טוען...

פסק דין שניתנה ע"י נעמה פרס

נעמה פרס07/08/2019

לפני כבוד הרשמת הבכירה נעמה פרס

התובעת

הפניקס חברה לביטוח בע"מ-הנתבעת שכנגד

נגד

הנתבעים

1.בן קרויטרו

2.מגדל חברה לביטוח בע"מ-התובעת שכנגד

פסק דין

מונחות בפני תביעה ותביעה שכנגד שעניינן תאונת דרכים, אשר אירעה ביום 15.11.17 בשעה 11:30 או בסמוך לכך, צומת עין המפרץ בואך עכו (להלן: "התאונה"). אין חולק כי אירעה התאונה, אך יש חולק באשר לנסיבות התרחשותה. בתום הדיון בתביעה, לאחר שמיעת טענות הצדדים והעדויות, הסמיכוני בעלי הדין לפסוק את הדין על פי סעיף 79א (א) לחוק בתי המשפט [נוסח משולב], התשמ"ד-1984. לאחר ששמעתי את העדויות ובחנתי את הראיות, אני סבורה דין התביעה העיקרית להתקבל וכי דין התביעה שכנגד להידחות. ראיתי לקבל כנכונה וכעדיפה מבחינה ראייתית את גרסתם של עדי התובעת, אשר היו מהימנים עלי. עדי התובעת העידו בכנות, עקביות ובנחרצות, כי רכב הנתבע 1 הוא זה שסטה אל עבר הנתיב בו הוסע רכבים. עדותם של שני עדי התובעת הותירה אצלי רושם חיובי ביותר ואני סבורה כי ניכרו ממנה אותות האמת.

לכן, אני דוחה את התביעה שכנגד ללא צו להוצאות, למעט שכר עדי מגדל אשר ישולם על ידי מגדל. אני פוטרת את מגדל (התובעת שכנגד) מתשלום המחצית השנייה של האגרה.

אני מקבלת את התביעה העיקרית במלואה (יש לראות את הנזק ושיעורו כמוכחים, בהיעדר הצגת ראיות לסתור) ומחייבת את הנתבעים, באמצעות הנתבעת 2 לשלם לתובעת סכום של 8,325 ₪, בתוספת הפרשי הצמדה כחוק מיום 13.2.18 ועד למועד התשלום המלא בפועל. כמו כן יישאו הנתבעים, באמצעות הנתבעת 2, באגרה בסך 374 ₪, שכר עדי התובעת, כפי שנפסק בדיון ושכר טרחת עו"ד בסכום של 1,800 ₪. הסכום הכולל ישולם תוך 30 יום ממועד קבלת פסק הדין. הנני פוטרת את התובעת מתשלום המחצית השנייה של האגרה.

ניתן היום, ו' אב תשע"ט, 07 אוגוסט 2019, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
07/08/2019 פסק דין שניתנה ע"י נעמה פרס נעמה פרס צפייה