טוען...

החלטה שניתנה ע"י בטינה טאובר

בטינה טאובר14/05/2019

לפני כבוד השופטת בטינה טאובר

בעניין:

סעיף 350 לחוק החברות, התשנ"ט

להלן: "חוק החברות"

ובעניין:

תקנות החברות (בקשה להסדר או פשרה), התשס"ב-2002

להלן: "התקנות"

ובעניין:

1. ש. את ב. - צ.א.ג. בע"מ ח.פ. 513088815

.2 צבי גד שוסטר ת.ז. 054061809

.3גלעד בסיל ת.ז. 057164378

להלן: "המבקשים/החברה"

ובעניין:

1. גבריאל מגזני, ת.ז. 025504333

2. עופר יואלי אטיה, ת.ז. 028064707

בתפקידם כנציגות קבוצת רכישה בבית פלט 3, יפו.

להלן: "קבוצת הרכישה/המבקשת"

ובעניין:

כונס הנכסים הרשמי – מחוז חיפה

להלן: "הכונ"ר"

החלטה

1. בפניי בקשה למתן צו להקפאת הליכים לפי סעיף 350(ב) לחוק החברות, התשנ"ט-1999, (להלן: "חוק החברות"), שהוגשה על ידי ש. את ב. – צ.א.ג בע"מ (להלן: "החברה"), במסגרתה עתרה החברה למתן צו להקפאת הליכים לצורך גיבוש הסדר לנושים, וכן עתרה למתן צו הקפאת הליכים אישי למר צביקה שוסטר וגלעד (גילי) בסיל (להלן: "בעלי המניות") בגין ערבותם האישית לנושים שונים.

2. החברה הוקמה בשנת 2001 על ידי בעלי המניות ועוסקת בעיקר בתחום הבנייה במגזר הציבורי, התעשייה ולמגורים. לחברה סיווג קבלני ג' 4 בתחום 100, ולה לקוחות מוכרים וגדולים והיא מעסיקה כיום כ-15 עובדים, לרבות שני בעלי המניות.

3. במסגרת הבקשה, פורטו הפרויקטים אותם השלימה החברה בשנים 2015-2019 בהיקפים של מיליוני שקלים, וכן פורט צבר הפרויקטים נכון למועד הגשת הבקשה, העומד על 20.6 מיליון ₪, יתרה שניתן לקבלה כמתואר בבקשה לאחר השלמת ביצוע העבודות בפרויקטים. עם זאת, יצוין כי כבר בבקשה צוין כי ביחס לשני פרויקטים: פרויקט יואב 34 ברמת גן ופרויקט בית פלט 3 ביפו, התקבלו התרעות לסילוק יד והודעות על ביטול הסכם הביצוע בטענה לאיחורים בביצוע עבודות הבנייה.

4. החברה טענה כי נקלעה למשבר תזרימי שנובע משחיקת הרווחיות בביצוע עבודות בנייה בשנים האחרונות, ובפרט לאחר שבשנת 2018 נגרמו לחברה נזקים המוערכים בסך של כ-3.5 מיליון ₪ בשל הפרת הסכם מצדה של מזמינה – חברת צומת הגומא אלון אחזקות בע"מ ובפרויקטים נוספים שנמנו אף הם בבקשה, כאשר בתחילת חודש מאי 2019 חוללו שיקים שנמשכו מחשבונה של החברה בבנק לאומי.

5. במסגרת הבקשה, צוינו המקורות להפעלת החברה בתקופת הקפאת ההליכים. נטען כי החברה אמורה לקבל בטווח הזמן המיידי סך של 827,000 ₪ בגין חשבונות מאושרים, וכן סכום נוסף של 881,000 ₪ בגין עבודות שכבר בוצעו על ידי החברה, אך החשבונות לגביהם טרם אושרו, וכן החזרי מס צפויים בסך של מאות אלפי ₪.

