טוען...

החלטה שניתנה ע"י שרי סנדר מקובר

שרי סנדר מקובר07/05/2019

לפני כבוד השופטת שרי סנדר מקובר

התובעים:

1. סימה תורג'מן

2. יהודה תורג'מן

נגד

הנתבעת:

מגדל חברה לביטוח בע"מ

החלטה

1.         בהתאם להחלטתי מיום 25.2.19 ומאחר והצדדים לא הודיעו עד כה על התקדמות המו"מ ביניהם על אף חלוף המועד שהוקצב לכך, אני ממנה בזה את מהנדס הבניין ושמאי המקרקעין, מר  אייל שנהב, מרח' נחל שמשון 25/3 בית שמש, טלפון: 02-6796953/4 פקס: 02-6799568, כמומחה מטעם בית המשפט, אשר יחווה דעתו ביחס לאירוע שבמרכז תיק זה.

2.         המומחה יודיע לבית המשפט, בתוך 7 ימים מקבלת החלטתי זו, האם המינוי בתחום מומחיותו והאם הוא מקבל על עצמו את המינוי וינקוב בשכרו. כמו כן, יודיע המומחה האם יש לו היכרות מוקדמת כלשהי עם מי מהצדדים אשר יש בה ליצור ניגוד עניינים בתיק זה.

3.         באי כוח הצדדים ימציאו למומחה את כל החומר הרלוונטי המצוי בידיהם, לרבות חוות דעת המומחים מטעמם, הן המהנדסים, הן השמאים, תוך 7 ימים  מיום קבלת הודעת המומחה. העתק כל פניה אל המומחה יועבר במישרין לצד שכנגד.

4.         המומחה יקבע את דרכי עבודתו ויודיע עליהן בכתב ומראש לב"כ הצדדים. בהקשר זה יקבע המומחה את האופן שבו ייפגש- במידת הצורך, לפי שיקול דעתו המקצועי- עם הצדדים על מנת לקבל מהם הבהרות הנדרשות לו, או לשמוע את טענותיהם. כמו כן ולפי שיקול דעתו, יקבע ביקור בדירה נשוא התובענה, בנוכחות הצדדים או המומחים מטעמם- והכל לפי שיקול דעתו. ואולם ככל שייקבע ביקור בנוכחות- הוא ייעשה בנוכחות שני הצדדים או נציגיהם (וכך גם לגבי המומחים).

5.          המומחה יפרט בחוות דעתו את המסמכים והראיות שהוצגו בפניו ויתייחס לחוות דעת המומחים מטעם הצדדים.

6. בשלב זה הצדדים יישאו בשכר טרחת המומחה בחלקים שווים.

7.         הצדדים רשאים להפנות למומחה שאלות הבהרה תוך 15 ימים מיום קבלת חוות דעתו של המומחה והמומחה מתבקש להשיב תוך 15 ימים נוספים.

8.         לאחר קבלת חוות דעת המומחה יבואו הצדדים בדברים על מנת לבחון אפשרות סיום המחלוקת.

9.         מועד הדיון שנקבע לתאריך 7.7.19 נותר על כנו ואבקש מהצדדים לזרז את המוטל עליהם בכדי שתיוותר למומחה שהות מספקת להשלמת חוות דעתו עד לדיון.

10.        המזכירות תשלח החלטתי זו לצדדים ולמומחה.

ניתנה היום, ב' אייר תשע"ט, 07 מאי 2019, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
07/05/2019 החלטה שניתנה ע"י שרי סנדר מקובר שרי סנדר מקובר צפייה
04/06/2019 הוראה למומחה בית משפט להגיש תכתובת שרי סנדר מקובר צפייה