טוען...

גזר דין שניתנה ע"י מיכל ברנט

מיכל ברנט01/06/2021

בפני

כבוד השופטת מיכל ברנט

בעניין:

מדינת ישראל

המאשימה

נגד

1.אלעד כהן (עציר)

2.חמזי עראר (עציר)

3.עיד אלעמרני (עציר)

4.איוב אבו רקייק (עצור/אסיר בפיקוח)

5.סארי עיסא

6.עבאס טאהה

7.יעקב יונס (עציר)

8.קאסם אבו רקייק

9.יוסף אל פקיר

12.יצחק נשיא (עציר)

הנאשמים

גזר דין – נאשם 3

1. הנאשם הורשע על פי הודאתו, במסגרת הסדר טיעון, בשתי עבירות של תיווך לעסקת סם מסוכן, עבירה לפי סעיפים 13 ו – 14 ביחד עם סעיף 19א' לפקודת הסמים המסוכנים, התשל"ג – 1973.

2. במסגרת הסדר הטיעון הסכימו הצדדים שהטיעון לעונש יהיה פתוח, יחולט רכבו של הנאשם והכסף המזומן שנתפס, והכספים המצויים בחשבון הבנק המצוין בכתב האישום ישוחררו במעמד גזר הדין.

עוד הוסכם על הצדדים כי יוזמן תסקיר לבקשת ב"כ הנאשם, וכי לאור החילוט המשמעותי ,הקנס יהיה מתון לשיקול דעת בית המשפט.

3. על פי עובדות האישום השני בכתב האישום המתוקן , בחודש מאי 2019 יצר הנאשם קשר עם אחר שדינו נגזר, הגיע לביתו ושם סוכם כי אותו נאשם אחר ימכור לסוכן סם מסוג קוקאין.

למחרת שב הסוכן לביתו של הנאשם האחר, חברו למפגש הנאשם וכן נוסף ולאחר דין ודברים סוכם שיימכרו לסוכן סמים מסוכנים מסוג קוקאין במשקל 500 גרם. בהמשך אותו ערב, הנאשם הסיע את הסוכן לבית של נאשם 4 בישוב לקיה שם נתן הסוכן לנאשם 4 150,000 ₪ בתמורה לסמים. בהמשך לכך בהתאם לסיכום עם הנאשם ונאשם 4, הסיע הנאשם את הסוכן למקום מפגש בכביש 6 שם הועברו הסמים לסוכן. כשבוע לאחר מכן, לאחר השלמת העסקה, פנה הנאשם לסוכן והוכיח בפניו שקיים חוסר בתשלום של 10,000 ₪ ולאחר דין ודברים בעניין זה ועירוב של נאשם נוסף העביר הסוכן לנאשם 10,000 ₪ נוספים.

על פי עובדות האישום השישי לכתב האישום המתוקן, במהלך חודש אוקטובר 2019, כחצי שנה לאחר העסקה הראשונה, יצר הסוכן קשר עם הנאשם והשניים תיאמו מפגש לצורך ביצוע עסקת סם נוספת. שם במהלך המפגש, בצהרי היום בתחנת דלק בבית קמא, סוכם כי הנאשם יפעל לביצוע עסקת מכר עם הסוכן במשקל 500 גרם סם מסוג קוקאין בתמורה ל-150,000 ₪. בהמשך לכך הסיע הנאשם את הסוכן לאותו בית מושא האישום השני בכתב האישום, הסוכן העביר לידיו של נאשם אחר שהורשע אך עניינו טרם הסתיים את הכסף וסוכם שהסמים יועברו אליו בשתי פעימות.

בהמשך לכך בהתאם לסיכום ולאחר שהנאשם הסיע את הסוכן לנקודת מפגש, העביר אחר שזהותו אינה ידועה למאשימה סמים מסוג קוקאין במשקל 300 גרם ויומיים לאחר מכן, נפגשו הנאשם והסוכן ואז העביר הנאשם לסוכן את יתרת הסמים במסגרת העסקה הזו, כלומר 200 גרם קוקאין נוספים.

4. ראיות לעונש:

מטעם המאשימה הוגש גיליון הרשעותיו הקודמות של הנאשם ממנו עולה שלחובת הנאשם 4 הרשעות קודמות בעבירות נשק, רכוש, סמים והחזקת סכין והוא ריצה מאסר בעבודות שירות.

מטעם הנאשם הוגש מסמך רפואי לפיו על הנאשם לעבור ניתוח לתיקון מחיצת האף.

