טוען...

הוראה לבא כוח תובעים להגיש תצהיר עדות ראשית

אייל דורון16/11/2020

בפני

כבוד השופט אייל דורון

התובעת

נ' ע'

ע"י ב"כ עוה"ד י' יונגר ואח'

נגד

הנתבעת

עיריית חיפה

ע"י ב"כ עוה"ד פ' ג'ובראן ואח'

החלטה

לאור הודעת הנתבעת כי היא אינה מסכימה למתווה הדיוני שהוצע, ניתנות הנחיות כלהלן:

1.         אני מורה כי תם שלב קדם המשפט וכי הצדדים יגישו את כל העדויות הראשיות בתצהירים, לרבות תעודות עובד ציבור: התובעת תוך 45 ימים מהיום, הנתבעת תוך 45 יום לאחר מכן. תצהירי חוקרים יוגשו במועד שנקבע להגשת שאר התצהירים, במעטפה חתומה, תוך שיצוין כי היא מיועדת לעיון בית המשפט בלבד ואין לשלוח לסריקה.

על בעל דין הבוחר שלא להגיש תצהירים אך מעוניין להגיש מסמכים, להגיש תיק מוצגים מסודר (אשר יוגש תוך המועד שנקבע להגשת תצהירים ויחולו עליו ההנחיות בסעיף הבא).

2.         כל מסמך המצורף לתצהיר, יסומן כנספח, על פי סדר צירופו. בנוסף, במידה והיקף התצהירים על נספחיהם עולה על 50 עמודים, יש להקפיד על קיום ההנחיות הבאות:

א. כל עמוד ועמוד בתצהירים, לרבות הנספחים, ימוספר במספר סידורי רץ, החל מן העמוד הראשון של התצהיר הראשון, ועד לנספח האחרון של התצהיר האחרון.

ב. יש להגיש עותק נוסף, בו יסומן כל נספח באמצעות דגלון, ועל עותק זה יצויין כי הוא אינו לסריקה וכי יש להכניסו ידנית לתיק הנייר.

3.         היה ויסרב עד לתת תצהיר יגיש הצד הרלבנטי בקשה מנומקת ערוכה כדין במועד שנקבע להגשת תצהירים מטעמו, יצרף אסמכתאות לפניה אל העד, וכן יצרף תמצית העדות.

4.         אם התובע לא יגיש תצהירים במועד, תימחק התביעה. אם הנתבעת/צד ג'/ד' לא תגיש תצהירים במועד תינתן מלוא המשמעות לתקנה 168(ב) לתקנות סדר הדין האזרחי, התשמ"ד-1984.

5. היה ויתנגד צד להגשת מסמך ללא חקירת עורכו, יודיע על כך לבית המשפט ולצד שכנגד תוך 7 ימים מיום קבלת התצהירים. התנגדויות אשר יתברר כי לא היו ענייניות, יובאו בחשבון כשיקול לעניין הוצאות.

6.         הצדדים ידאגו לזימון עדיהם לישיבת ההוכחות לפחות 60 יום לפני מועד הישיבה. על עורכי הדין לוודא עם העדים לפני הישיבה את הגעתם. מובהר כי מועד הישיבה לא ידחה עקב אי התייצבות עד שלא זומן כמפורט לעיל.

7.         נקבע לישיבה קצרה (שאינה ישיבת הוכחות) ליום 5/4/2021 שעה 09:00.

ניתנה היום, כ"ט חשוון תשפ"א, 16 נובמבר 2020, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
18/01/2019 החלטה שניתנה ע"י אחסאן כנעאן אחסאן כנעאן צפייה
01/08/2019 החלטה על בקשה של תובע 1 בקשה מוסכמת מטעם הצדדים אחסאן כנעאן צפייה
08/05/2020 החלטה שניתנה ע"י אחסאן כנעאן אחסאן כנעאן צפייה
31/07/2020 החלטה שניתנה ע"י אחסאן כנעאן אחסאן כנעאן צפייה
14/09/2020 החלטה שניתנה ע"י אחסאן כנעאן אחסאן כנעאן צפייה
16/11/2020 הוראה לבא כוח תובעים להגיש תצהיר עדות ראשית אייל דורון צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 פלוני אבישי יונגר
נתבע 1 עיריית חיפה פאדי ג'ובראן