טוען...

פסק דין שניתנה ע"י רוני סלע

רוני סלע04/04/2020

מספר בקשה:2

בפני

כבוד השופטת רוני סלע

התובעים

1.לילך חסן
2.רונן חסן
ע"י ב"כ עו"ד ענקי בן ציון

נגד

הנתבעים

1. אמנון פירוז

2. מירה פירוז
ע"י ב"כ עו"ד גילת שטיינברג

פסק דין

הצדדים בתיק זה הסכימו והסמיכו את בית המשפט לפסוק בתובענה דנן על פי שיקול דעתו, לפי סעיף 79א לחוק בתי המשפט [נוסח משולב] התשמ"ד-1984, ללא נימוקים, באופן שהנתבעים ישלמו לתובעים סכום כולל בטווח שבין 20,000 ₪ ל- 60,000 ₪, כאשר סכום זה כולל הוצאות משפט ושכ"ט עו"ד. הצדדים הסכימו כי הסכום ישולם לתובעים ב- 4 תשלומים. התשלום הראשון יהיה תוך 14 ימים ממועד פסק הדין, ושלושת התשלומים הנוספים יהיו בכל חודש שלאחר ביצוע התשלום הראשון. לנתבעים תהיה אפשרות להקדים תשלומים. עוד הסכימו הצדדים, כי ככל והתובעים יחליטו לתבוע את עיריית קריית מלאכי וזו תתבע את הנתבעים, בין בתביעה נפרדת בין בהודעת צד ג', יחויבו התובעים להשיב לנתבעים את מלוא הכספים שיקבלו מהנתבעים.

לאחר שעיינתי בכל החומר שהוגש על ידי הצדדים לתיק בית המשפט ובפרוטוקול ושמעתי את טענות הצדדים בפניי, וכן את סיכומיהם בכתב, ולאחר שהבאתי בחשבון טענותיהם של הצדדים האחד כנגד השני ושקלתי הדברים אלו מול אלו - אני פוסקת בזה כי הנתבעים ישלמו לתובעים, לסילוק סופי ומלא של כל תביעות התובעים נגד הנתבעים כמפורט בתובענה, סכום כולל של 38,000 ₪. הסכום ישולם ב- 4 תשלומים, בהתאם להסכמת הצדדים שפורטה לעיל.

במידה והתובעים יגישו תביעה נגד עיריית קריית מלאכי בגין האירוע נשוא התביעה, וזו תתבע את הנתבעים, יפעלו התובעים בהתאם להסכמה שפורטה לעיל.

כאמור, פסק הדין ניתן ללא נימוקים. כך הסכימו הצדדים מראש, וזוהי גם הדרך הנכונה בפסיקה על פי סעיף 79א לחוק הנ"ל. למען הסר ספק יובהר כי אין בבפסק דין זה קביעת ממצאים ולא קביעות בענין מהימנות.

יפה עשו הצדדים שהסכימו לסיים המחלוקת ביניהם בדרך זו.

החזר אגרה על פי התקנות.

המזכירות תשלח עותק מפסק הדין לצדדים.

ניתנה היום, י' ניסן תש"פ, 04 אפריל 2020, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
25/01/2019 החלטה שניתנה ע"י רוני סלע רוני סלע צפייה
04/04/2020 פסק דין שניתנה ע"י רוני סלע רוני סלע צפייה