5. תסקיר שירות המבחן:

תסקיר שירות המבחן בחן את תולדותיו של הנאשם, בן 33 שנים, נשוי ואב לחמישה ילדים אשר עובר לביצוע העבירה התגורר ברהט ולא עבד.

שירות המבחן התרשם כי קיימים גורמי סיכון משמעותיים לחזרה לביצוע עבירות אך מאידך, תקופת המעצר והריחוק ממשפחתו תורמים לשינוי הדרגתי בהתייחסותו לעצמו ולבחירותיו. שירות המבחן המליץ להשית ענישה קונקרטית, מרתיעה ומציבת גבול.

6. טיעוני ב"כ המאשימה לעונש:

ב"כ המאשימה הדגיש את חומרת העבירות המיוחסות לנאשם, החומרה הנשקפת מביצוע עסקאות סמים בכלל ובפרט כאשר מדובר בסמים קשים מסוג קוקאין במשקל גדול שמבוצע על ידי ואל מול גורמים עברייניים תוך תשלום של סכומי כסף אדירים לצורך ביצוע העסקאות. פוטנציאל הנזק מביצוע עבירות הסמים כמו גם הנזק הישיר לציבור והנזקים העקיפים הוא אדיר ויש להילחם בתופעה זו בין היתר בדרך של החמרה בענישה. לא בכדי המחוקק הגדיר סנקציה זהה של עבירת התווך לעבירת הסחר. יש בכך משום אמירה נורמטיבית לפיה המתווך בעסקאות למעשה לוקח בהן חלק אינטגראלי. לעיתים וכפי שהדברים עולים מכתב האישום המתוקן הוא זה אשר מוציא לפועל את העסקאות והגורם בלעדיו אין. כך הוא המצב בענייננו ולכן הפגיעה בערכים המוגנים היא ברף הגבוה ביותר של עבירת תווך בסחר. לנאשם 3 חלק אינטגרלי בביצוע העסקאות. נסיבות ביצוע העבירה מלמדות על כך שהנאשם 3 לקח חלק בכל שלב ושלב בעסקאות, הן בשלב התיאום אל מול הסוכן הן מבחינת כמויות הסם והן שינועו של הסוכן למקום בו בוצעו הלכה למעשה העסקאות ולמקומות המפגש בהם נמסרו לו הסמים כמו גם בשלב העברת הסמים והכספים.

באישום הראשון, מעבר לחלקו בעסקה, הוא זה שפנה לסוכן ודרש כספים נוספים אשר לטענתו חסרו במסגרת העסקה ובאישום השישי לכתב האישום, מעבר לכך שהתיאום וסגירת העסקה היא בינו לבין הסוכן , בפועל הוא זה שמעביר כמות נכבדה של סמים לסוכן. אין מדובר במתווך אשר מנתק מגע לאחר שהוא מבצע את הקשר בין הצדדים לעסקה אלא מי שיש לו חלק אינהרנטי בעסקאות ורצון אמיתי להוציא את העסקאות לפועל. יש לו אינטרסים כלכליים מהעסקאות עצמן.

עוד מבחינת נסיבות ביצוע העבירה צריך לשים דגש לסוג הסם שכן מדובר בסם קשה מאד, לכמות האדירה של הסמים שהועברו במסגרת שתי העסקאות, קילו אחד, וכן לכך שחלק מהעסקאות מבוצעות בתעוזה גדולה באזורים תמימים כגון תחנות דלק בצהרי היום.

במצב דברים זה ,יש הצדקה לענישה משמעותית, זהה לענישה שמושתת על מבצעים עיקריים .

בשים לב לרף החומרה שנשקף ממעשיו של הנאשם, לנסיבות הקונקרטיות ולמדיניות הענישה הנוהגת, טען ב"כ המאשימה כי המתחם העונשי נע בין 45 ל-60 חודשי מאסר לצד ענישה נלווית בדמות מאסר על תנאי וקנס כספי. במסגרת ההסכמות שהוצגו גם הוסכם על חלוט רכבו של הנאשם והכספים שנתפסו בביתו כמפורט בסעיפים 2 ו-3 בבקשת החילוט.

