טוען...

פסק דין שניתנה ע"י איתי רגב

איתי רגב14/03/2021

בפני

כבוד השופט איתי רגב

תובעים

1. הראל חברה לביטוח בע"מ ח.פ520004078

2. שלומי עמרן

נגד

נתבעות

1. קרן הופנר

2. הפניקס חברה לביטוח בע"מ

פסק דין

לפני תביעה כספית, על סך של 13,104 ₪, שעניינה נזקים שנגרמו כתוצאה מתאונת דרכים.

בתום הדיון שהתקיים בפני, ובנסיבות, הסכימו הצדדים להכרעה על פי סעיף 79א(א) לחוק בתי המשפט, בלא נימוקים, ובהסתמך על כתבי הטענות, העדויות וחומר הראיות שהוגש.

טענות התובעים, בקליפת אגוז, הן כי רכב הנתבעות ניסה לעקוף את רכב התובעים שעה שזה החל בפניה שמאלה. הנתבעות טוענות, מנגד, כי רכבן נסע בנתיב השמאלי וכי רכב התובע סטה לפתע מהנתיב הימני וגרם לתאונה.

לאחר ששמעתי את העדויות, ולאחר שעיינתי במוצגים ובכתבי הטענות, לרבות רכיבי הנזק השונים, מצאתי לדחות את התביעה. לו היתה לפני גם תביעה נגדית היתה תוצאה זו מתקיימת גם ביחס אליה. יוזכר כי שני הנהגים העידו כי מדובר ברחוב ובו שני נתיבים, אף שעל פי העולה מאתר מפות גוגל, בין אם מדובר בכתובת אליה הפנה נהג התובעים ובין אם מדובר בכתובת אליה הפנתה נהגת הנתבעות – בשני הרחובות הללו נתיב אחד בלבד עם חניה משני הצדדים. לפיכך, לו אכן מדובר ברחוב דו נתיבי וחד סטרי האחריות לתאונה על צד אחד ולו מדובר ברחוב דו נתיבי ודו סטרי – האחריות על הצד האחר. בהעדר נתונים נוספים ונוכח אי הבהירות האמורה, לא ניתן לקבוע במידה הנדרשת מי האחראי לתאונה ומשכך – אין מנוס אלא להורות על דחייתה.

ניתן היום, א' ניסן תשפ"א, 14 מרץ 2021, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
14/03/2021 פסק דין שניתנה ע"י איתי רגב איתי רגב צפייה