6. במסגרת הבקשה, פורטו התחייבויות החברה: חובות בדין קדימה בגין שכר עבודה וחובות לרשויות המס בסך כולל של כ-1.2 מיליון ₪. חובות מובטחים לבנק לאומי בסך של כ-4.7 מיליון ₪ ומנגד פיקדונות בסך של 892,000 ₪ ושיקים מתועדים בסך של 935,000 ₪ ולבנק מזרחי-טפחות בסדר גודל של כ-1.7 מיליון ₪ ומנגד פיקדונות ומימוני שיקים בסך של כ- 1.26 מיליון ₪. חובות לנושים בעלי ערבות אישית בסך של כ-3 מיליון ₪, וחובות לנושים רגילים ללא ערבות אישית בסך של כ-6 מיליון ₪.

7. החברה פירטה את עיקרי תכנית ההתייעלות במסגרת בקשתה, ואשר נועדו לפתור את השחיקה ברווחיות החברה, ואף יכול ויביאו להשבת חלק מחובות החברה. הובהר כי הליך הקפאת הליכים ייטיב עם נושי החברה, ימנע את קריסתה הסופית ללא כל אפשרות לאישוש החברה וללא אפשרות למכירתה כעסק חי, על הרישיון הקבלני המצוי ברשותה. בנסיבות אלה, עתרה החברה למתן צו הקפאת הליכים לחברה ולמינויו של נאמן – עו"ד ליאור מזור, וכן למתן צו הקפאה אישי כנגד הערבים לאחר שאלה הזרימו בסמוך ממש להגשת הבקשה סך של 1.125 מיליון ₪ לחברה, ואשר הינם חיוניים לצורך הליך הקפאת ההליכים.

8. עובר לדיון, הגיש הנושה המובטח בנק לאומי לישראל בע"מ (להלן: "בנק לאומי") שהינו נושה מובטח ומהותי וכן נושה בעל ערבות אישית של החברה תגובה לבקשה, בה ציין כי בנק לאומי מסכים למתן צו הקפאת הליכים כנגד החברה לתקופה של עד 60 יום, וכן מסכים לזהות הנאמן המוצע ותומך בו, בכפוף למילוי כל התנאים והסייגים המפורטים בתגובה, ובלבד שאלה אכן יהוו חלק מן ההחלטה המורה על מתן צו הקפאת ההליכים. למען שלמות התמונה, יצוין כי במסגרת הדיון שהתקיים היום, 14/05/19, נתנו החברה ובעלי המניות הסכמתם לכל הסייגים והתנאים המופיעים בתגובת בנק לאומי.

9. מעיון בפרוטוקול הדיון עולה כי כל הנושים שהתייצבו לדיון, לרבות נושים מובטחים, ב"כ העובדים, ב"כ של ספקים וקבוצות הרכישה, הביעו דעתם כי על מנת לאפשר לנושים למקסם את נשייתם ועל מנת לאפשר לקבוצות הרכישה לבחון אפשרות של השלמת הפרויקטים, ראוי להיעתר לבקשה למתן צו הקפאת הליכים זמני תוך מינויו של הנאמן עו"ד ליאור מזור, במסגרתו תיבחן האפשרות לשמר את המשך פעילות החברות בין אם לצורך השלמת הפרויקטים, איתור משקיעים, מכירתם או מכירת פעילותה של החברה, כמו גם לצורך המשך פעילות החברה והחזר חובותיה לנושים לפחות לחלקם.

10. ב"כ בנק מזרחי-טפחות בע"מ (להלן: "בנק מזרחי") וכן ב"כ הנושים חברת איטונג, כרמית, מיסטר פיקס ושי שילוני (להלן: "הנושים המתנגדים"), הביעו בניגוד ליתר הנושים התנגדות למתן צו הקפאת הליכים אישית לבעלי המניות מנימוקים שונים. בעוד שב"כ הנושים המתנגדים התנגד התנגדות גורפת למתן צו הקפאת הליכים אישית לבעלי המניות ואף התנגד כי בעלי המניות יתרמו תרומה אישית לקופת הנאמן לצורך הפעלת החברה, קמה התנגדותו של בנק מזרחי למתן צו הקפאה אישית לבעלי המניות ככל שאלה לא יתרמו תרומת בעלים כבר בשלב זה של ההליך. יצוין, כי יתר הנושים לא הביעו התנגדות לצו הקפאת ההליכים האישי, וחלקם אף ציינו כי הדרך הראויה היא במתן צו הקפאת הליכים אישי בכפוף לצווי איסור דיספוזיציות והגבלות נוספות על בעלי המניות, ובאפן שיבטיח כי לא תבוצע גבייה אישית על ידי נושים, אלא גבייה קולקטיבית ככל שיהיה צורך בכך, ובאופן שנכסים אישיים של בעלי המניות יחולטו בצורה קולקטיבית בין בעלי הערבויות האישיות.