מאחר ומדובר בפרשיה מרובת נאשמים, אשר דינם של חלקם נגזר, הוגשה טבלה ובה סקירה של הענישה בתיקי הסמים. כך לדוגמא, הפנה ב"כ המאשימה לעניינו של אמיר יחיאל שהורשע בשתי עבירות של תווך לסחר בסם מסוכן, הושתו עליו 36 חודשי מאסר בפועל, אך שם היה מדובר בכמויות פחותות משמעותיות, עבר פלילי שהתיישן כולו ונסיבות חיים לא פשוטות אך המרכיב החשוב הוא שמידת מעורבותו שם הייתה פחותה משמעותית מענייננו והתווך שם היה ברף הנמוך.

באשר לנאשמים אחרים בפרשה, אלו ששותפים למעשים אותם ביצע הנאשם בענייננו , נאשמים 2, 4 ו-8 , שם דובר בקשיים ראייתיים משמעותיים שחלקם הוצגו לפני השופט המגשר והובילו לענישה מקלה בעניינם, בשונה מענייננו.

לעניין מיקום הנאשם בתוך מתחם הענישה, מדובר באדם יליד 1986, בעברו ביצע 4 עבירות קודמות בגינן הורשע, האחרונה משנת 2015 בגין ביצוע עבירות נשק וניתן לראות שבעברו ביצע עבירת החזקת סם שלא לצריכה עצמית שבגינה ריצה עונש של 6 חודשי עבודות שירות, מדובר באדם שאמנם עברו הפלילי אינו מכביד מאד אך העולם הפלילי לא זר לו כמו גם עולם הסם.

שירות המבחן התרשם שהנאשם בעל כוחות ותפקוד אך במצבי דחק ובהקשרים חברתיים מתקשה בהצבת גבול לעצמו וקושי זה מתגבר נוכח סיכוי לרווח מהיר ולריגושים. התרשמות שירות המבחן היא שאמנם יש הפחתה בסיכון הנשקף ממנו אך עדיין קיימים גורמי סיכון משמעותיים לחזרה לביצוע עבירות ולשם כך נדרשת ענישה קונקרטית ומרתיעה. לקולא יש לזקוף את הודאתו של הנאשם במסגרת הסדר הטיעון, את החיסכון בזמן שיפוטי, אם כי ההודאה הייתה במהלך חקירתו הנגדית של העד המרכזי בפרשה, הסוכן.

ב"כ המאשימה עתר להשית על הנאשם 52 חודשי מאסר בפועל לצד ענישה נלווית, קנס משמעותי ללא קשר לסוגיית החלוט שכן מדובר באלמנטים שונים במסגרת הענישה והעקרונות שעומדים בתכליתם שונים גם הם.

7. טיעוני ב"כ הנאשם לעונש:

ב"כ הנאשם הפנה להסכמות הצדדים ולפיהן הקנס יהיה מתון לאור החילוט המשמעותי.

לטענת ב"כ הנאשם, בקשת ב"כ המאשימה לקבוע מתחם ענישה כזה, הוא בבחינת נטע זר לפרשיה. כתב האישום ייחס לנאשם עבירות אחרות, והוא תוקן לקולא, מהותית. עוד עתר ב"כ הנאשם שלא לקבוע מתחם ענישה אלא בהתייחסות לעונשיהם של אחרים באותה פרשה. כך לדוגמא הפנה לעניינו של אמיר חג'וג' אשר הורשע בשתי עבירות סיוע , בשתיהן מסר את הסם פיזית לסוכן.

כן הפנה לעניינו של זינא אשר סייע לסחר, מסר בפועל 400 גרם קוקאין לסוכן בעוד הנאשם מסר כמות של 199 גרם קוקאין כמפורט באישום הראשון ובאישום השני אין מסירה ואין קבלה של כסף למעט 10,000 ₪. זינא נדון ל - 6 חודשי מאסר והוא סיפק בפועל 400 גרם, הודה בזה, ואין כל חשיבות לבעיה הראייתית. בהתייחס לטבלה שערכה המאשימה, טען ב"כ הנאשם שזו נבנתה על עונשים שהושתו על נאשמים עם מאסר על תנאי או עם עבר פלילי מכביד. כך לדוגמא בעניינו של יהודה עמר, דובר באדם עם עבר פלילי עשיר מאד והוא נדון ל - 30 חודשי מאסר.

ב"כ הנאשם הפנה לעניינו של אחיאל אשר הורשע בשתי עבירות של תווך, 250 גרם, לא סיפק את הסם ולא קיבל את הכסף לידיו ונדון ל - 36 חודשי מאסר, ולעניינו של אמיר אבו שרק, סיוע לסחר וצירוף תיק של החזקה, אשר נדון ל – 9 חודשי עבודות שירות וקנס לפי שיקול דעת.

