טוען...

החלטה שניתנה ע"י גד ארנברג

גד ארנברג26/12/2017

בפני כב' השופט גד ארנברג, סגן הנשיא

מבקשים

תומר נר-גאון

נגד

משיבים

שחר אברהם

המבקש לאחר שהוזהר כדין:

המשיב גר מעלי. ביצענו לפני כשנה שיפוץ משותף שהסתיים. לאחר השיפוץ המשיב ביקש לבנות הצללה שחוסמת את האור מהחלון שלנו. ביקשתי ממנו שלא יעשה כך אך הוא עשה כן למרות בקשתי וללא רישיון. לא עשינו בעקבות כך כלום אך מאז הוא התחיל להתנכל לנו הוא עושה רעשים בלתי סבירים ודופק בכוונה מעל הדירה שלנו בכל מיני שעות משונות, כולל בשעות הלילה. אני משמיע לבית משפט את הרעשים שעושה המשיב, כולל בשעות הלילה. אישתי בהריון בסיכון גבוה לאחר 2 הפלות והדבר ממש מקשה עליה לנוח כפי שציוו לה הרופאים. אני חוזר ואמר שאנחנו לא עשינו דבר. לפני כ-3 חודשים המשיב עשה בכוונה רעשים עם אחיו. אני ושכן נוסף יצאנו אליו וביקשנו שיפסיק להרעיש ואז הוא ואחיו תקפו אותי כך שאושפזתי בחדר מיון, אני מראה תמונות של הפגיעה בי. הגשתי נגדם תלונה וגם הם התלוננו והעניין בבירור של המשטרה, אני לא עשיתי לו כלום. הוא מתופף בתופים בכוונה להרעיש כולל בימי המנוחה ובשעות לא סבירות.

החלטה

  1. ניתן בזה צו במעמד צד אחד, בהתאם להוראות סעיפים 4 ו- 5 לחוק מניעת הטרדה מאיימת, התשס"ב – 2001, האוסר על המשיב לעשות כל אחד מאלה:
    1. להטריד את המבקש ובני משפחתו , בכל דרך ובכל מקום, בכלל זה להרעיש בין בעצמו ובין באמצעות בני משפחה מעל דירת המבקש באופן לא סביר;
    2. לאיים על המבקש;
    3. לפגוע בפרטיות המבקש ובני משפחתו בכל דרך אחרת;
    4. ליצור עם המבקש כל קשר בעל פה, בכתב, או בכל אמצעי אחר;
  2. אני קובע את הבקשה לדיון במעמד שני הצדדים ביום 28/12/17 בשעה 09:00

3. המבקש ימציא העתק מהבקשה וההחלטה למשיב עד ליום 26/12/17 בשעה 17:00, משטרת ישראל תסייע בביצוע המסירה.

ניתנה היום, ח' טבת תשע"ח, 26 דצמבר 2017, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
26/12/2017 החלטה שניתנה ע"י גד ארנברג גד ארנברג צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 תומר נר-גאון
משיב 1 שחר אברהם יצחק בם