11. ב"כ הכנ"ר תמכה אף היא במתן צו הקפאת הליכים לחברה ומתן צו הקפאת הליכים אישי, וסברה כי אף על בעלי המניות להציע תרומה משמעותית. בנוגע לזהות בעל התפקיד ציינה ב"כ הכנ"ר כי מדיניות הכנ"ר היא שחברה שמגישה בקשה להקפאת הליכים, לא ראוי שתציע בעל תפקיד וביקשה שיירשמו בפרוטוקול בעלי התפקיד המוצעים, כאשר ביחס לבעלי התפקיד המוצעים ציינה תיקים בהם שימשו אלה כבעלי תפקיד, לאו דווקא בתיקי הקפאת הליכים.

12. ערה אני לעובדה כי החברה טרם הגישה תכנית הבראה וייתכן והנתונים המופיעים בבקשה אינם שלמים. אולם, לאחר ששקלתי את כל טענות הצדדים וכן את עמדת הכנ"ר וכן שבתי ועיינתי בתנאים שפורטו על ידי בנק לאומי בתגובתו, סבורני כי צו הקפאת הליכים זמני, תחום ב-60 ימים, שיינתן עתה לחברה יקנה את האפשרות לשמור על החברה כעסק חי, על כל המשתמע מכך, ובאופן שהחברה תוכל להמשיך בפעילותה בפרויקטים שונים בהם הינה מעורבת. כן יאפשר צו הקפאת ההליכים הזמני לבעל התפקיד שימונה לבחון את האפשרות לאתר משקיע ו/או רוכש לחברה שהינה בעלת סיווג קבלני גבוה באופן שימקסם את יכולת הפירעון של החברה, ישפר את מצב הנושים על פני חלופת פירוק, ועשוי אף לאפשר לחברה להציע הצעת הסדר לטובת כל נושיה.

13. משכך, ועל מנת לתת הזדמנות ראויה לניסיון הבראה של החברה, הנני מורה על הקפאת הליכים כנגד החברה עד ליום 14/07/19 ובכפוף לתנאים שהועלו בתגובת בנק לאומי לישראל מיום 13/05/19. לנוכח הדחיפות שהועלתה על ידי ב"כ קבוצות הרכישה, יבחן בעל התפקיד שימונה בהקדם האפשרי את ההיתכנות להשלמת הפרויקטים, ולשם כך ייפגש עם באי כוח קבוצות הרכישה והיזמים בהקדם האפשרי. כמו כן, יגיש בעל התפקיד תוך 14 ימים מיום מינויו דו"ח ובו יבהיר כי אין המדובר בהפעלה גרעונית וכי קיימים מקורות מימון להפעלת החברה.

14. בכל הנוגע למתן צו הקפאת הליכים אישי כנגד בעלי המניות הערבים לחובות החברה, עולה כאמור כי התנגדות למתן צו הקפאת ההליכים האישי הועלתה על ידי שני נושים, כאשר בנק מזרחי והכנ"ר סברו כי יש להתנות את מתן צו הקפאת ההליכים האישי בתרומת בעלים משמעותית.

