טוען...

החלטה שניתנה ע"י עדנה יוסף-קוזין

עדנה יוסף-קוזין16/03/2018

בפני

כבוד השופטת עדנה יוסף-קוזין

מבקשים

תאיר עיסא

נגד

משיבים

עמאד אבו מוחמד

החלטה

1. לפני בקשת המבקש לצו מניעת הטרדה מאיימת.

2. המשיב מנהל מסעדה סמוך לדירת המבקש ומשפחתו.

3. לדברי המבקש, ביום 10.03.18 בנו, בן 13, שיחק כדורגל ליד בית המשפחה עם חבריו. תחילה המשיב צעק לעבר הילדים בערבית "עופו מפה לפני שאני אחנוק אתכם". כמה שניות לאחר מכן משך את בנו של המבקש מהכתף, חנק אותו עם יד ימין וביד שמאל ניסה לתת לו אגרוף. עובר אורח תפס את המשיב, הפריד בין השניים וצעק על המשיב. בגין האירוע הבן וחברו פנו למשטרה. לדברי המבקש, הוא פנה עם בנו לקבלת טיפול רפואי.

4. לבקשה צורף אישור בדבר הגשת תלונה ביום 10.03.18 בגין תקיפה הגורמת חבלה ממש. עוד צורף אישור ביקור מאותו יום במרכז רפואי מוסטאוסף בע"מ, ד"ר סרסור אומאמה. במסמך נכתב כי בבדיקה גופנית "סימני טראומה בצוואר, רגישות במישוש". ב"כ המבקש טענה כי המשטרה הרחיקה את המשיב מהמקום למשך 5 ימים.

5. המשיב לא הגיש תצהיר תשובה. בדיון טען ב"כ המשיב כי לאחרונה בנו של המבקש מציק למשיב ומפריע לו לניהול העסק, המשיב ביקש ממנו לחדול אך בנו של המבקש לא הפסיק. לטענתו, המשיב לא תקף ולא איים. עוד טען כי המשיב הוא אב ל- 7 ילדים והוא מנהל במקום את העסק לפרנסת המשפחה.

6. בנסיבות כאמור לעיל, המבקש ביסס, לכאורה, את אירוע התקיפה הנטען לצורך צו מניעת הטרדה מאיימת. לכן, יחד עם הקושי בכרוך בהרחקת אדם מהמקום שבו הוא מנהל עסק לפרנסתו, וכן בשים לב לכך שמדובר בקטין, יש מקום להורות על הרחקה.

7. מובהר כי הדיון בבקשה זו הוא לכאורי בלבד ואין בהחלטה זו כדי לקבוע מסמרות ביחס לנכונות טענות מי מהצדדים או צדקתן.

8. אשר על האמור, הצו מיום 11.03.18 יעמוד על כנו. סעיף 2(ה) לצו מיום 11.03.18 יהיה בתוקף עד ליום 10.04.18 ולאחר מכן ייאסר על המשיב להתקרב לבנו של המבקש וליצור עמו כל קשר, במישרין ובעקיפין, למשך 4 חודשים מהיום.

המזכירות תמציא את ההחלטה לצדדים.

ניתנה היום, כ"ט אדר תשע"ח, 16 מרץ 2018, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
16/03/2018 החלטה שניתנה ע"י עדנה יוסף-קוזין עדנה יוסף-קוזין צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 תאיר עיסא מירב פונטש
משיב 1 עמאד אבו מוחמד נעמאן פריג'