טוען...

פסק דין שניתנה ע"י איתי רגב

איתי רגב12/08/2020

בפני

כב' הרשם הבכיר איתי רגב

תובע

רפי חסון

נגד

נתבעים



צד ג'

1.בן באבאחנוב

2.בזמן שירותי הובלה בע"מ


בזמן שירותי הובלה בע"מ

פסק דין

תביעה זו עניינה נזק לכלי רכב, שהיו מעורבים בתאונת דרכים, אשר ארעה ביום 10.4.19 בדרך איילון. התובע טוען לנזקים בסך כולל של 29,628 ₪ בגין עלות תיקונים, שכר שמאי, עלות קסדה ועגמת נפש.

המחלוקת בין הצדדים היא בשאלת האחריות לקרות התאונה, וממילא להטבת הנזקים.

התובע טוען כי התאונה ארעה בשל כאשר רכב הנתבעים סטה מנתיבו ופגע ברכבו שנסע בנתיב הימני. הנתבע 1 מכחיש את אחריותו לתאונה ובתגובה לטענה כי נטל על עצמו אחריות לתאונה בהודעה ששלח לתובע טוען כי עשה כן מחמת הלחץ של נסיבות התאונה. כן טען, אף במסגרת הודעת צד ג', כי היה עובד של הנתבעת 2 וכי עליה לשאת באחריות לנזקים ככל שיימצא שהוא אחראי לתאונה. צד ג' (הנתבעת 2) כופרת בהיותה מעסיקתו של הנתבע 1 וטוענת כי הנסיעה היתה נסיעה פרטית.

בתום הדיון הגיעו הצדדים להסכמה דיונית ולפיה יהיה זכאי התובע לתשלום בסך 22,354 ₪ (בצירוף הוצאות משפט ושכ"ט עו"ד), וכי בית המשפט יכריע, בהתאם להוראות ס' 79א' לחוק בתי המשפט, מי מבין הנתבעים יישא בתשלום זה.

לאחר ששמעתי את העדויות, ולאחר שעיינתי במוצגים ובכתבי הטענות, הנני קובע שיהיה זה נכון וצודק לחייב את הנתבעים, ביחד ולחוד, לשלם לתובע סך כולל של 22,354 ₪, וכן את אגרת התביעה בסך 379 ₪ ושכ"ט עו"ד בסך 3,923 ₪.

ניתן היום, כ"ב אב תש"פ, 12 אוגוסט 2020, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
12/08/2020 פסק דין שניתנה ע"י איתי רגב איתי רגב צפייה