אבו רקייק, ספק הסמים, נדון ל - 24 חודשי מאסר. לטענתו, הנאשם לא נגע בסם ואין לו נגיעה לסכום המשולם. העבר הפלילי של הנאשם אינו מכביד. על פי תסקיר שירות המבחן, הנאשם לא ראה את בתו שנולדה לפני חודשים ספורים, הוא גדל במקום קשה, ליבו כואב שהילדים גדלים ללא דמות אב, והוא מעוניין לעשות שינוי בחייו. מדובר בנאשם שמרצה מאסר מאחורי סורג ובריח ראשון בחייו. שירות המבחן ממליץ על ענישה קונקרטית ומפנה את שב"ס לאפשרות לרתום אותו לטיפול.

לאור כל האמור עתר ב"כ הנאשם להעמיד את עונשו של הנאשם על 22 חודשי מאסר בפועל.

הנאשם בדברו האחרון אמר שהוא מצטער על כל מה שעשה.

8. פסיקה שהוגשה על ידי ב"כ הצדדים:

ב"כ המאשימה הגיש שני פסקי דין:

ע"פ 3578/12 עזמה נ' מדינת ישראל המערער הורשע בשתי עבירות של תיווך לסחר בסמים ונדון ל – 50 חודשי מאסר וענישה נלווית. ערעורו לבית המשפט העליון נדחה תוך שביהמ"ש העליון ציין שאין המדובר בענישה החורגת מרמת הענישה ההולמת.

ת.פ. 1057-05-15 (מחוזי חיפה) מדינת ישראל נ' כהן ואח' הורשע הנאשם בארבעה אישומים: סחר והחזקה של 48 גרם קוקאין, קשירת קשר לסחר בסם מסוג קוקאין ותיווך בין הסוכן לאחר למכירת 48 גרם קוקאין, תיווך לביצוע סחר מסוג קוקאין במשקל 50 גרם והחזקת 0.5999 גרם קוקאין שלא לצריכה עצמית ונדון ל – 50 חודשי מאסר וענישה נלווית.

כן צירף ב"כ המאשימה טבלה ובה פירוט העונשים שנגזרו על נאשמים אחרים בפרשה, לא כולם רלבנטיים לנאשם שלפני.

מטבלה זו ניתן ללמוד על ענישה שהושתה על נאשמים שהורשעו בעבירות דומות על פי הפירוט שלהלן:

אמיר חג'וג' הורשע בסיוע לשתי עסקאות מכר סם, אחת במשקל 220 גרם בה ניסה לאתר טלפונית את המוכר והשנייה במשקל 250 גרם בה מסר את הסם. בעל עבר פלילי, עבירת סמים משנת 2004, נדון ל – 28 חודשי מאסר בפועל.

יהודה עמר הורשע בתיווך וסיוע בשתי עסקאות מכר סם במשקל כולל של 400 גרם ונדון ל – 30 חודשי מאסר. הסיוע – עריכת שיחת ועידה טלפונית. התיווך – נסע למקום העסקה. עבר פלילי מכביד לרבות בסמים – הרשעה משנת 2012. מבוגר הסובל מבעיות רפואיות.

אמיר אחיאל הורשע בתיווך בשתי עסקאות במשקל כולל של 500 גרם, עבר פלילי רחוק – למעלה מ- 25 שנים – נדון ל – 36 חודשי מאסר.

ב"כ הנאשם הגיש מסמך ובו פירוט העונשים שהוטלו על נאשמים אחרים בפרשה.

כן הוגש גזר דין שניתן על ידי כבוד השופט בקר בו הושתו על נאשם שהורשע בשלושה מקרי סחר ב- 50 גרם סם מסוג MDMA, פעם נוספת 50 גרם נוספים ופעם שלישית – 30 גרם 25 חודשי מאסר בפועל וענישה נלווית. באותו מקרה דובר בהסדר טיעון עם הסכמה עונשית.

