון לחייב את המשיב, לשלם למערער, סכום של 1,500 ₪ (בלבד) בגין הוצאות משפט.

הסכום הנ"ל יישא הפרשי ריבית והצמדה כחוק מביום אם לא ישולם בתוך 30 יום.

ניתן היום, כ"ד סיוון תשע"ח, (07 יוני 2018), בהעדר הצדדים.

יעקבס אורית, שופטת

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
07/06/2018 פסק דין שניתנה ע"י אורית יעקבס אורית יעקבס צפייה