15. בשלב זה, ולאחר ששקלתי טענות הצדדים וחיוניותם של בעלי המניות להצלחת המהלך ולאחר שנוכחית לראות כי לפחות לכאורה הוזרמו על ידי בעלי המניות כספים בשיעור של למעלה מ-1 מיליון ₪ בחודשים האחרונים לחברה, אני מוצאת כי ראוי להחיל צו הקפאת הליכים ארעי גם על בעלי המניות, שהינם הרוח החיה בחברה. ערה אני להלכה לפיה יוחל צו הקפאת הליכים על בעלי מניות הערבים לחובות החברה רק בנסיבות חריגות ולא על דרך הכלל. ראה רע"א 1254/16 אורי ניסני נ' עורך דין אמיר פלמר, נאמן לנכסי קבוצת החברות (11/04/16). יחד עם זאת, וכאמור לעיל, ולאחר שבעלי המניות לא הציעו תרומת בעלים לצורך מימון אף במהלך ההליך, ואולם לצורך חיוניותם לצורך המשך הפעלת החברות במסגרת הליכי הקפאת ההליכים, סבורני כי ראוי להחיל אף עליהם את צו הקפאת ההליכים האישי הארעי למשך 30 ימים בשלב זה ועד ליום 14/06/19. זאת בכפוף למתן צו איסור דיספוזיציה ביחס למלוא רכושם ורכוש בנות זוגם, מתן צו עיכוב יציאה מן הארץ כנגד בעלי המניות, רישום הערות אזהרה בלשכת רישום המקרקעין ו/או ברשות מקרקעי ישראל ו/או במשרד הרישוי ו/או במרשמים רלוונטיים אחרים, הן ביחס לנכסי בעלי המניות והן ביחס לנכסים הרשומים על שם בנות זוגם של אלה, כאשר על בעלי השליטה להמציא לבעל התפקיד שימונה תצהיר נכסים מפורט (טופס 5) בתוספת האסמכתאות הרלוונטיות, וזאת תוך 7 ימים מהיום. עוד מובהר בזאת כי התקופה שבה יוקפאו ההליכים אישית כנגד בעלי המניות, לא תבוא במניין התקופות הקבועות לפי פקודת פשיטת הרגל (נוסח חדש) תש"ם-1980 (להלן: "הפקודה"), ובכללן התקופות הקבועות בסעיפים 7, 96 ו-98 לפקודה.

16. סעדים אלה שיינתנו כנגד בעלי המניות, יש בהם כדי להבטיח את שמירת זכויותיהם של הנושים בצורה מרבית לצד העובדה שבעלי המניות יוכלו להקצות את מלוא מרצם לצורך המשך פעילות החברה ובאופן שאף לא יינקטו צעדי גבייה אישיים על ידי מי מהנושים האוחזים בערבויות אישיות, לרעת נושים אחרים.

17. בין ב"כ הנושים לב"כ הכנ"ר התגלעה מחלוקת לעניין זהותו של בעל התפקיד. שעה שעמדת הכנ"ר המוצהרת הינה כי לא ניתן למנות בעל תפקיד ששמו הועלה על ידי החברה, והכנ"ר אף שואף להרחבת מעגל בעלי התפקיד ומציע בעקבות כך בעלי תפקיד שלא מילאו בעבר תפקיד של נאמן בהליך הקפאת הליכים, הביעה ב"כ העובדים את עמדתה כי עם כל הכבוד לכנ"ר, נוהל הכנ"ר אינו משרת את המטרה לשמה נוצר, אינו מחייב את בתי המשפט ובתי משפט רבים ונוספים בוחרים בבעלי תפקיד בעלי ידע וניסיון ספציפיים לצורך התפקיד ולא פוסלים בעלי התפקיד, אך מאחר ושמם נזכר במסגרת הקפאת ההליכים, ובלבד שאין להם קשר לחברה. לנוכח העובדה כי הצדדים כולם הביעו בקשתם והסכמתם למינויו של עורך דין ליאור מזור לשמש כבעל תפקיד בתיק, תוך שציינו את ניסיונו הרב בניהול הליכים מעין אלה כגורם מכריע להצלחת ההליך, ומאחר והנני סבורה כי ראוי לתת משקל רב לרצונם של הצדדים להליך, אינני נדרשת לעת הזו להביע עמדתי לעניין נוהל הכנ"ר, והנני מקבלת את בקשת כל הצדדים המעורבים למינויו של עו"ד ליאור מזור כנאמן בהליך הקפאת ההליכים, הגם ששמו נזכר בבקשה כבעל תפקיד מוצע. וראה: פר"ק 23369-08-18 "בית ראובן" – מוסד סיעודי בע"מ נ' בנק הפועלים בע"מ – סניף מערב ראשון (234) ואח' (15/08/18).