9. דיון והכרעה:

בע"פ 4201/13 עבד אל רחמן שרכס ואח' נ' מדינת ישראל (פורסם בנבו) נדון עניינם של שלושה נאשמים אשר הורשעו במסגרת אותה פרשיה בעבירות שונות, לרבות עבירות של סחר ותיווך בסם מסוכן:

בית המשפט העליון פסק בהאי לישנא:

"במקרה דנן לא מצאנו כי העונשים שנגזרו על המערערים יסודם בטעות. ..... כפי שהדגיש בית המשפט המחוזי, עבירות הנוגעות לעסקאות וסחר בסמים, הן עבירות קשות, אשר פוגעות באופן משמעותי בכלל החברה הישראלית... בית משפט זה פסק כבר בעבר בהקשר דנן, כי יש לנהוג בעבריינים כאלה ביד קשה, וזאת גם בהינתן נסיבות אישיות קשות שלהם (ראו למשל: ע"פ 4484/05 שגב נ' מדינת ישראל [פורסם בנבו] (8.8.2006); ע"פ 7070/03 זניד נ' מדינת ישראל [פורסם בנבו] (3.4.2006)).

עוד ציין בית המשפט העליון כי:

"לא מצאנו ממש גם בטענתם של באי-כח המערערים כי בית המשפט המחוזי הנכבד שגה בכך שהטיל עונשי מאסר שונים על הנאשמים השונים בפרשה. כפי שציינה באת-כח המשיבה – אין די בעובדה שהנאשמים בכל העבירות הורשעו באמצעות סוכן משותף כדי להוביל לאחידות בעונשים. נסיבות העבירה והנסיבות האישיות השונות בין הנאשמים השונים, הן שהובילו לפערים בגזרי הדין, ובנסיבות הערעורים בפנינו –לא נמצא כי חל פער בגזרי הדין, המצדיק את התערבותנו".

בע"פ 4484/05 גונן שגב נ' מדינת ישראל [פורסם בנבו] (8.8.2006) נפסק:

 "נגע הסמים מכלה בישראל כל חלקה טובה. כמות המילים שהושמעו באשר לצורך להילחם בנגע זה היא אין סופית. אין לך בית משפט בכל ערכאה שהיא, שלא חוזר על האמירות שעניינן המלחמה שהוקדשה לביעור התופעה, ענישה מחמירה ככלי מרכזי במלחמה זו, והצורך להכות בכל אחת מחוליות הפצת הסם בין אם מדובר בבלדר, ובין אם מדובר במי שמעמדו בהיררכיה באותה פעולה ספציפית שעליה נסוב הדיון, גבוה יותר". 

בע"פ 5458/11 אברג'יל נ' מדינת ישראל נפסק:

" דומה, כי אין צורך להכביר מילים על חומרת העבירות שבהן הורשעו המערערים ועל התוצאות ההרסניות הגלומות בעיסוק בהפצת סמים מסוכנים. בית משפט זה התייחס לא פעם אל החומרה שבה יש לראות את עבירות הסחר בסמים, הפוגעות באופן אנוש באושיות החברה".

בע"פ 6747/11 מערוף אבו רקיק נ' מדינת ישראל נפסק:

"אכן, העבירות בהן הורשע המשיב חמורות הן, על-פי כל אמת מידה, וזאת לנוכח כמות הסם בו סחר, כ-400 גרם, סוג הסם-קוקאין, תדירות פעילותו וזמינות הספקת הסם על-ידו, דבר המעיד על מעמדו הבכיר בשרשרת הספקת הסמים המסוכנים.

רבות נכתב על חומרתן המופלגת של עבירות הסמים, ובעיקר משמדובר בסחר בסמים מסוכנים המוגדרים כסמים "קשים", ועל כך אין צורך להכביר מילים".

בע"פ 211/09 אזולאי נ' מדינת ישראל ([פורסם בנבו], 22.6.2010) נפסק בהאי לישנא:

"הענישה בעבירות מסוג זה נועדה, קודם לכל, לשרת את מטרת הגמול לעבריין על עיסוק בסם העלול לסכן חיי אדם ולפגוע בבריאות המשתמשים בו; שנית, על העונש להעביר מסר חד-משמעי של הרתעה ביחס לעבריינים פוטנציאליים, ולשמש אות אזהרה אפקטיבי לכל מי שמתכוון לקחת חלק במערכת ההעברות והסחר בסמים, תהא אשר תהא הפונקציה אותה הוא ממלא בשרשרת זו של העברת הסם מיד ליד" (שם, בפסקה 10, וראו גם, ע"פ 9482/09 ביטון נ' מדינת ישראל ([פורסם בנבו], 24.7.2011); ע"פ 5765/10 פלוני נ' מדינת ישראל ([פורסם בנבו], 5.6.2011); ע"פ 3570/09 אבו עמרה נ' מדינת ישראל ([פורסם בנבו], 3.5.2010)).

