טוען...

החלטה שניתנה ע"י ריבה שרון

ריבה שרון14/04/2020

בפני

כבוד השופטת ריבה שרון

תובע

פלוני

נגד

נתבעת

התאגיד המנהל של המאגר לביטוח רכב חובה ("הפול") בע"מ

הצעה

התיק בא לפני לת.פ. בחנתי את כל המצוי לפני, ולהלן הצעתי לצרכי פשרה:

צעיר יליד 20/5/96. ת.ד.עבודה מיום 10/1/14. נפגע כאשר עבד כשליח (של פיצריה), לפני גיוסו לצה"ל.

קביעה על פי דין של וע"ר: 18.75% נכות רפואית צמיתה משוקללת: 5% בגין שבר בחוליה בעמ"ש מתני; 5% בגין שבר בחוליה בעמ"ש גבי; 10% נכות פסיכיאטרית. כן נקבעו נכויות זמניות ממושכות. לא גויס לאחר התאונה. עבד כמנהל תיקי לקוחות, שכרו לפני כשנה היה דומה לשכר בממוצע במשק. כיום לומד במכינה להשלמת בגרויות.

נתתי את הדעת לכל אלה, ועוד. על יסוד כל אשר הוגש לתיק מעת לעת והמצוי לפני בשלב זה - אני מעריכה את הנזק, לצרכי פשרה, על סכום (מעוגל) של 385,000 ₪. לפני ניכויים רלבנטיים. לנ"ל יתווספו שכ"ט עו"ד בשיעור המקובל, והוצאות משפט. הצעתי מועלית לצרכי פשרה בלבד, וכדי לאפשר קניית סיכונים וסיכויים הדדית הנכונה לשלב זה של ההליך.

המזכירות תואיל לשלוח את הצעתי לב"כ הצדדים, הנקראים לבוא בדברים, למצות הדברות. ב"כ התובע ימסרו את תשובתם לבכ"נ – עד ליום 23/4. ב"כ הנתבעת – יודיעו לתיק – עד ליום 9/6.

ברור לי שהמועדים והקשר בין ב"כ הצדדים או בינם לבין מרשיהם, בימים אלו של משבר הקורונה, מושפעים מקשיים אובייקטיביים וסובייקטיביים והדבר נלקח בחשבון; עם זאת, מצופה מכולם (ובעצם – כך תמיד), להפגין הבנה, אורך רוח, השתדלות הדדית, ורצון טוב, ולקידום הליכים באופן ישיר; בהצלחה. אני מאחלת לכולם חג שמח, בריאות ובשורות טובות.

ת.פ 10/6

ניתנה היום, כ' ניסן תש"פ, 14 אפריל 2020, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
14/04/2020 החלטה שניתנה ע"י ריבה שרון ריבה שרון צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 פלוני יצחק פז
נתבע 1 התאגיד המנהל של המאגר לביטוח רכב חובה ("הפול") בע" אהרון שפרבר