טוען...

החלטה שניתנה ע"י מאיה אב-גנים ויינשטיין

מאיה אב-גנים ויינשטיין02/01/2022

בפני

כבוד השופטת מאיה אב-גנים ויינשטיין

תובעת

סככות נועה בע"מ

נגד

נתבעת

דיל וזול בע"מ

החלטה

  1. הצדדים יזומנו ליום 15/11/22 בשעה 11:00, לקדם משפט.

לדיון האמור יתייצבו גם בעלי הדין עצמם. מובהר כי דין אי-התייצבות בישיבת קדם-המשפט כדין אי-התייצבות בדיון. תאגיד יהא מיוצג ע"י מנהל מטעמו, המכיר את עובדות המקרה והמוסמך לסיים את התיק.

  1. ב"כ הצדדים יקיימו דיון מקדמי בהתאם להוראות תקנות 34-36 לתקנות סדר הדין האזרחי, תשע"ט - 2018 (להלן "התקנות"). דיווח באשר לדיון המקדמי, יוגש לפי טופס 4 שבתוספת הראשונה לתקנות, 14 יום לפני ישיבת קדם המשפט.
  2. הליכים מקדמיים יושלמו כמפורט בפרק ט' לתקנות.
  3. רשימת בקשות שמבוקש לדון בהן בישיבת קדם משפט, תוגש בהתאם לתקנה 49 לתקנות, עד לא יאוחר מ- 20 יום לפני ישיבת קדם משפט. יובהר כי בעל דין לא יורשה להגיש בקשה לבית המשפט או לציינה ברשימה, אלא אם כן פנה לבעל הדין שכנגד שבעה ימים מראש לפחות והודיעו על הכוונה להגיש בקשה בעניין.

ברשימת הבקשות יציין בעל הדין את סוג הבקשה ויפרט בתמצית את עניינה של כל בקשה, לרבות את הטענות שהוא מבקש לטעון במסגרתה ואת הראיות שהוא מבקש להביא בתמיכה לה, אם אלה קיימות, ויבהיר מתי ובאיזו מתכונת הוא מבקש לדון בה. הפירוט לא יעלה על עמוד אחד לכל בקשה.

בעל הדין שכנגד רשאי להשיב בכתב לרשימת הבקשות, בתוך ארבעה עשר ימים מיום שהומצאה לו. היקף התשובה לא יעלה על עמוד אחד לכל בקשה.

  1. רשימת עדים, בהתאם לתקנה 62 לתקנות, תוגש על-ידי התובעת 20 יום לפני ישיבת קדם משפט. רשימת עדים מטעם הנתבעת תוגש 14 ימים לאחר מכן. רשימת העדים תכלול בצד כל עד, פירוט תמציתי של הצורך והמטרה של העדתו.
  2. לדיון קדם המשפט, הצדדים יהיו ערוכים גם לאפשרות של סיום התיק בפשרה, לרבות לפסיקה על דרך הפשרה, או לקביעת מנגנון חלופי ליישוב הסכסוך.

ניתנה היום, כ"ט טבת תשפ"ב, 02 ינואר 2022, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
02/01/2022 החלטה שניתנה ע"י מאיה אב-גנים ויינשטיין מאיה אב-גנים ויינשטיין צפייה
09/05/2022 החלטה שניתנה ע"י טדי ארז טדי ארז צפייה
17/06/2022 פסק דין שניתנה ע"י טדי ארז טדי ארז צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 סככות נועה בע"מ עמית סופר
נתבע 1 דיל וזול בע"מ און שרביט