טוען...

החלטה שניתנה ע"י ישראל פת

ישראל פת16/04/2020

בפני

כבוד השופט ישראל פת

תובעת

ש. שלמה רכב בע"מ

נגד

נתבע

רונן כהן

צד ג' הפניקס חברה תלביטוח בע"מ

החלטה

לקראת הדיון הקבוע ליום 21.4.20 ונוכח החלת תקנות בתי המשפט ולשכות ההוצאה לפועל (סדרי דין במצב חירום מיוחד), התשנ"א-1991 (להלן: "התקנות") על כלל בתי משפט, בשל התפשטות נגיף הקורונה, ובשים לב להודעת שר המשפטים המאריכה את מצב החירום המיוחד עד ליום ט"ז באייר תש"ף (10.5.20), הרי שאין מנוס מדחיית מועד הדיון.

יוער כי לא מצאתי כתב הגנה להודעת צד ג' בתיק, ודומה כי צד ג', הפניקס חברה לביטוח בע"מ, לא קיבלה את הודעת צד ג'. משכך, התיק איננו בשל לדיון.

בנסיבות העניין אני מורה לנתבע להמציא את הודעת צד ג' לחברת הפניקס ולהציג לפניי אישור מסירה בעניין וזאת בתוך 10 ימים מהיום. בד בבד תפעל המזכירות אף היא לעדכון חברת הפניקס בדבר הודעת צד ג' אשר נמסרה בעניינה.

בהקשר זה יוער כי על צד ג' להגיש כתב הגנה במועדים הקבועים בתקנות, כאשר, בהתאם לתקנה 4 לתקנות תקופת תקפה של ההודעה בדבר מצב חירום מיוחד לא תבוא במנין הימים לעשיית דבר שבסדרי דין או בנוהג, שנקבעו בחיקוק או שקבע בית המשפט.

בנסיבות אני מורה על דחיית הדיון בתיק ליום 11.10.20 בשעה 12:30.

מומלץ לב"כ הצדדים ולנתבע לנצל את לוח הזמנים שעד למועד הדיון על מנת לקדם הסכמות לגופו של עניין ואף באשר לדרך ניהולו של התיק. זאת, במיוחד במצב שבו הנתבע חשוף לסיכונים בדבר קבלת התביעה נגדו, בשים לב לכך שענייננו בתאונת חזית אחור, על כל המשמעויות המשפטיות הנובעות מכך.

ככל שהצדדים יצליחו לגשר על הפערים ביניהם או אף להגיע להסכמות דיוניות יתכבדו ויגישו הודעה מעדכנת בעניין עובר למועד הדיון הנדחה.

ניתנה היום, כ"ב ניסן תש"פ, 16 אפריל 2020, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
16/04/2020 החלטה שניתנה ע"י ישראל פת ישראל פת צפייה
24/03/2021 החלטה על בקשה של תובע 1 הסכם פשרה זהר דיבון סגל צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 ש. שלמה רכב בע"מ יוסי שקואי
נתבע 1 רונן כהן
מודיע 1 רונן כהן
מקבל 2 הפניקס חברה לביטוח בע"מ רועי צביקל