טוען...

הוראה לבא כוח תובעים להגיש תצהיר עדות ראשית

אייל דורון24/10/2021

בפני

כבוד השופט אייל דורון

התובעים

1. ע' ח'

ע"י ב"כ עוה"ד לובנא סלימאן-חמוד

2. המוסד לביטוח לאומי

ע"י ב"כ עוה"ד עמית מור ואח'

נגד

הנתבעות 1-2/המודיעות

הנתבעות 3-4/צדדי ג'

1. בדראן התקנות בע"מ

2. שומרה חב' לביטוח בע"מ

ע"י ב"כ עוה"ד י' ראובינוף ואח'

3. מליבו בנייה בע"מ

4. הראל חברה לביטוח בע"מ

ע"י ב"כ עוה"ד גסאן אגברייה ואח'

החלטה

לאור הודעת הנתבעות 3-4 כי הן אינן מקבלות את הצעת הפשרה, ניתנות בזה הנחיות כלהלן:

1.         אני מורה כי תם שלב קדם המשפט וכי הצדדים יגישו את כל העדויות הראשיות בתצהירים, לרבות תעודות עובד ציבור וחוות דעת מומחה בנושא שאינו עניין שברפואה: התובעים תוך 45 יום מהיום, הנתבעות תוך 45 יום לאחר מכן. תצהירי חוקרים יוגשו במועד שנקבע להגשת שאר התצהירים, במעטפה חתומה, תוך שיצוין כי היא מיועדת לעיון בית המשפט בלבד ואין לשלוח לסריקה.

על בעל דין הבוחר שלא להגיש תצהירים אך מעוניין להגיש מסמכים, להגיש תיק מוצגים מסודר (אשר יוגש תוך המועד שנקבע להגשת תצהירים ויחולו עליו ההנחיות בסעיף הבא).

2.         כל מסמך המצורף לתצהיר, יסומן כנספח, על פי סדר צירופו. בנוסף, במידה והיקף התצהירים על נספחיהם עולה על 50 עמודים, יש להקפיד על קיום ההנחיות הבאות:

א. כל עמוד ועמוד בתצהירים, לרבות הנספחים, ימוספר במספר סידורי רץ, החל מן העמוד הראשון של התצהיר הראשון, ועד לנספח האחרון של התצהיר האחרון.

ב. יש להגיש עותק נוסף, בו יסומן כל נספח באמצעות דגלון, ועל עותק זה יצויין כי הוא אינו לסריקה וכי יש להכניסו ידנית לתיק הנייר.

3.         היה ויסרב עד לתת תצהיר יגיש הצד הרלבנטי במועד שנקבע להגשת תצהירים מטעמו בקשה מנומקת לזימון העד, יצרף אסמכתאות לפניה אל העד, וכן יצרף תמצית העדות.

לא יוגש תצהירו של העד ולא תוגש בקשה לזימונו כאמור, לא תותר עדותו (זאת, אף אם שמו נכלל ברשימת העדים שהוגשה או ברשימת העדים שתוקנה ברשות בית המשפט, ואף אם זימונו יתבקש מאוחר יותר).

4.         אם התובע לא יגיש תצהירים במועד, תימחק התביעה. אם הנתבעת / צד ג'/ד' לא תגיש תצהירים במועד, היא לא תורשה להביא עדים.

5. היה ויתנגד צד להגשת מסמך ללא חקירת עורכו, יודיע על כך לבית המשפט ולצד שכנגד תוך 7 ימים מיום קבלת התצהירים. התנגדויות אשר יתברר כי לא היו ענייניות, יובאו בחשבון כשיקול לעניין הוצאות.

6.         הצדדים ידאגו לזימון עדיהם לישיבת ההוכחות לפחות 60 יום לפני מועד הישיבה שייקבע. על עורכי הדין לוודא עם העדים לפני הישיבה את הגעתם. מובהר כי מועד הישיבה לא יידחה עקב אי התייצבות עד שלא זומן כמפורט לעיל.

7.         נקבע לישיבת הוכחות ליום 06.07.2022 שעה 10:00. הצדדים יהיו ערוכים לסכם טענותיהם בעל פה, ככל שמסגרת הזמן תאפשר זאת.

בנוסף, נקבע לישיבה קצרה נוספת (שאינה ישיבת הוכחות) ליום 07.04.2022 שעה 10:00.

ניתנה היום, י"ח חשוון תשפ"ב, 24 אוקטובר 2021, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
16/01/2019 החלטה שניתנה ע"י אייל דורון אייל דורון צפייה
09/07/2019 החלטה שניתנה ע"י אייל דורון אייל דורון צפייה
24/10/2021 הוראה לבא כוח תובעים להגיש תצהיר עדות ראשית אייל דורון צפייה