18. לאור כל האמור הנני נעתרת לסעדים המבוקשים הבאים:

בהתאם לסמכותי לפי סעיף 350(ב) לחוק החברות הנני מורה על הקפאת הליכים כנגד החברה לתקופה בת 60 ימים מהיום ו/או עד למתן החלטה אחרת ובכפוף גם לתנאים ולסייגים שפורטו בתגובת בנק לאומי מיום 13/05/19. במסגרת תקופה זו לא ניתן יהיה לפתוח ו/או להמשיך בשום הליך כנגד החברה אלא באישור בית משפט.

בהתאם לתקנה 46 לתקנות החברות יפורסם דבר מתן צו הקפאת ההליכים על ידי החברה ו/או על ידי הנאמן ללא כל דיחוי בשני עיתונים בעל תפוצה רחבה בישראל: אחד יומי ושני כלכלי.

הנני מורה על מינויו של עו"ד ליאור מזור כנאמן לחברה לתקופת הקפאת ההליכים (להלן: "הנאמן") ונותנת לו את סמכויות ניהול החברה בתקופת הקפאת ההליכים.

הנאמן ימשיך ויפעיל את עסקי החברה במהלך העסקים הרגיל עד לתום תקופת ההקפאה בהתאם להוראות בית משפט כפי שתינתנה מעת לעת, והכל תוך גביית חובות באופן שוטף וביצוע תשלומים אך ורק בגין מוצרים ושירותים שיסופקו לחברה לצורך פעילותה השוטפת בתקופת הקפאת ההליכים ולצורך גיבושו של הסדר נושים. מובהר בזאת כי ההפעלה לא תהא גרעונית.

כל תקבול שיתקבל החל מיום הגשת הבקשה בחשבונות הבנק המנוהלים על שם החברה אצל הבנקים, יועבר מידית לחשבון הנאמנות שיפתח ע"י הנאמן וייחשב לכל דבר ועניין תקבול של קופת ההקפאה.

הנאמן יכנס אסיפות נושים של החברה אשר ינוהלו ע"י הנאמן לשם הבאת הצעת הסדר נושים בפני הנושים לסוגיהם.

דבר מתן צו כינוס אסיפות הנושים יפורסם ע"י הנאמנים בתוך 48 שעות ממתן החלטה זו בשלושה עיתונים יומיים בעלי תפוצה רחבה בישראל, שניים מהם בשפה העברית ואחד בשפה הערבית.

בגדר הפרסומים יובהר המועד האחרון להגשת תביעות חוב מטעם נושי החברה שלא יפחת מ – 60 יום.

הנאמן יהיה רשאי לנהל משא ומתן למכירת החברה ו/או פעילותה בכפוף לאישור בית המשפט ויהיה רשאי לפרסם הזמנה להציע הצעות לאיתור משקיעים.

הנאמן יהיה רשאי לנקוט צעדים לייעול החברה לפי שיקול דעתו לרבות פיטורי עובדים ושכירת שירותי מי מעובדי החברה אשר לדעת הנאמן סיועם הכרחי לצרכי שיקום החברה ו/או המשך הפעלתה עד למכירת פעילותה ו/או מניותיה לטובת מימון הסדר הנושים.

הנאמן יהיה רשאי לפתוח חשבונות בנק חדשים לצרכי ניהול ההליך, בהם לנאמן תהא זכות חתימה ואשר ישמשו לריכוז תקבולים ותשלומים לנושים במסגרת הסדר הנושים.

הנאמן יהיה רשאי לפעול אל מול לקוחות החברה ו/או רשויות המדינה ו/או חברות ביטוח ו/או כל גוף אחר לשם גביית כספים אשר יכול ומגיעים לחברה.

הנני מאשרת לנאמן בהתאם לסעיף 350י(ג) לחוק החברות לאמץ או לוותר על חוזה קיים ובכלל זה מאשרת לנאמן להשתחרר מהסכמי שכירות, הפעלה, ביצוע עבודות בנייה או אספקת שירותים אשר לגביהם יגיע הנאמן למסקנה כי אינם כלכליים עבור החברה וכי הם מכבידים על המשך פעילות החברה הכל על פי שיקול דעת הנאמן.

הנאמן יהיה רשאי לבטח את פעילות החברה ואת נכסי החברה וכן לשכור שירותי חברת שמירה ו/או אבטחה ככל שימצא לנכון.

