טוען...

פסק דין שניתנה ע"י יואב פרידמן

יואב פרידמן30/07/2021

ת"א 8300-10-20 פלוני נ' בית חולים המשפחה הקדושה ואח'

בפני כב' השופט יואב פרידמן

העתק החלטת בית משפט מיום כ"א אב תשפ"א 30 יולי 2021

הבקשה נדחית והתביעה נמחקת בהתאם להחלטה מ 30.5.21, משניתה התראה שארכה בצידה לריפוי המחדל , שלא הועילה. אין מקום לטיעון "הנזק הלא הפיך". הגישה לערכאות אינה נחסמת. תגיש התובעת תביעתה מחדש כאשר תראה לקדמה בהתאם להנחיות הדין. אין שום סיבה קבילה שתשעה חודש מאז הגשת התביעה אין עדיין חוו"ד מצד התובעת שיש לצרף עוד במקור לתביעה, ועוד נשמע שמדובר על שתי חוו"ד. דבר לא ישתנה אם לא יעמוד ביהמ"ש על קיום החלטותיו.
לו קיימה התובעת הוראות הדין והגישה חוו"ד עם כתב תביעתה, היתה נמנעת המחיקה.הגשת התביעה מחדש וחיוב באגרה הנה תג מחיר קביל בנסיבות. יש להגיש תביעה כשהיא בשלה לקידום, יחד עם חוו"ד גם אם יש להגישה בשלב מאוחר יותר (התביעה הרי לא עמדה בפני התיישנות). הרי דבר לא נחסך ממילא, גם בזמן המדף של התיק, מהגשתה באופן זה .שכן לא ניתן לקדם התיק ממילא בלא חוו"ד. הדבר היחיד "המושג" הנו גזל זמן שיפוטי במעקבי סרק ובקשות לארכות. לו בתיק יחיד עסקינן - ניחא. אך גזל הזמן במעקבי סרק בתיקים מרובים בהם לא מקיימים הצדדים הנחיות הדין או ביהמ"ש - הנו ניכר. זמן זה ניתן היה להקדיש לתועלת ציבור המתדיינים בעניינים שבמהות.

כדי למנוע "שידור חוזר" אני מורה שיחד עם תביעתה המחודשת -אם תוגש - תגיש התובעת את כל חווה"ד שבכוונתה להסתמך עליהן יחד עם הודעה שאין עוד חוו"ד או לחלופין שאין טענת נכות. לא ייעשה כן - ניתן יהא למחוק לאלתר התביעה המחודשת בלא התרעה נוספת. תנאי נוסף לחידוש התביעה הנו צירוף החלטה זו, כך שתעמוד לנגד עיני הרשמים או מזכיר משפטי אם יהא עד אז.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
12/04/2021 החלטה על בקשה של תובע 1 תגובה להתראה על מחיקה מוסר מעש אילנה הדר צפייה
12/05/2021 החלטה על בקשה של תובע 1 בקשה באמצעות המזכירות אילנה הדר צפייה
30/05/2021 החלטה שניתנה ע"י יואב פרידמן יואב פרידמן צפייה
30/07/2021 פסק דין שניתנה ע"י יואב פרידמן יואב פרידמן צפייה
29/09/2021 החלטה שניתנה ע"י יואב פרידמן יואב פרידמן צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 פלוני כמיל גרייב
נתבע 1 בית חולים המשפחה הקדושה ערן יעקובוביץ
נתבע 2 הראל חברה לביטוח בע"מ ערן יעקובוביץ