טוען...

החלטה שניתנה ע"י אבנר יפרח

אבנר יפרח11/04/2019

לפני כבוד הרשם בכיר אבנר יפרח

תובעים

1. זיו אגמון

2. רותי אגמון

נגד

נתבע

חיים אפללו

החלטה

1.         אני ממנה כמומחה את מר יאיר אבהרמי (להלן - "המומחה"), מרחוב יהושע חנקין 34 דירה 6 חולון טל': 052-3865752 לצורך מתן חוות דעת סופית ומכרעת במחלוקת מושא תביעה זו, כעולה מפרוטוקול הדיון.

2.         לפני קיום הבדיקה יודיע המומחה לצדדים מהי עלות חוות הדעת ויתחיל בבדיקה רק לאחר שישולם לו שכר טרחתו. בשלב זה ישאו ה­­­­צדדים שווה בשווה בשכר טרחתו של המומחה, ובפסק הדין אקבע מי יישא בסופו של דבר בשכר טרחת המומחה בהתאם לתוצאות.

סכום זה אינו כולל שאלות הבהרה וחקירה בבית המשפט (התשלום בגין שאלות הבהרה וחקירה, אם תידרש, יהיה בנפרד). המומחה לא יתחיל בבדיקה לפני שקיבל את שכר טרחתו מהצדדים. שכר הטרחה ישולם תוך 14 יום מעת משלוח אישור המומחה על קבלת המינוי.

3.         המומחה ייפגש עם הצדדים פגישה אחת במקום נשוא התביעה, ישמע את טענותיהם, יקבל וישמע מהם כל חומר או טענה שיבקשו למסור לו בפגישה, לרבות כתבי הטענות שהוגשו בתיק זה וחוות דעת מומחים. הבדיקה תתבצע במקום בנוכחות בעלי הדין. הצדדים ישתפו פעולה עם המומחה.

4.         טלפונים ליצירת קשר עם הצדדים מופיעים בפרוטוקול הדיון.

5.         חוות הדעת תומצא לתיק בית המשפט עם עותק לצדדים תוך 45 יום מיום קבלת שכר הטרחה.

6.         קביעתו של המומחה מטעם בית המשפט בחוות דעתו תהא מכרעת. המומחה רשאי לפנות לבית המשפט בבקשה למתן הוראות, ככל שיהיה בכך צורך.

7.         המומחה יודיע לבית המשפט אם הוא יכול לקבל על עצמו את המינוי, אם אין לו היכרות קודמת עם מי מהצדדים, ואם הוא יכול לעמוד בלוח הזמנים שקבעתי וזאת עד ליום 14 ימים מהיום.

8.         לעיוני ביום 60 יום מהיום.

 המזכירות תמציא החלטה זו ופרוטוקול הדיון האחרון למומחה לאלתר בתיאום עימו ולצדדים בדואר רשום עם אישור מסירה.

ניתנה היום, ו' ניסן תשע"ט, 11 אפריל 2019, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
11/04/2019 החלטה שניתנה ע"י אבנר יפרח אבנר יפרח צפייה
04/07/2019 פסק דין שניתנה ע"י אבנר יפרח אבנר יפרח צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 זיו אגמון
תובע 2 רותי אגמון
נתבע 1 חיים אפללו