10. הערך החברתי המוגן –

הערך החברתי שנפגע כתוצאה מביצוע עבירות סמים הוא בטחונו ושלומו של הציבור.

נגע הסמים פוגע אנושות בבריאות המשתמשים בו, גורם להתמכרות שגורמת נוכח מחירו הגבוה של הסם לעבירות רכוש קשות ופוגעניות בכלל הציבור.

כפי שנפסק בע"פ 972/11 מדינת ישראל נ' יניב יונה (פורסם בנבו):

”את נגע הסמים יש לעקור מן השורש. ייצור, הפצה, סחר וכמובן גם שימוש בסמים – כל אלו מסבים נזק עצום. הנזק נגרם לא רק למעגל הסגור של המעורבים הישירים בביצוע העבירות, אלא גם לחברה בכללותה.

ייתכן ועבירות הסמים הקשים הן כה נפוצות עד שהתרגלנו אליהן, ואולי אף אבדה לנו הרגישות למחיר שלא רק החברה משלמת אלא גם המשתמש עצמו. הקוקאין נחשב, ולא בכדי, לסם קשה. זאת הן בשל השפעותיו על גוף האדם, והן בשל פוטנציאל ההתמכרות הגבוה שטמון בו. על פי רוב, לאחר נטילת הסם חווה המשתמש תחושה חזקה של אופוריה. לאחר האופוריה מגיעה ההתרסקות, שמתאפיינת בתשישות, שינה, דיכאון ממושך – וצורך עז להשיג מנת סם נוספת. נמצא גם שהמוח מסתגל במהירות לאפקט האופוריה, וכתוצאה מכך המשתמש צורך כמויות הולכות וגדלות מהסם. הגדלת מנת הסם מעצימה את הפגיעה שנגרמת למשתמש ובכלל זאת פרנויה, פאניקה ושיבוש בפעילות החשמלית של הלב עד כדי פוטנציאל להתקף או לדום לב (עוד על השפעות הקוקאין ראו באתר הרשות למאבק בסמים, בכתובת:

http://www.antidrugs.org.il/pages/924.aspx). הפגיעה ביחיד חוזרת חלילה לפגיעה בחברה. השימוש בסם מסוג קוקאין יוצר צורך להמשיך ולהשתמש. כתוצאה מכך עליו לחפש מקורות כספיים למימון רכישת הסם, לאו דווקא בדרכים חוקיות, תוך שהוא חווה הידרדרות מתמדת בתפקוד הפיזי והקוגנטיבי שלו".

לאחר שסקרתי את הפסיקה, הנני קובעת כי מתחם הענישה לעבירות שביצע הנאשם נע בין 30 ל – 50 חודשי מאסר.

11. מיקומו של הנאשם במתחם הענישה-

כאמור, לחובת הנאשם ארבע הרשעות קודמות, האחרונה בגין החזקת נשק שלא כדין, גזר דין משנת 2015 בגין עבירה שנעברה בשנת 2013.

לזכותו של הנאשם הודאתו שחסכה העדת עדים רבים וזמן שיפוטי, נטילת אחריות ורצון, אם כי ראשוני, לערוך שינוי.

עולה אם כן כי יש למקם את הנאשם בחלקו התחתון של המתחם העונשי אם כי לא בתחתיתו ממש.

12. לאור האמור הנני גוזרת על הנאשם את העונשים הבאים:

  1. 36 חודשי מאסר בפועל שמניינם מיום מעצרו – 25.5.20.
  2. 8 חודשי מאסר על תנאי והתנאי הוא שהנאשם לא יעבור תוך 3 שנים מיום שחרורו ממאסר עבירת סמים שהיא פשע.
  3. 1,500 ₪ קנס או 15 ימי מאסר תמורתו.
  4. חילוט סך של 20,420 ₪, 2,000 דולר ו – 250 אירו שנתפסו בביתו של הנאשם.

5. חילוט רכב מסוג ניסאן, מ.ר. 3946879 המצוי בבעלותו של הנאשם.

זכות ערעור לבית המשפט העליון תוך 45 יום.

