טוען...

החלטה שניתנה ע"י רות רונן

רות רונן29/04/2018

לפני

כבוד השופטת רות רונן

המבקשת:

נועם אורים תעשיות (1993) בע"מ

נגד

המשיבים:

1. רשם החברות
2. כונס הנכסים הרשמי
3. רשות המסים

החלטה

לאחר שעיינתי בבקשה אני מורה למבקשת לפעול כדקלמן:

  1. להמציא ולהודיע דבר בקשה זו לרשם החברות, לכונס הנכסים הרשמי, ולגורמים הרלבנטיים ברשות המיסים לשם קבלת תגובתם בתוך 21 יום מקבלת כל החומר – ובכלל זה המסמכים המנויים בהחלטה זו - לידיהם.
  2. לפרסם הודעה לנושיה עפ"י דרישות ס' 2 לתקנות החברות (אישור חלוקה), התשס"א – 2001 (להלן: "התקנות") וכן להעביר לבית המשפט העתק מפרסום הבקשה באמצעי התקשורת על פי התקנות כאמור.
  3. המבקשת תמציא לכול הגורמים הרלבנטיים חוות דעת כלכלית עדכנית מגורם כלכלי מוסמך, וכן חוות דעת עדכנית של רואה חשבון החברה, המפרטת התחייבויות וחובות החברה, איתנותה הפיננסית, פירוט נושיה, סכומי החוב ומהות החוב לכל אחד מהם, פירוט שעבודים על סוגיהם, התייחסות מפורשת ליכולת הפירעון שלה בהתחשב בתזרים הנזילות הנוכחי והצפוי של החברה, החלוקה המבוקשת והשפעתה על יכולתה לפרוע חובותיה ולקיים התחייבויותיה וחובותיה הקיימים והצפויים בהגיע מועד קיומם. עורך חוות הדעת יציין בחוות דעתו כי היא מיועדת להגשתה לבית המשפט במסגרת הדיון בבקשה.
  4. על חוות הדעת לכלול את הגורמים הבאים: הכנסות המבקשת, הרווח הגולמי, הוצאות תפעול, הוצאות הנהלה וכלליות, הכנסות והוצאות מימון, היחס השוטף, היחס המהיר והיחס של ההון לנכסים, מינוף פיננסי, ניתוח כלכלי של דוח תזרים מזומנים ובחינת כושר החזר חובות והלוואות של המבקשת.
  5. כן תצרף המבקשת מאזן מאוחד, מאזן בוחן עדכני ודוח על השינויים בהון העצמי של החברה.
  6. אני מסמיכה את חוקרי הכנ"ר וכל גורם מטעם הכנ"ר, לרבות כלכלני הכנ"ר ומי מטעמם, לחקור כל גורם שהגיש חוו"ד או מסמך התומך בבקשה כדי לקבל ממנו תשובות והתייחסות לאמור באותם מסמכים תומכי בקשה, וזאת על מנת לאפשר לכנ"ר להגיש תגובה עניינית ומפורטת שמתייחסת לכל חוות הדעת שתומכות בבקשה.
  7. המבקשת תמציא החלטת דירקטוריון החברה בדבר הפנייה לבית משפט זה ובדבר אחריות הדירקטורים למצגים ולחוות הדעת אשר יוצגו בפני בית משפט זה לצורך קבלת האישור המבוקש ובדבר אחריותם לשאת בכל התחייבות שתהיה למבקשת, בקשר לחלוקה המבוקשת.
  8. המבקשת תצרף תצהיר המאמת את פרטי הבקשה מאת גורם מוסמך.

לדיון בפניי ביום 30.5.2018 בשעה 09:30.

ניתנה היום, י"ד אייר תשע"ח, 29 אפריל 2018, בהעדר הצדדים.