טוען...

החלטה שניתנה ע"י אייל דורון

אייל דורון22/08/2019

בפני

כבוד השופט אייל דורון

התובע

ע' א' מ'

ע"י ב"כ עוה"ד עמר זחאלקה ואח'

נגד

הנתבעים

1. היהלום - מסרי יוסף

2. שירביט חברה לביטוח בע"מ

ע"י ב"כ עוה"ד וסים אבו חאטום ואח'

החלטה

1. תיק זה הועבר לטיפולי.

2. נקבע לקדם משפט ליום 11.2.20 שעה 09:30.

3. במידה והתובע מבקש לסמוך על ענין שברפואה, יגיש תוך 60 יום מהיום חוות דעת רפואיות. זאת, אלא אם יוגש תוך 15 יום מהיום הסדר דיוני מוסכם על כל הצדדים – בין אם הסכמה בדבר שיעור נכות רפואית על פיו יתנהל התיק (למשל, כפי קביעת המל"ל, ככל שהיתה כזו); בין אם הסכמה בדבר מינוי מומחה מטעם בית המשפט בלבד תוך חסכון בעלויות לצדדים; ובין אם הסכמה לכך שימונה מומחה מטעם בית המשפט אשר רק הנתבעים יהיו רשאים להניח בפניו חוו"ד מטעמם; וכיו"ב. לא תותר הגשת חוות דעת רפואית במועד מאוחר יותר.

4. טרם הוגש כתב הגנה על ידי הנתבע 1, אף שהמועד האחרון להגשתו חלף זה מכבר. ביום 14.7.19 הוגשה על ידי ב"כ הנתבעת 2 בקשה להארכת מועד עבור הנתבע 1, שהועברה על ידי כב' הרשמת הבכירה פרבר לתגובת התובע בתוך 7 ימים. טרם הוגשה תגובה על ידי התובע. בנסיבות העניין, מאריך המועד להגשת הגנה מטעם הנתבע 1 עד ליום 15.9.19, חודשיים לאחר הגשת הבקשה בשמו, וחמישה חודשים לאחר הגשת התביעה כנגדו. הן התובע והן הנתבעת 2, בנפרד, מתבקשים להמציא החלטה זו לנתבע 1. התובע יעקוב אחר הגשת הגנה ע"י הנתבע 1 במועד שנקבע לעיל, וככל שזה לא יוגש כאמור, על התובע להגיש לתיק אסמכתא בדבר מועד המצאת כתב התביעה לנתבע 1 לשם נטילת פס"ד בהעדר הגנה. לא יוגש דבר, עשויה התביעה נגד הנתבע 1 להימחק.

5. הצדדים יסיימו תוך 30 יום ממועד הגשת כתב הטענות האחרון את כלל ההליכים המקדמיים הדרושים להם.

6. על בעלי הדין להקפיד להמציא לכל יתר הצדדים העתק מכל מסמך המוגש על ידם לבית המשפט. ההמצאה תיעשה במישרין, בדרך הקבועה בדין, במקביל להגשה לבית המשפט. הוראה זו חלה על כל שלבי ניהול המשפט והפרתה עשויה להוביל לחיוב בהוצאות.

המזכירות תמציא עותק מהחלטה זו לצדדים ותזמנם לדיון.

ניתנה היום, כ"א אב תשע"ט, 22 אוגוסט 2019, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
22/08/2019 החלטה שניתנה ע"י אייל דורון אייל דורון צפייה