טוען...

החלטה על בקשה של מבקש 1 בקשה חוזרת לחתימה על פסיקתא

עידו כפכפי22/08/2022

חדל"פ 32570-03-20 אבו עליאן נ' ממונה על חדלות פירעון – מחוז באר שבע והדרום ואח'

בפני כב' השופט עידו כפכפי

העתק החלטת בית משפט מיום כ"ה אב תשפ"ב 22 אוגוסט 2022

בהתאם לצו ההפטר שניתן בדיון מיום 16.3.21, אני מורה כדלקמן:

ממועד מתן ההפטר פטור/ה היחיד/ה מחובות העבר כאמור בסעיף 174 לחוק חדלות פירעון ושיקום כלכלי, התשע"ח-2018 (להלן: "החוק"), למעט חובות שאינם ברי הפטר לפי הדין.
הגבלות שחלו על היחיד/ה לפי סעיף 142 לחוק, ככל שחלו, בטלות בזאת, לרבות ההגבלה כלקוח מוגבל מיוחד כמשמעותו בחוק שיקים ללא כיסוי, התשמ"א-1981, הגבלת השימוש בכרטיס חיוב כהגדרתו לחוק כרטיסי חיוב, התשמ"ו-1986, וכן ההגבלה מקבלה או החזקה של דרכון ישראלי או תעודת מעבר לפי חוק הדרכונים, התשי"ב-1952 ומהארכת תוקפם.
מבוטל צו עיכוב היציאה מן הארץ שהוטל על היחיד/ה. משטרת הגבולות תמחק מרישומיה את צו עיכוב היציאה מן הארץ כנגד היחיד/ה.
כל ההליכים המשפטיים שנפתחו וננקטו כנגד היחיד/ה בגין חובות העבר עד ליום מתן הצו לפתיחת הליכים מבוטלים בזאת, למעט הליכים בגין חובות עבר אשר נקבע בחוק שההפטר לא יחול עליהם או הליכים שבית המשפט אישר להמשיך בהתאם להוראות סעיף 121(3) לחוק.
כל תיקי ההוצאה לפועל שנפתחו כנגד היחיד/ה בגין חובות העבר עד ליום מתן הצו לפתיחת הליכים יסגרו וההליכים שננקטו בהם יבוטלו, למעט תיקי הוצאה לפועל בגין חובות עבר אשר נקבע בחוק שההפטר לא יחול עליהם. בהליכי הוצאה לפועל בהם קיימים חייבים נוספים ייגרע שמו/ה של היחיד/ה.
כל הנכסים שיוקנו ליחיד/ה בתקופה של שלוש שנים ממועד מתן הצו לשיקום כלכלי ייכללו בנכסי קופת הנשייה (למעט הנכסים שפורטו בסעיף 217 לחוק).
בכלל האמור לעיל, על היחיד/ה לדווח לממונה ולנאמן/ת, במהלך התקופה הנ"ל, על כל נכס, השייך לנכסי קופת הנשייה אף אם יוקנו לו/ה לאחר מועד מתן ההפטר, מיד עם הקנייתו ליחיד/ה. כן חל איסור על היחיד/ה לבצע בנכסים אלה כל פעולה, ועליו/ה להעבירם לקופת הנשייה בהתאם להוראות הממונה ו/או הנאמן.
על היחיד/ה להעביר לקופת הנשייה כל נכס מסוג כלשהו שהיה שייך לו במועד מתן הצו לפתיחת ההליכים או הוקנה לו/ה לפני מתן ההפטר והוא חלק מנכסי קופת הנשייה, לרבות זכויות בעיזבון, אשר לא דווח על ידו/ה. הנכס יועבר לקופת הנשייה מיד עם גילויו ובהתאם להוראות הממונה ו/או הנאמן. כן חל איסור על היחיד/ה לבצע בנכסים אלה כל פעולה.
אין במתן ההפטר כדי לגרוע מחובת היחיד/ה לסייע לנאמן/ת ולשתף עמו פעולה כאמור בסעיף 138 לחוק, ולקיים את כל תנאי החל עליו גם לאחר ההפטר, לרבות חובת הדיווח והעברת הנכסים המפורטים לעיל, והחובה לעשות את כל הנדרש לשם מימוש נכסי קופת הנשייה וחלוקתם בין הנושים.
הפרה על ידי היחיד/ה של החלטה זו ושל הוראות החוק החלות לאחר ההפטר, עלולים להביא לביטול למפרע של ההפטר שניתן ליחיד/ה, לפי סעיף 176 לחוק ובכלל זה קביעת חובת תשלומים והשבת ההגבלות שהוסרו.
הסתרת נכסים על ידי היחיד/ה או אי מסירת מידע שהיחיד/ה נדרש/ת למוסרו לפי הוראות החוק, או מסירת מידע חלקי או כוזב לנאמן/ת או לממונה, עלולים להוות עבירה פלילית שדינה מאסר, בהתאם להוראות סעיף 346 לחוק.
המזכירות תודיע לכל הצדדים בהליך ותסגור את התיק ברישומיה


החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
22/02/2021 הוראה למבקש 1 להגיש תגובת היחיד עידו כפכפי צפייה
09/03/2021 החלטה שניתנה ע"י עידו כפכפי עידו כפכפי צפייה
17/03/2021 החלטה על בקשה של מבקש 1 בקשה לחתימה על פסיקתה הפטר חלוט עידו כפכפי צפייה
22/08/2022 החלטה על בקשה של מבקש 1 בקשה חוזרת לחתימה על פסיקתא עידו כפכפי צפייה