במהלך תקופת הקפאת ההליכים לא תחולט כל ערבות מכל סוג שהוא לרבות ערבויות ספקים, טיב, ביצוע או מכרז, לרבות ערבויות שהופקדו להבטחת חיובים עפ"י חוזה התקשרות עם משרדי ממשלה ו/או בעלי נכסים לטובת השכרתם וכן להבטחת כל התחייבות חוזית אחרת שהוצאו ע"י תאגיד בנקאי או אחר ולא יבוצע כל סעד עצמי מכל מין וסוג שהוא ע"י מי מנושי החברה ובכלל זאת סילוק יד, תפיסת נכסים, קיזוז, עכבון, המחאת חוב או ניכוי ממחיר ללא אישור בית המשפט.

במהלך תקופת הקפאת ההליכים לא יינקטו באופן חד צדדי מהלכים או פעולות לביטול התקשרויות חוזיות בין החברה לבין צדדים שלישיים אך ורק מחמת היקלעות החברה להליך הקפאת הליכים ו/או חדלות פירעון וכל עוד החברה עומדת בהתחייבויותיה השוטפות על פי התקשרויות אלו בתקופת ההקפאה.

במהלך תקופת הקפאת ההליכים לא יינקטו באופן חד צדדי ויזום פעולות גבייה או מימוש של נכסים (מקרקעין, מיטלטלין וזכויות) על ידי נושי החברה.

במהלך תקופת הקפאת ההליכים יהיו הנאמנים רשאים לעשות שימוש בנכסים משועבדים ו/או נכסים שרובצת עליהם תניית שימור בעלות לרבות השכרתן או מכירתן נקיים מכל שיעבוד בכפוף להבטחת הגנה הולמת לבעלי השעבודים ובכפוף לתנאי מכתב ההסכמות.

כל הספקים החיוניים ימשיכו לספק לחברה בתקופת הקפאת ההליכים את השירות או הסחורה לפי העניין בתמורה, בתנאי תשלום ובתנאי אספקה שהיו נהוגים בין הצדדים עובר להגשת הבקשה להקפאת הליכים.

הנאמן יהיה מוסמך לפנות לבעלי המניות בבקשה להפקדת תרומת בעלים ככל שימצא לנכון כי זו חיונית לניהול הליך הקפאת ההליכים.

הנאמן שמונה יגיש לכנ"ר ולבית המשפט בתוך 48 שעות תצהיר ניגוד עניינים וכן התחייבות עצמית על סך של 100,000 ₪.

ככל שהנאמן יידרש לסמכויות נוספות מעבר לאלה שפורטו בהחלטה זו, יפנה הנאמן בבקשה מתאימה.

19. המזכירות תפעל להוציא צווי איסור יציאה מן הארץ כנגד בעלי המניות וכן תמציא העתק ההחלטה לצדדים.

