טוען...

פסק דין שניתנה ע"י אורית יעקבס

אורית יעקבס19/12/2019

לפני:

כב' השופטת הבכירה אורית יעקבס

נציג ציבור (עובדים): מר אלי אבוטבול

נציגת ציבור (מעסיקים): מאירה רון בן - דרור

התובע

אדריס קני

ע"י ב"כ עו"ד עאדל מטר ועו"ד דקואר מוניב

-

הנתבעת

מישב בי.אם תעשיות בע"מ

ע"י ב"כ עו"ד רם גלבוע

פסק דין

1. בתחילת ישיבת ההוכחות שהיתה קבועה ליום 25/9/19 ועוד בטרם החלו חקירות התובע ועד הנתבעת, התנהל דיון, חלקו שלא לפרוטוקול ואשר בסיומו הציע בית הדין לצדדים כי פסק הדין יינתן לפי סעיף 79א לחוק בתי המשפט (לא מנומק) על סמך כל החומר המצוי בתיק ועל סמך סיכומים שיוכלו לסכם בעל פה וכן על סמך דברים שיוכלו לשאת בעלי הדין עצמם ו/או העד מטעם הנתבעת וכך שסכום פסק הדין לא יפחת מסך של 20,000 ₪ ולא יעלה על סך 35,212 ₪, כאשר כל סכום שייקבע יהיה בגין פ"פ וכאשר מעבר לכך נושא שכ"ט עו"ד יהיה בשיקול דעתו של בית הדין כאשר הוא יוכל להיות מעבר לתקרה.

באי כח הצדדים יצאו להפסקה כי לשוחח עם לקוחותיהם ובסיום ההפסקה ולאחר עוד דיון שלא לפרוטוקול הסכימו שני הצדדים להצעה הנ"ל ובהתאם לכך היא קיבלה תוקף של החלטה (עמ' 8 שורות 10-22 לפרוטוקול).

לאחר מכן השמיע התובע את דבריו, באמצעות מתורגמנית בית הדין שהוזמנה לבקשתו וכן סיכם בא כח התובע את טענותיו ואז השמיע מר ברקן את דבריו ולסיום - ב"כ הנתבעת סיכם את טענותיו.

לאחר כל אלו, בהחלטה שניתנה בסיום הדיון נקבע כי:"פסק הדין בהתאם למתווה עליו הסכימו הצדדים, יינתן בהקדם".

לפיכך ובהתאם לכך, ניתן כעת פסק דיננו.

2. לאחר שעיינו בכל החומר המצוי בתיק, לרבות כתבי הטענות שהוגשו, על נספחיהם ולרבות התצהירים על נספחיהם ולאחר שנתנו דעתנו לדברים שנרשמו בפרוטוקול הדיון המוקדם שהתקיים, ביום 25/10/18, לפני ראש המותב ולאחר ששמענו את דברי התובע ואת דברי מר ברקן ואת סיכום טענות באי כח שני הצדדים, החלטנו לחייב את הנתבעת לשלם לתובע סכום של 30,000 ₪ בגין פיצויי פיטורים (להלן:"סכום פסק הדין").

בהתחשב בבקשת ב"כ הנתבעת, כפי שזו מצאה ביטוי בתחילת סיכום טענותיו (עמ' 11 שורות 21-26 לפרוטוקול) הרינו קובעים כי סכום פסק הדין ישולם ב - 3 תשלומים שווים שהראשון מביניהם יהיה עד ליום 20/1/20, השני מביניהם עד ליום 20/2/20 והשלישי מביניהם עד ליום 20/3/20.

כל אחד מהתשלומים יישא הפרשי ריבית והצמדה כחוק מהיום אם לא ישולם במועדו.

3. בכל הקשור להוצאות משפט ולשכ"ט עו"ד - בשים לב לפער שבין סכום התביעה לבין הסכום שפסקנו לטובת התובע החלטנו שכל צד יישא בהוצאותיו.

4. מאחר ובתיק לא התקיימה ישיבת הוכחות, תחזיר הגזברות לתובע את האגרה ששילם בתיק, בניכוי הסכום הנקוב בפרט 10 לתוספת הראשונה לתקנות בית הדין לעבודה (אגרות) התשס"ח - 2008.

ניתן היום,כ"א בכסלו תש"פ, (19 בדצמבר 2019), בהעדר הצדדים.

C:\חתימות נציגי ציבור\50282839.tif

מר אלי אבוטבול
נציג ציבור

(עובדים)

יעקבס אורית,

שופטת בכירה

גב' מאירה רון בן-דרור

נציגת ציבור (מעסיקים)

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
15/03/2018 הוראה לבא כוח תובעים להגיש אישור מסירה לובנא תלחמי סוידאן לא זמין
07/01/2019 הוראה לבא כוח תובעים להגיש תצהירי התובע אורית יעקבס צפייה
19/12/2019 פסק דין שניתנה ע"י אורית יעקבס אורית יעקבס צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 אדריס קני נור סיאגה
נתבע 1 מישב בי.אם תעשיות בע"מ רם גלבוע