טוען...

פסק דין שניתנה ע"י צוריאל לרנר

צוריאל לרנר15/06/2021

בפני

כב' הרשם הבכיר צוריאל לרנר

תובעת

הראל חברה לביטוח בע"מ ח.פ520004078

נגד

נתבעות

1.אגד תעבורה בע"מ

2.שירביט חברה לביטוח בע"מ

פסק דין

בפני תביעה כספית, על סך של 7,415 ₪, שעניינה נזקים שנגרמו כתוצאה מתאונת דרכים. בתום הדיון שהתקיים בפני, ובנסיבות, הסכימו הצדדים להכרעה על פי סעיף 79א(א) לחוק בתי המשפט, בלא נימוקים, ובהסתמך על כתבי הטענות, העדויות וחומר הראיות שהוגש.

בקליפת אגוז: מרחוב חד סטרי וחד נתיבי יצאו הן רכב התובעת (מימין) והן אוטובוס הנתבעות על מנת לפנות ימינה ונוצר מגע ביניהם. נהג התובעת טוען כי עמד בימין הדרך והמתין להתפנות התנועה, כשהאוטובוס הגיע לצדו, ושניהם יצאו יחדיו, ואילו נהג הנתבעות טוען כי הגיע לצומת באמצע רוחב הכביש, והחל בפניה ימינה, כששמע את המכה לימינו (לאחר שלא ראה את הרכב כלל). עיון בתמונות הכביש מלמד כי אם יצא האוטובוס כנטען על ידי נהגו, לא אמור היה רכב להיות מסוגל להיכנס מימינו.

לאחר ששמעתי את העדויות, ולאחר שעיינתי במוצגים ובכתבי הטענות, לרבות רכיבי הנזק השונים, אני קובע שיהיה זה נכון וצודק לחייב את הנתבעות לשלם לתובעת סך של 7,415 ₪, וכן את אגרת התביעה (כולל המחצית השניה, ככל שתחויב ותשולם), כשסכומים אלה נושאים הפרשי הצמדה למדד וריבית כדין מיום הגשת התביעה ועד היום; וכן את שכר העד (כפי ש נפסק), ושכ"ט עו"ד בסך 2,000 ₪. כל הסכומים האמורים ישולמו תוך 30 יום מהיום, אחרת יצברו הפרשי הצמדה למדד וריבית כדין מהיום ועד לתשלום בפועל.

ניתן היום, ה' תמוז תשפ"א, 15 יוני 2021, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
16/02/2021 החלטה שניתנה ע"י צוריאל לרנר צוריאל לרנר צפייה
15/06/2021 פסק דין שניתנה ע"י צוריאל לרנר צוריאל לרנר צפייה