טוען...

הוראה למשיב 2 להגיש חוות דעת

תמר נסים שי15/08/2018

בפני

כב' הרשמת תמר נסים שי

בעניין:

פקודת פשיטת הרגל [נוסח חדש], תש"ם-1980  

הפקודה

ובעניין:

נאתכו סועד ת.ז. 50270552

החייבת

ובעניין:

כונס הנכסים הרשמי

הכונ"ר

צו כינוס

לאחר שעיינתי בבקשת החייבת ובמסמכים המצורפים אליה ולאחר קבלת תגובת הכנ"ר והסכמת החייבת לתנאים שהציב, אני מחליטה:

א. ליתן צו כינוס לנכסי החייבת.

ב. למנות את הכונס הרשמי ככונס לנכסי החייבת.

ג. לאסור את יציאתה של החייבת מהארץ עד למתן החלטה בבקשת פשיטת הרגל נגדה. החייבת תפקיד את דרכונה בידי הכונס הרשמי. צו זה מחליף ובא במקום צווי עיכוב יציאה מן הארץ אשר הוצאו כנגד החייבת בתיקי ההוצאה לפועל הפרטניים שההליכים בהם עוכבו בצו זה. על משטרת ישראל ו/או רשות האוכלוסין וההגירה לעכב את יציאתה של החייבת עד לקבלת הודעה מבית המשפט בדבר ביטול צו עיכוב היציאה.

ד. המועד לדיון בבקשת פשיטת הרגל נקבע בזה ליום 12.4.2021 בשעה 09.30.

ה. על החייבת לבצע את הפעולות הבאות:

ה.1. להתייצב בפני הכונס הרשמי או המנהל המיוחד במשרדו, בכל עת שתידרש לכך, לצורך חקירה.

ה.2. לשלם לכונס הרשמי לטובת נושיה סך של 300 ₪ לחודש, החל מחודש ספטמבר 2018 מדי חודש בחודשו עד ליום ה- 10 בכל חודש.

ה.3. להגיש לכונס הרשמי או למנהל המיוחד, אחת לחודשיים, דו"ח דו חודשי על הכנסותיה ועל הוצאותיה, על פי ההנחיות והטפסים שיימסרו לה על ידי הכונס הרשמי.

כמו כן, אני מורה כדלקמן:

ו. ניתן בזאת צו עיכוב הליכים כנגד החייבת בהתאם להוראות סעיף 20(א) לפקודת פשיטת הרגל [נוסח חדש] התש"ם - 1980 [להלן: "הפקודה"].

ו.1. בנוסף, אני מורה על ביטול העיקולים אשר הוטלו במסגרת הליכי ההוצאה לפועל, ככל שהוטלו, על משכורתה של החייבת אצל המעביד ו/או על חשבון העו"ש המנוהל על שם החייבת, אליו מופקדת משכורתה החודשית.

ו.2. הכספים המעוקלים שנצברו אצל המעביד ו/או בחשבון הבנק וכן הכספים שנגבו מהחייבת בתיקי ההוצאה לפועל, אשר לא הועברו לזוכה במועד המצאת צו זה, יועברו לקופת הכינוס בתוך 30 יום מהיום.

ו.3. מיטלטלין מעוקלים שנתפסו המאוחסנים במחסני ההוצאה לפועל או המרכז לגביית קנסות וטרם נמכרו עד היום, ככל שקיימים כאלה על שם החייבת, ימכרו בהתאם לכללי מכר מעוקלים בהוצאה לפועל, הקבועים בסעיף 27 לחוק ההוצאה לפועל התשכ"ז - 1967 ובתקנה 53 לתקנות ההוצאה לפועל, התש"ם – 1979, ותמורתם בניכוי ההוצאות תועבר לקופת פשיטת הרגל.

ו.4. ככל שהוטלו על החייבת מגבלות מלהחזיק, לקבל או לחדש רישיון נהיגה לפי סעיף 66א(6) לחוק ההוצאה לפועל התשכ"ז – 1967, תבוטלנה הגבלות אלה, לרבות, הליכים המתנהלים, אם מתנהלים, על ידי המרכז לגביית קנסות ובלבד שהוטלו בגין חובות שנוצרו עובר למתן צו הכינוס.

ז. החייבת תהא רשאית לפתוח ו/או לנהל חשבון עו"ש בכל תאגיד בנקאי ותהא רשאית למשוך כספים שהופקדו לחשבון זה, ובלבד שהחשבון ינוהל ביתרת זכות בלבד, ללא אשראי וללא שימוש בהמחאות ובכרטיסי אשראי. בכפוף לתנאים אלה, תהיה החייבת רשאית לחתום על הרשאה לחיוב החשבון ולעשות שימוש בכרטיס מגנטי ובכרטיס לחיוב מידי (כרטיס דביט). יובהר כי החשבון לא יוכל לשמש בטוחה לחיוב כלשהו, וכי על החייבת לצרף העתק מדפי התנועות בחשבון לדו"חות השוטפים שיוגשו על ידה בהתאם להוראות סעיף ה.3. לעיל.  