ניתן היום, כ"א סיוון תשפ"א, 01 יוני 2021, במעמד ב"כ המאשימה עו"ד מורדוך, הנאשם וב"כ עו"ד קריטי.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
07/06/2020 החלטה שניתנה ע"י מיכל ברנט מיכל ברנט צפייה
19/10/2020 החלטה שניתנה ע"י מיכל ברנט מיכל ברנט צפייה
19/10/2020 החלטה על בקשה של מאשימה 1 בקשה לביטול מועדי ההוכחות מיכל ברנט צפייה
04/11/2020 החלטה שניתנה ע"י מיכל ברנט מיכל ברנט צפייה
06/11/2020 החלטה על בקשה של נאשם 18 הודעה על ייצוג מיכל ברנט צפייה
10/11/2020 החלטה על בקשה של מאשימה 1 בקשה לתיקון כתב אישום מיכל ברנט צפייה
11/11/2020 החלטה על בקשה של מאשימה 1 בקשה לתיקון כתב אישום מיכל ברנט צפייה
12/11/2020 החלטה על בקשה של מאשימה 1 בקשה באמצעות המזכירות מיכל ברנט צפייה
15/11/2020 החלטה על בקשה של מאשימה 1 מתן החלטה מיכל ברנט צפייה
15/11/2020 החלטה על בקשה של נאשם 5 בקשה מוסכמת להקדמת שעת הדיון בעניין המבקשים בלבד מיכל ברנט צפייה
15/11/2020 החלטה על בקשה של נאשם 5 הודעה בדבר הסכמה לקיום דיון בשעה 8 מיכל ברנט צפייה
18/11/2020 החלטה על בקשה של נאשם 2 בקשה בהסכמה לביטול מועד הוכחות מיכל ברנט צפייה
17/12/2020 החלטה שניתנה ע"י עידו דרויאן-גמליאל עידו דרויאן-גמליאל צפייה
27/12/2020 החלטה על בקשה של נאשם 1 בקשה למתן החלטה מיכל ברנט צפייה
28/12/2020 החלטה על בקשה של נאשם 1 בקשה לדיון גישור מיכל ברנט צפייה
28/12/2020 החלטה על בקשה של מאשימה 1 בקשה לשינוי מותב במסגרת הליך גישור בעניינו של נאשם 1 מיכל ברנט צפייה
28/12/2020 החלטה על בקשה של מאשימה 1 בקשה לשינוי מותב במסגרת הליך גישור בעניינו של נאשם 1 חגי טרסי צפייה
29/12/2020 החלטה על בקשה של נאשם 1 בקשה לדיון גישור עמי קובו צפייה
31/12/2020 החלטה על בקשה של מאשימה 1 בקשה לסגירת דלתיים במהלך עדות הסוכן מיכל ברנט צפייה
05/01/2021 החלטה על בקשה של מאשימה 1 בקשה למתן הוראות מיכל ברנט צפייה
06/01/2021 החלטה על בקשה של מאשימה 1 בקשה לסגירת דלתיים במהלך עדות הסוכן מיכל ברנט צפייה
07/01/2021 החלטה על בקשה של בקשת דחייה מראש מיכל ברנט צפייה
07/01/2021 החלטה שניתנה ע"י עידו דרויאן-גמליאל עידו דרויאן-גמליאל צפייה
10/01/2021 החלטה על בקשה של מאשימה 1 תגובת המאשימה מיכל ברנט צפייה
10/01/2021 החלטה על בקשה של נאשם 2 בקשה בהולה מתוקנת לביטול 2 דיונים מיכל ברנט צפייה
10/01/2021 החלטה על בקשה של נאשם 9 התנגדות לבקשה להעדת הסוכן בדלתיים סגורות מיכל ברנט צפייה
10/01/2021 החלטה על בקשה של נאשם 2 תגובה לבקשה לסגירת דלתיים מיכל ברנט צפייה
10/01/2021 החלטה על בקשה של נאשם 3 מתן החלטה מיכל ברנט צפייה
10/01/2021 החלטה על בקשה של נאשם 3 מתן החלטה חגי טרסי צפייה
12/01/2021 החלטה על בקשה של נאשם 5 תגובה על בקשת דחיה של שירות מבחן מיכל ברנט צפייה
17/01/2021 החלטה על בקשה של מאשימה 1 הודעה על מחדל ובקשה דחופה למתן הוראות מיכל ברנט צפייה
17/01/2021 החלטה על בקשה של נאשם 1 הודעה על סיום הליכי הגישור חגי טרסי צפייה
