טוען...

החלטה שניתנה ע"י ג'אדה בסול

ג'אדה בסול30/12/2018

בפני

כבוד השופטת ג'אדה בסול

תובעים

מדינת ישראל

נגד

נתבעים

1. אבי מור

2. אגד אגודה שיתופית לתחבורה בישראל בע"מ

החלטה

1. הואיל והמדובר בתובענה בסדר דין מהיר, לפי פרק ט"ז לתקנות סדר הדין האזרחי, התשמ"ד – 1984, על הצדדים למלא בדייקנות אחר כל הוראות התקנות, ובכלל זה, גילוי מסמכים מוקדם והגשת תצהירי עדות ראשית של עדיהם בהתאם להוראת תקנה 214 ח' ו – 214 ט' לתסד"א, ולהקפיד על המועדים הקבועים בתקנות אלה. ימי הפגרה יבואו במניין הימים.

לנוכח אופיו של ההליך, כהליך מהיר, האמור להסתיים תוך פרק זמן קצוב, לא ינתנו כל דחיות ו/או ארכות, אלא מנימוקים מיוחדים.

2. אני קובעת את התיק להוכחות ליום 13/3/2019 שעה09:40

3. התייצבות בעלי הדין לדיון, הינה חובה. דין אי התייצבות לדיון או הפרת התחייבות בעל דין- כדין אי התייצבות למשפט עפ"י תקנה 157.

בישיבה זו אפשר שיוצע לצדדים לסיים את הסכסוך על דרך פשרה, ובנסיבות אלה ייתכן כי בעלי הדין והעדים יתבקשו להעיד ועליהם להערך בהתאם.

4. הצדדים יבואו בדברים אחד עם השני לצמצום המחלוקות שיהיה צורך בבירורן במועד הדיון שנקבע, ובאם תושג הסכמה דיונית כלשהי ביניהם, אם לעניין היקף המחלוקת או הדרך הדיונית בה יוסכם ביניהם להכרעה בה, הם ידאגו להודיע על כך לבית המשפט מבעוד מועד.

5. הצדדים יבואו בדברים אחד עם השני ובאם תושג ביניהם הסכמה לעניין גובה הנזק, כך שכל שנותר יהיה לדון בו הוא שאלת האחריות, כך שניתן יהיה לשמוע את עדויות הנהגים המעורבים ולשמוע את טיעוני הצדדים עובר למתן פסק הדין, הם יודיעו על כך לביהמ"ש תוך 30 יום.

6. המזכירות תמציא עותק מהחלטה זו לב"כ הצדדים.

ניתנה היום, כ"ב טבת תשע"ט, 30 דצמבר 2018, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
30/12/2018 החלטה שניתנה ע"י ג'אדה בסול ג'אדה בסול צפייה
13/06/2019 פסק דין שניתנה ע"י ג'אדה בסול ג'אדה בסול צפייה