טוען...

הוראה לבא כוח תובעים להגיש (א)תצהיר עדות ראשית

אייל דורון08/12/2020

בפני

כבוד השופט אייל דורון

התובעת בת"א 48879-03-16

התובע בת"א 55256-02-19

ח' נ'

ע"י ב"כ עוה"ד י' בלומוביץ' ואח'

המוסד לביטוח לאומי

ע"י ב"כ עוה"ד צ' אבשלומוב ואח'

נגד

הנתבעת/המודיעה לצדדי ג'

עיריית חיפה

ע"י ב"כ עוה"ד א' קלוזנר ואח'

נגד

צד ג'/המודיעה לצד ד'

צדדי ג'/ד'

1. חברת החשמל לישראל בע"מ

ע"י ב"כ עוה"ד י' נחשון ואח'

2. יצחק עמנואל ובניו בע"מ

3. הפניקס חברה לביטוח בע"מ

ע"י ב"כ עוה"ד י' גורי ואח'

החלטה

לאור סירובה של צד ד' להצעת הפשרה, ניתנות בזה הנחיות כלהלן:

1.        אני מורה כי בתיק ישן זה, כל עוד לא תינתן החלטה אחרת על ידי בית משפט זה, בכל עניין שבסדרT דין ינהגו הצדדים בהתאם להוראות תקנות סדר הדין האזרחי, התשמ"ד-1984, כאילו עודן בתוקף.

אני מורה כי תם שלב קדם המשפט וכי הצדדים יגישו את כל העדויות הראשיות בתצהירים, לרבות תעודות עובד ציבור וחוות דעת מומחים בנושאים שאינם ברפואה: התובעים תוך 45 ימים מהיום; הנתבעת תוך 30 יום לאחר מכן; צד ג' (חברת החשמל) תוך 30 יום לאחר מכן; צדדי ג'/ד' (יצחק עמנואל ובניו + הפניקס) תוך 30 יום לאחר מכן. ימי פגרה יבואו במניין.

על בעל דין הבוחר שלא להגיש תצהירים אך מעוניין להגיש מסמכים, להגיש תיק מוצגים מסודר (אשר יוגש תוך המועד שנקבע להגשת תצהירים ויחולו עליו ההנחיות בסעיף הבא).

2.         כל מסמך המצורף לתצהיר, יסומן כנספח, על פי סדר צירופו. בנוסף, במידה והיקף התצהירים על נספחיהם עולה על 50 עמודים, יש להקפיד על קיום ההנחיות הבאות:

א. כל עמוד ועמוד בתצהירים, לרבות הנספחים, ימוספר במספר סידורי רץ, החל מן העמוד הראשון של התצהיר הראשון, ועד לנספח האחרון של התצהיר האחרון.

ב. יש להגיש עותק נוסף, בו יסומן כל נספח באמצעות דגלון, ועל עותק זה יצויין כי הוא אינו לסריקה וכי יש להכניסו ידנית לתיק הנייר.

3. היה ויסרב עד לתת תצהיר יגיש הצד הרלבנטי בקשה מנומקת ערוכה כדין במועד שנקבע להגשת תצהירים מטעמו, יצרף אסמכתאות לפניה אל העד, וכן יצרף תמצית העדות.

4.         אם התובע לא יגיש תצהירים במועד, תימחק התביעה. אם הנתבעת/צד ג'/ד' לא תגיש תצהירים במועד תינתן מלוא המשמעות לתקנה 168(ב) לתקנות סדר הדין האזרחי, התשמ"ד-1984.

5. היה ויתנגד צד להגשת מסמך ללא חקירת עורכו, יודיע על כך לבית המשפט ולצד שכנגד תוך 7 ימים מיום קבלת התצהירים. התנגדויות אשר יתברר כי לא היו ענייניות, יובאו בחשבון כשיקול לעניין הוצאות.

6.         הצדדים ידאגו לזימון עדיהם לישיבת ההוכחות לפחות 60 יום לפני מועד הההוכחות שייקבע. על עורכי הדין לוודא עם העדים לפני הישיבה את הגעתם. מובהר כי מועד הישיבה לא ידחה עקב אי התייצבות עד שלא זומן כמפורט לעיל.

7.         נקבע לישיבה קצרה (שאינה ישיבת הוכחות) ליום 29.6.2021 שעה 10:00.

ניתנה היום, כ"ב כסלו תשפ"א, 08 דצמבר 2020, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
18/03/2019 החלטה שניתנה ע"י אייל דורון אייל דורון צפייה
19/04/2020 החלטה שניתנה ע"י אייל דורון אייל דורון צפייה
08/12/2020 הוראה לבא כוח תובעים להגיש (א)תצהיר עדות ראשית אייל דורון צפייה