20/01/2021 החלטה על בקשה של נאשם 9 בקשה דחופה לביטול מועד דיון מיכל ברנט צפייה
21/01/2021 החלטה על בקשה של נאשם 9 הודעה בדבר הארכת תקנות החירום מיכל ברנט צפייה
21/01/2021 החלטה שניתנה ע"י מיכל ברנט מיכל ברנט צפייה
21/01/2021 החלטה על בקשה של מאשימה 1 הודעת הבהרה מטעם המאשימה מיכל ברנט צפייה
26/01/2021 החלטה שניתנה ע"י מיכל ברנט מיכל ברנט צפייה
07/02/2021 החלטה על בקשה של מאשימה 1 הודעה על מחדל ובקשה דחופה למתן הוראות מיכל ברנט צפייה
08/02/2021 החלטה על בקשה של נאשם 1 בקשה לא להביא הנאשם לדיון מיכל ברנט צפייה
08/02/2021 החלטה על בקשה של נאשם 6 בקשה מוסכמת לדחיית דיון מיכל ברנט צפייה
08/02/2021 החלטה שניתנה ע"י מיכל ברנט מיכל ברנט צפייה
10/02/2021 החלטה שניתנה ע"י חגי טרסי חגי טרסי צפייה
11/02/2021 החלטה על בקשה של מאשימה 1 מתן החלטה מיכל ברנט צפייה
16/02/2021 החלטה על בקשה של נאשם 8 בקשה בהסכמה חגי טרסי צפייה
21/02/2021 החלטה על בקשה של נאשם 1 בקשה להקדמת מועד דיון מיכל ברנט צפייה
03/03/2021 החלטה על בקשה של נאשם 1 בקשה בהסכמה להקדמת הטיעונים לעונש מיכל ברנט צפייה
14/03/2021 החלטה שניתנה ע"י מיכל ברנט מיכל ברנט צפייה
15/03/2021 החלטה על בקשה של נאשם 8 בקשה בהסכמה חגי טרסי צפייה
25/03/2021 החלטה שניתנה ע"י מיכל ברנט מיכל ברנט צפייה
01/04/2021 החלטה על בקשה של נאשם 1 הוספת מסמכים בהמשך לטיעונים לעונש ובהתאם להחלטה מיכל ברנט צפייה
01/04/2021 החלטה על בקשה של נאשם 5 בקשת דחיה עם מועדים מוצעים מיכל ברנט צפייה
05/04/2021 החלטה על בקשה של מאשימה 1 הודעת המאשימה על צירוף מסמכים מיכל ברנט צפייה
20/04/2021 גזר דין שניתנה ע"י מיכל ברנט מיכל ברנט צפייה
05/05/2021 החלטה על בקשה של נאשם 8 בקשה בהסכמה מיכל ברנט צפייה
06/05/2021 החלטה על בקשה של נאשם 8 תגובה מיכל ברנט צפייה
06/05/2021 החלטה על בקשה של נאשם 8 תגובה חגי טרסי צפייה
01/06/2021 גזר דין שניתנה ע"י מיכל ברנט מיכל ברנט צפייה
03/01/2022 החלטה שניתנה ע"י מיכל ברנט מיכל ברנט צפייה
27/01/2022 החלטה על בקשה של נאשם 9 בקשת דחייה בהסכמה מיכל ברנט צפייה
29/01/2022 החלטה על בקשה של נאשם 9 בקשה לזימון עד באמצעות המזכירות מיכל ברנט צפייה
31/01/2022 החלטה על בקשה של נאשם 4 בקשה מיכל ברנט צפייה
22/02/2022 החלטה על בקשה של נאשם 5 בקשה מוסכמת לפריסת קנס לתשלומים מיכל ברנט צפייה
13/03/2022 החלטה על בקשה של נאשם 9 בקשה למתן החלטה דחופה מיכל ברנט צפייה
14/03/2022 החלטה על בקשה של מאשימה 1 תגובה לבקשת משיב 9 להורות לשירות מבחן להתייחס לשתי נקודות להבהרה מיכל ברנט צפייה
30/03/2022 החלטה שניתנה ע"י מיכל ברנט מיכל ברנט צפייה
03/04/2022 החלטה על בקשה של נאשם 9 בקשת דחייה בהסכמת המשיבה מיכל ברנט צפייה
02/06/2022 החלטה על בקשה של נאשם 5 בקשה מוסכמת לדחיית התייצבות למאסר מיכל ברנט צפייה
28/08/2022 החלטה על בקשה של מאשימה 1 מתן החלטה מיכל ברנט צפייה
15/01/2023 החלטה על בקשה של מאשימה 1 טופס 13 (חילוט) - עיד אלעמראני מיכל ברנט צפייה