טוען...

החלטה שניתנה ע"י דנה כהן-לקח

דנה כהן-לקח18/12/2019

בפני

כבוד השופטת דנה כהן-לקח

עותרים

1. מלון וונדמיל

2. מלון פרימה פאלאס

נגד

משיבים

1. עיריית ירושלים

2. מנהל הארנונה של עיריית ירושלים

בקשה לתיקון כתב עתירה

החלטה

1. מונחות לפניי בקשת העותרות לתיקון כתב העתירה ותגובת המשיבים לה (לא הוגשה תשובת העותרות למרות הזדמנות שניתנה לכך).

למקרא תגובת ב"כ המשיבים אני רואה להפנות את תשומת הלב לכך שב"כ העותרות צירף לבקשת התיקון את טיוטת כתב העתירה המתוקן, וזאת בהתאם להחלטתי המפורשת בעניין זה מיום 19.11.2019. מאחר שהטיוטה צורפה לפי החלטתי, הרי הבקשה להורות על הוצאתה מהתיק נדחית.

לגוף הדברים, יש מקום לאפשר את תיקון כתב העתירה כדי שיתייחס לנכס אחד, תוך שאדגיש כי אין בהחלטה זו כדי להביע כל עמדה לגוף המחלוקות בין הצדדים לרבות בנוגע לטענות סף, באופן שכל טענות הצדדים שמורות להם במלואן.

אשר למישור ההוצאות – על-אף קבלת בקשת העותרות לתיקון כתב עתירתן, אני רואה לחייבן בהוצאות הצד שכנגד. כך, הן מאחר שמלכתחילה לא היה מקום להגיש עתירה אחת בגין שני נכסים נפרדים (המשיבים עמדו על כך בתגובתם המקדמית), והן מאחר שבקשת התיקון בשלב הנוכחי גורמת טרחה לצד שכנגד שנדרש להגיש תגובה לבקשת התיקון, וכן יידרש להגיש תגובה מקדמית מתוקנת לכתב העתירה המתוקן כפי שיפורט מיד. לעניין סכום ההוצאות התחשבתי בכך שהתגובה לבקשת התיקון לא הייתה מורכבת. כמו כן, יש להניח שהמשיבים יעשו שימוש בתגובה המקדמית שכבר הוגשה, כבסיס לתגובה המקדמית המתוקנת מטעמם. בהתחשב בכל אלה, אני קובעת כי העותרות יישאו בהוצאות ובשכ"ט המשיבים בגין תיקון העתירה בסך כולל של 3,500 ₪.

2. ב"כ העותרות יגיש עד יום 5.1.2020 שני עותקי נייר של כתב העתירה המתוקן על מלוא נספחיו: אחד לסריקה; והשני כרוך מסומן ומדוגל לתיק בית המשפט, תוך צירוף תיעוד על דבר ההגשה לעיוני עד אותו מועד (אחרת אתקשה לעקוב אחר הגעת עותק הנייר למזכירות).

3. המשיבים יגישו תגובה מקדמית מתוקנת לכתב העתירה המתוקן עד יום 5.2.2020. יש להגיש שני עותקי נייר: אחד לסריקה; והשני כרוך מסומן ומדוגל לתיק בית המשפט, תוך צירוף תיעוד על דבר ההגשה לעיוני עד אותו מועד (אחרת אתקשה לעקוב אחר הגעת עותק הנייר למזכירות).

המזכירות תעדכן את פרטי הצדדים בתיק האלקטרוני בשים לב לתיקון כתב העתירה, כך שהעותרת 1 (מלון וונדמיל בע"מ) היא העותרת היחידה בהליך שבכותרת (יש למחוק את העותרת מס' 2).

עיון פנימי: 6.1.2020, 6.2.2020.

ניתנה היום, כ' כסלו תש"פ, 18 דצמבר 2019, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
09/09/2019 הוראה למשיב 1 להגיש תגובה מיקדמית דנה כהן-לקח צפייה
18/12/2019 החלטה שניתנה ע"י דנה כהן-לקח דנה כהן-לקח צפייה
24/06/2020 הוראה למשיב 1 להגיש כתב תשובה דנה כהן-לקח צפייה
07/12/2020 הוראה לבא כוח עותרים להגיש תגובה דנה כהן-לקח צפייה
09/12/2020 פסק דין שניתנה ע"י דנה כהן-לקח דנה כהן-לקח צפייה