טוען...

החלטה שניתנה ע"י תמי לוי יטח

תמי לוי יטח11/08/2019

בפני

כבוד השופטת תמי לוי יטח

מבקשת

אילנה דרורי

נגד

משיבים

1. גדעון בון

2. מיכאל דוד בון

3. נעמי שלומית פורן

החלטה

בפני בקשה למתן צו מניעה האוסר על המשיבים, יורשיו של מר מרקוס בון ז"ל, להפסיק את פעולת המדרונית המצויה בין הבתים המשותפים במצויים ברחוב יפה נוף 39 ו- 41 בחיפה (להלן: "המדרונית") . המדרונית היתה במקור בבעלותו של מר מרקוס בון ז"ל, וכעת הינה בשליטתם של המשיבים. המשיבים הפסיקו את פעילות המדרונית לפני מספר ימים.

המבקשת, כפי המצוין בבקשה, נכה ובת 90. מאז הפסקת פעילות המדרונית לפני מספר ימים, נמנעה ממנה האפשרות לצאת מדירתה, בשל קושי ממשי של המבקשת לרדת במדרגות הרבות המובילות מדירתה.

פניות המבקשת למשיבים למניעת הפסקת פעילות המדרונית לא הועילו.

לטענת המבקשת, בין המבקשים ומר בון ז"ל נחתם בעבר הסכם המקנה למבקשת זכות שימוש משותפת במדרונית, בכפוף להשתתפות בהוצאות התפעול של המדרונית. חרף ההסכם האמור, ותחולתו גם במקרה בו מי מהצדדים מעביר זכויותיו בדירתו לאחר, הופסקה כאמור הפעלת המדרונית.

בנסיבות האמורות, ולאחר שעיינתי בבקשה, בתצהיר וכן בהסכם המצורף לו, הנני רואה לנכון להורות על מתן צו מניעה האוסר על המשיבים להפסיק את פעילות המדרונית ו/או לנתק אותה מאספקת החשמל.

הצו האמור ניתן בכפוף להפקדת התחייבות עצמית של המבקשת בתיק.

הצו ימשיך לעמוד בתוקפו עד למתן החלטה אחרת ובכפוף להתחייבות המבקשת לשאת במחצית מהוצאות ההפעלה של המדרונית, ותשלום מחצית ההוצאות בפועל לאחר הצגת העלויות הנדרשות בפני המבקשת, על ידי המשיבים.

אני מורה על זימון הצדדים לדיון ליום 14.8.19, שעה 10:00.

ככל שהדבר נדרש, ועל מנת להפעיל באופן מידי את המדרונית, המבקשת תישא בכל הוצאה נדרשת לשם ביצוע ההפעלה הדחופה וזאת רק עד לדיון שנקבע כאמור. המבקשת תפרט את ההוצאות ששולמו על ידה כאמור במסגרת הדיון.

ב"כ המבקשת ימציא הבקשה וההחלטה לידי המשיבים ללא דיחוי, במסירה אישית וזאת עד למחר שעה 12:00.

ככל שהצדדים יגיעו להסכמה ולפיה תחודש הפעלת המדרונית לאלתר, תוך הסדרת תשלום הוצאות התפעול, ולא יהיה עוד צורך בקיום הדיון, יתכבדו הצדדים ויגישו הודעה לתיק ללא דיחוי, דבר אשר ייתר קיומו של הדיון ויחסוך הוצאות לצדדים.

ניתנה היום, י' אב תשע"ט, 11 אוגוסט 2019, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
11/08/2019 החלטה שניתנה ע"י תמי לוי יטח תמי לוי יטח צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 אילנה דרורי אוריאל שילה
נתבע 1 גדעון בון גילה ברזילי נודלמן
נתבע 2 מיכאל דוד בון
נתבע 3 נעמי שלומית פורן