טוען...

החלטה שניתנה ע"י אילן צור

אילן צור21/01/2020

לפני כבוד השופט אילן צור

התובעים:

1. אקרט לורנצן

2. בתיה לורנצן

נגד

הנתבעים:

רבקה אריאל

החלטה

לאחר שקיבלתי את עמדת הצדדים, אני מורה כדלקמן:

  1. אני ממנה בזה את המהנדס והשמאי מר ניר אנגל, מרחוב בר כוכבא 23 (קומה)17 בני ברק (טל' 03-6955255 פקס' 03-6950444 ) כמומחה מטעם בית המשפט, לצורך מתן חוות-דעת בשאלות השנויות במחלוקת בתובענה דנא (להלן: "המומחה").
  2. במסגרת חוות הדעת, יתייחס המומחה למחלוקות בין הצדדים, כעולה מחוות הדעת שהוגשו מטעמן.

  1. המומחה יודיע לבית המשפט עד ליום 10/2/20, אם הוא יכול לקבל על עצמו את המינוי ואם אין לו היכרות קודמת עם מי מהצדדים. כמו כן, ינקוב המומחה בשכרו ויעריך את משך הזמן שיידרש לו להכנות חוות הדעת. למען הסר ספק, שכר טרחת המומחה יכלול גם מתן מענה לשאלות הבהרה בכתב (עד 7 שאלות), אשר הצדדים יהיו רשאים לשלוח למומחה, בתוך 15 יום מיום קבלת חוות הדעת.
  2. בשלב זה, יישאו הצדדים בשכר טרחתו של המומחה בחלקים שווים.

  1. הצדדים יהיו רשאים להעביר למומחה את כתבי הטענות, תצהירים, חוות דעת וכל חומר שימצאו לנכון וכן להיות נוכחים במועד בדיקת המומחה. העתק מכתב הלוואי יומצא ישירות לצד שכנגד.
  2. המומחה יקבע את דרכי עבודתו ויודיע עליהן בכתב ומראש לב"כ הצדדים. בהקשר זה יקבע המומחה את האופן שבו ייפגש – במידת הצורך, לפי שיקול דעתו המקצועי – עם הצדדים, על מנת לקבל מהם הבהרות הנדרשות לו או לשמוע את טענותיהם. כמו כן, יקבע המומחה ביקור במקום בנוכחות הצדדים והמומחים מטעמם, וכאמור בהסכמת הצדדים, לה נתתי תוקף של החלטה בפרוטוקול הדיון מיום 20/1/20.

  1. המומחה יפרט בחוות דעתו את המסמכים והראיות שהוצגו לו ויתייחס גם לחוות דעת המומחים מטעם הצדדים, ככל שאלה יוצגו לו.
  2. המומחה יהא רשאי להתקשר עם חברה או מומחה לאיתור נזילות, לפי שיקול דעתו ובמקרה כאמור – יעביר לידי הצדדים ובית המשפט טרם ההתקשרות, את העלויות הכרוכות בכך.
  3. לאחר קבלת הודעת המומחה - בדבר הסכמתו לקבל על עצמו את המינוי כאמור לעיל, תינתן החלטה משלימה - בדבר אישור מינוי המומחה וכן ייקבע מועד לקדם משפט.
  4. לתז"פ ביום 16/2/20.

המזכירות תמציא החלטה זו ופרוטוקול הדיון האחרון למומחה לאלתר באמצעות הפקסימיליה ולצדדים בדואר רשום עם אישור מסירה.

ניתנה היום, כ"ד טבת תש"פ, 21 ינואר 2020, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
21/01/2020 החלטה שניתנה ע"י אילן צור אילן צור צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 אקרט לורנצן משה לין
תובע 2 בתיה לורנצן משה לין
נתבע 1 רבקה אריאל אורן גוטרמן