ח. על החייבת יוטלו ההגבלות המפורטות בסעיף 42א לפקודה, למעט, הצורך האמור בסעיף ז' לעיל ולצורך כך לא תהיה החייבת לקוחה מוגבלת. למרות האמור בסעיף 42 א' לפקודת פשיטת הרגל [נוסח חדש] תהיה רשאית החייבת לנהל חשבון בנק בתנאים האמורים בצו זה.

ט. לבקשת הכונס הרשמי, בהתאם להוראות סעיף 23 לפקודה, אני ממנה את עו"ד כהנא רון מ.ר. 25938 כמנהל/ת מיוחד/ת לנכסי החייבת, ומאשרת את סמכויותיו/ה ושכרו/ה בהתאם למפורט בכתב המינוי המצורף.

המנהל/ת המיוחד/ת יחתום על ערובה שתיערך לפי טופס 8 ותופקד בידי הכנ"ר ויפעל בהתאם להוראות המפורטות בכתב המינוי ועפ"י הנחיות הכנ"ר.

י. המנהל/ת המיוחד/ת ידאג לזימון החייבת וכל הנושים שהגישו תביעת חוב ו/או שצוינו כנושה בדו"ח החייבת לדיון שנקבע, בצירוף הודעה מפורטת לפיה תתברר בדיון הבקשה לפשיטת רגל וכן תכנית הפירעון והאפשרות למתן הפטר לחייבת. כמו כן, יודיע לחייבת ולנושים על זכותם להגיש לבית המשפט השגה בכתב למפורט בדו"ח, עם העתק למנהל/ת המיוחד/ת ולכנ"ר, לפחות 30 ימים טרם המועד הקבוע לדיון.

יא. בהתאם להוראות סעיף 23ג' לפקודה ובהתאם להוראות תקנה 2ג ותקנה 3 לתקנות פשיטת רגל [אגרות], התשמ"ה – 1985, ניתן אישור לכנ"ר לגבות מקופת הפש"ר סכום של 8,500 ₪, הדרוש למימון ראשוני של הוצאות ההליך, לרבות תשלום שכרו של המנהל המיוחד בהתאם למפורט בכתב המינוי, הוצאותיו ותשלום אגרה לכנ"ר בעד השגחה על פעולותיו/ה של המנהל/ת המיוחד/ת בשיעור 20% משכר המנהל/ת המיוחד/ת.

יב. בהתאם לתקנה 21, אני מורה לרשם המקרקעין, רשות מקרקעי ישראל ורשם המשכונות לרשום הערה אודות צו הכינוס על כל נכסי החייבת הרשומים בפנקסים המתנהלים על ידם.

יג. על החייבת למסור עותק מצו זה בכל תיקי ההוצל"פ המתנהלים כנגדה ולהמציא אישור כי הערה בדבר צו הכינוס נרשמה בכל אחד מתיקי ההוצל"פ עליהם הצהירה, וזאת בתוך 60 ימים ממועד קבלת הצו. כן תשלח בדואר רשום עם אישור מסירה הודעה על צו הכינוס הכוללת עותק ממנו לכל נושיה (בין אם פתחו תיק הוצל"פ ובין אם לאו) ותמציא למנהל/ת המיוחד/ת הודעה על ביצוע ההמצאות בצירוף אישורי מסירה בתוך 60 יום מהיום.

באחריות המנהל המיוחד לוודא קיומם של אישורי מסירה כדין לנושים המוצהרים כולם בתוך 90 יום מהיום.

יד. פרסום צו כינוס זה יבוצע על ידי הכנ"ר ויכלול את מועד הדיון האמור.

ניתן היום, ד' אלול תשע"ח, 15 אוגוסט 2018, בהעדר הצדדים.

תמר נסים שי ,שופטת

רשמת בית המשפט המחוזי-נצרת

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
15/08/2018 הוראה למשיב 2 להגיש חוות דעת תמר נסים שי צפייה
03/02/2022 החלטה על (א)בקשה של משיב 2 בתיק 37744-07-18 בקשה למינוי בעל תפקיד לבדיקת תביעות חוב עינב גולומב צפייה
10/02/2022 החלטה על (א)בקשה של משיב 2 בתיק 37744-07-18 הודעת עדכון עינב גולומב צפייה
10/02/2022 החלטה שניתנה ע"י עינב גולומב עינב גולומב צפייה
29/08/2022 החלטה על (א)בקשה של משיב 2 בתיק 37744-07-18 הודעת עדכון אסף זגורי צפייה
20/09/2022 החלטה שניתנה ע"י אסף זגורי אסף זגורי צפייה
03/10/2022 החלטה שניתנה ע"י אסף זגורי אסף זגורי צפייה
20/10/2022 החלטה שניתנה ע"י אסף זגורי אסף זגורי צפייה
30/10/2022 פסק דין שניתנה ע"י אסף זגורי אסף זגורי צפייה