טוען...

החלטה שניתנה ע"י עמית רוזינס

עמית רוזינס14/10/2020

בפני

כבוד השופט עמית רוזינס

מאשימה

ועדה מקומית לתכנון הגליל המרכזי

נגד

נאשמים

1. סאמי עיאדה

2. אדהם עיאדה

החלטה

התיק הועבר לשמיעה בפני.

נקבע לישיבת בית משפט לצורך הקראת כתב האישום ומתן תשובת הנאשמים לאישומים, ביום 23/2/2021 בשעה 10:00.

אם בכוונת הנאשמים לכפור באישומים, או בחלקם, עליהם להיות מוכן, באותה ישיבה, לפרט את הכפירה ולערוך ברור לגבי הסכמה לשאלות שבעובדה, קבילות מסמכים ומוצגים, לרבות הגשתם לא באמצעות עדים, על פי סעיף 144 לחוק סדר הדין הפלילי [נוסח משולב], תשמ"ב-1982.

אם בכוונת הנאשמים לטעון טענות מקדמיות, או טענות מסוג "במקום אחר הייתי" וטענות "זוטא", עליהם להיות מוכנים לעשות כן, במהלך אותה ישיבה.

מודע לנאשמים כי בכוונת בית המשפט להקפיד על ניהול יעיל של ההליכים, וכי עליהם לבצע, מבעוד מועד, את כל הפעולות הדרושות להם כדי להיות מוכן לישיבה הראשונה כאמור, ללא צורך בדחיות, כולל:

העמדת סניגור פרטי, ללא דיחוי;

אם אין לו סניגור פרטי והוא מבקש למנות לו סניגור ציבורי, עליו לפנות לסניגוריה הציבורית, או לבית המשפט, תוך 5 ימים מיום קבלת החלטה זאת;

עיון וצילום חומר החקירה, וכן הגשת בקשה לבית המשפט להורות לתובע להתיר לו לעיין בחומרי חקירה שלא הועמדו לעיונו, ללא דיחוי.

מודע לנאשמים, כי על פי סעיף 21(א) לתקנות סדר הדין הפלילי, תשל"ד-1974, רשאי בית המשפט להטיל הוצאות על בעל דין, אשר בשל מעשה או מחדל שלו תיגרם דחיית מועד המשפט, וכי בכוונת בית המשפט לעשות שימוש בכלי זה, אם תימצא הצדקה לכך.

לשם קידום ההליכים ביעילות ומיעוט הצורך בדחיות ככל הניתן, אני מורה למאשימה למסור לנאשמים את כתב האישום, ביחד עם טופס הזמנה לדין והחלטה זאת, במסירה אישית, עם אישור מסירה, בתוך 30 יום מהיום.

ניתנה היום, כ"ו תשרי תשפ"א, 14 אוקטובר 2020, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
14/10/2020 החלטה שניתנה ע"י עמית רוזינס עמית רוזינס צפייה
17/02/2021 החלטה על בקשה של נאשם 2 בקשה לדחיית מועד דיון עמית רוזינס צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מאשימה 1 ועדה מקומית לתכנון הגליל המרכזי ויסאם פארס
נאשם 1 סאמי עיאדה חאתם סעב
נאשם 2 אדהם עיאדה