ניתנה היום, ט' אייר תשע"ט, 14 מאי 2019, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
08/05/2019 החלטה שניתנה ע"י בטינה טאובר בטינה טאובר צפייה
14/05/2019 החלטה שניתנה ע"י בטינה טאובר בטינה טאובר צפייה
31/07/2019 פסק דין שניתנה ע"י בטינה טאובר בטינה טאובר צפייה
01/08/2019 פסק דין שניתנה ע"י בטינה טאובר בטינה טאובר צפייה
27/10/2020 החלטה על בקשה של משיב 10 בקשה למתן הוראות מטעם הנאמן בטינה טאובר צפייה
28/12/2020 החלטה על בקשה של משיב 10 בקשה למתן הוראות בטינה טאובר צפייה
13/01/2021 החלטה על בקשה של רו"ח גמאל סמעאן מתן הוראות / הבהרה בטינה טאובר צפייה
13/01/2021 החלטה על בקשה של משיב 10 הודעה מטעם הנאמן בזיקה להחלטה מיום 13.1.21 בטינה טאובר צפייה
28/01/2021 החלטה שניתנה ע"י בטינה טאובר בטינה טאובר צפייה
30/01/2021 החלטה על בקשה של משיב 10 הודעה בזיקה להחלטה מיום 28.1.21 בטינה טאובר צפייה
01/02/2021 החלטה שניתנה ע"י בטינה טאובר בטינה טאובר צפייה
03/02/2021 החלטה על בקשה של משיב 10 בקשה למתן הוראות בטינה טאובר צפייה
03/02/2021 החלטה שניתנה ע"י בטינה טאובר בטינה טאובר צפייה
07/04/2021 החלטה על בקשה של משיב 10 דו"ח מס' 6 מטעם הנאמן בקשה לחלוקת דיבידנד לנושים בקשה לפסיקת שכ"ט והוצאות הליך בטינה טאובר צפייה
13/04/2021 החלטה שניתנה ע"י בטינה טאובר בטינה טאובר צפייה
18/05/2021 החלטה על בקשה של משיב 10 בקשה לחתימת פסיקתא בטינה טאובר צפייה
10/06/2021 החלטה על בקשה של משיב 10 הודעה ובקשה לחתימת פסיקתא מתוקנת בטינה טאובר צפייה
24/02/2022 החלטה על בקשה של משיב 10 דו"ח מס' 7 מטעם הנאמן ובקשה למתן הוראות בעניין קיום הסדר הנושים ומתן צו הפטר בעניינם של בעלי המניות בטינה טאובר צפייה
27/02/2022 החלטה שניתנה ע"י בטינה טאובר בטינה טאובר לא זמין
23/09/2022 החלטה על בקשה של משיב 10 בקשה לחתימת פסיקתא מטעם הנאמן בטינה טאובר צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 ש. את ב. - צ.א.ג. בע"מ חובב ביטון
מבקש 2 צבי גד שוסטר חובב ביטון
מבקש 3 גלעד בסיל חובב ביטון
משיב 1 כונס נכסים רשמי מחוז חיפה והצפון
משיב 2 בנק לאומי לישראל בעמ נועם בר-דוד, עמית גור
משיב 3 בנק מזרחי טפחות בעמ גניפר ורד כהן
משיב 4 גבריאל מגנזי אוריאל זעירא
משיב 5 עופר אטיה אוריאל זעירא
משיב 6 מוחמד טאלח (נושה) עליזה כהן חדש
משיב 7 כרמית מיסטר פיקס בע"מ (נושה) רועי אהרוני
משיב 8 איטונג בע"מ (נושה) רועי אהרוני
משיב 9 שיש אלוני בע"מ (נושה) רועי אהרוני
משיב 10 ליאור מזור (נאמן) ליאור מזור
משיב 11 משרד האוצר/אגף מס הכנסה ומס רכוש גל ניר
משיב 12 זיו סימון שי רשף
משיב 13 א. לביא עבודות אינסטלציה בע"מ שי רשף
משיב 14 חבריי קבוצת הרכישה ראובן בילט
משיב 15 תעשיות רדימיקס בע"מ אוהד רוזן
משיב 16 יורואפ חיזוק מבנים בע"מ אייל סילמן
משיב 17 א.מ.ק.ו. הנדסה בע"מ איברהים אבו ראס
משיב 18 דוקאס בילדינג בע"מ עאוני זייבק
משיב 19 אגף מס הכנסה ומיסוי מקרקעין אורית רם
משיב 20 י-ה תכלת יזמות בע"מ (נושה) אסמר ויסאם
משיב 21 יריב בן חמו (נושה) אסמר ויסאם
משיב 22 צומת הגומא בע"מ חנן זלינגר
משיב 23 כנען סנטר בע"מ יצחק טאוסי
משיב 24 מנחם מילר - מתן בע"מ אליק גרץ
משיב 25 הראל חברה לביטוח בע"מ איל לשם, שחר רוטקופף
משיב 26 הראל פנסיה וגמל בע"מ איל לשם, שחר רוטקופף
משיב 27 חסין צעאבנה ראאד וותד
משיב 28 יונית שניידר יונית שניידר
משיב 2 עיריית טירת הכרמל ערן ארבלי
מבקש 1 עוז קרמיקה פתח תקווה בע"מ יגאל עיני
משיב 29 קבוצת נגדבע"מ יגאל קולוף
משיב 29 מז"מ טכנולוגיות בע"מ
משיב 33 נדיב אבו עטא
משיב 18 משרד העבודה הרווחה והשירותים החברתיים - הממונה לפי חוק הפיקוח על מעונו
מבקש 1 מדינת ישראל אילה פיילס-שרון
משיב 38 רו"ח גמאל סמעאן תאופיק דראושה