טוען...

פסק דין שניתנה ע"י ג'מיל נאסר

ג'מיל נאסר21/06/2018

בפני

כבוד השופט ג'מיל נאסר, שופט בכיר

תובעת

בלה הרפז

נגד

נתבעים

1.דוד זיסקינד

2.מרים זיסקינד

פסק דין

התובעת שכרה דירה מאת הנתבעים בכפר הוורדים. בלילה השני של שהותה של התובעת באותה דירה ועת הלכה במדרגות המובילות ממתחם החנייה אל פתח הדירה ששכרה, היא מעדה במדרגות ושברה את כף רגל ימין.

התובעת טוענת כי התאונה ארעה עקב רשלנותם של הנתבעים ועל כן היא מבקשת לפסוק לה פיצויים בגין נזקי הגוף שנגרמו לה בעקבות התאונה הנ"ל.

היום שמעתי את טענות הצדדים בכל הקשור לשאלת נסיבות התאונה והאחריות הנזיקית הנטענת ונחה דעתי לקבוע כי התובעת לא הצליחה להוכיח רשלנות כלשהי מצדם של הנתבעים.

עיקר טענות התובעת באפיק הרשלנות הינו שלא היה מעקה למדרגות וכן לא הייתה תאורה. מנגד, טענו הנתבעים כי יש מספר מנורות תאורה עם חיישנים אשר נדלקות מיד עם תנועה וכן קיימת מנורה הממוקמת מעל פתח הכניסה לדירה שהושכרה ואשר ניתן להפעיל אותה באופן עצמאי. בנוסף טענו הנתבעים כי קיים מעקה בצמוד למדרגות בגובה יד אדם.

מההתרשמות שלי מהעדויות ששמעתי היום נחה דעתי לקבוע כי בצמוד למדרגות שבהן נפלה התובעת קיים מעקה. בנוסף, אני מקבל את גרסת הנתבעים שקיימים חמישה גופי תאורה עם חיישנים אשר נדלקים מיד עם תנועה כלשהי.

אינני מקל ראש עם סבלה של התובעת והפגיעה שנגרמה לה (שבר בכף רגל ימין וכן הטיפול הרפואי שהיא נזקקה לו) אך במקרה הנוכחי לא ניתן לפסוק פיצויים לתובעת בהעדר רשלנות כלשהי מצדם של הנתבעים.

מכל האמור לעיל, נחה דעתי לדחות את התביעה ללא צו להוצאות.

המזכירות תעביר העתק מפסק הדין אל הצדדים בדואר רשום עם אישור מסירה.

ניתן היום, ח' תמוז תשע"ח, 21 יוני 2018, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
21/03/2018 החלטה שניתנה ע"י ראמי נאסר ראמי נאסר צפייה
22/03/2018 החלטה שניתנה ע"י ג'מיל נאסר ג'מיל נאסר צפייה
21/06/2018 פסק דין שניתנה ע"י ג'מיל נאסר ג'מיל נאסר צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 פלוני
נתבע 1 דוד זיסקינד
נתבע 2 מרים זיסקינד