טוען...

פסק דין שניתנה ע"י צוריאל לרנר

צוריאל לרנר17/11/2019

בפני

כב' הרשם הבכיר צוריאל לרנר

תובעת

הפניקס חברה לביטוח בע"מ

נגד

נתבעים

1.אלכסנדר נייגבבר

2.מגדל חברה לביטוח בע"מ

פסק דין

בפני תביעה כספית, על סך של 19,760 ₪, שעניינה נזקים שנגרמו כתוצאה מתאונת דרכים. בתום הדיון שהתקיים בפני, ובנסיבות, הסכימו הצדדים להכרעה על פי סעיף 79א(א) לחוק בתי המשפט, בלא נימוקים, ובהסתמך על כתבי הטענות, העדויות וחומר הראיות שהוגש.

בקליפת אגוז: בין הפינה הימנית קדמית ברכב התובעת לבין קטנוע הנתבעים היה מגע, לקראת כניסה לצומת מרומזר, שהביא לנפילת הקטנוע (ולתלישת חלק מהמגן הקדמי של הרכב). נהגת התובעת טענה שבדיוק התחילה לנסוע על מנת לפנות, כשהקטנוע הפתיע אותה מימין ופגע במגן הקדמי שלי, ואילו הרוכב טען, שעמד לפני הרכב, אשר התחיל בתזוזה לפני שהאור התחלף לירוק, ופגע בו מאחור. אופי הנזק, וכן תיאורי הנהגים על הנסיבות שסביב התאונה, מטים את הכף לטובת נהגת התובעת, גם אם לא במובהק.

לאחר ששמעתי את העדויות, ולאחר שעיינתי במוצגים ובכתבי הטענות, לרבות רכיבי הנזק השונים, הנני קובע שיהיה זה נכון וצודק לחייב את הנתבעים לשלם לתובעת סך כולל של 19,760 ₪, וכן את אגרת התביעה בסך 374 ₪, כשסכומים אלה נושאים הפרשי הצמדה למדד וריבית כדין מיום הגשת התביעה ועד היום; וכן את שכר העדה בסך 400 ₪ ושכ"ט עו"ד בסך 3,468 ₪. כל הסכומים האמורים ישולמו תוך 30 יום מהיום, אחרת יצברו הפרשי הצמדה למדד וריבית כדין מהיום ועד לתשלום בפועל.

ניתן היום, י"ט חשוון תש"פ, 17 נובמבר 2019, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
17/11/2019 פסק דין שניתנה ע"י צוריאל לרנר צוריאל לרנר צפייה