טוען...

החלטה על בקשה של תובע 1 בקשה באמצעות המזכירות

ג'אדה בסול16/08/2021

מספר בקשה:4

בפני

כבוד השופטת ג'אדה בסול

תובעת

מיסא דגים

נגד

נתבעים

1. הכשרה חברה לביטוח בע"מ

2. פלאח שלאעטה

החלטה

לאור הודעת ב''כ התובעת, בהמשך להחלטה מיום 8/8/2021, הדיון בתביעה זו יתקיים לפניי, ובהתאם, אני מורה כדלהלן:

  1. הואיל והמדובר בתובענה בסדר דין מהיר, לפי פרק י''ב לתקנות סדר הדין האזרחי, התשע''ט-2018, (להלן: התקנות) , על הצדדים למלא בדייקנות אחר כל הוראות התקנות, ובכלל זה, גילוי מסמכים מוקדם ולהקפיד על המועדים הקבועים בתקנות אלה. ימי הפגרה יבואו במניין הימים.
  2. לנוכח אופיו של ההליך, כהליך מהיר, האמור להסתיים תוך פרק זמן קצוב, לא ינתנו כל דחיות ו/או ארכות, אלא מנימוקים מיוחדים.
  3. אני מפנה את תשומת לב הצדדים להוראות תקנה 80(ז) לתקנות , בדבר הגשת עיקרי טיעון ואסמכתאות משפטיות, עד לא יאוחר מ 14 ימים לפני מועד הדיון וזו לשונה:

"(ז)בעלי הדין רשאים להגיש לבית המשפט, עד ארבעה עשר ימים לפני המועד שנקבע לדיון, רשימת אסמכתאות משפטיות ועיקרי טיעון בכתב בהיקף שלא יעלה על חמישה עמודים סך הכול; סיכום טענות בעלי הדין יהיה בעל פה ביום הדיון בתובענה לאחר סיום הבאת הראיות, אלא אם כן בית המשפט הורה אחרת מטעמים מיוחדים."

  1. ככל וקיימת מחלוקת בין הצדדים המצריכה העלאת טיעונים משפטיים הדרושים להכרעה במחלוקת, ידאגו הצדדים להגיש את טיעוניהם, בצירוף אסמכתאות, לרבות הפניה לפסיקה שבכוונתם להסתמך עליה, כפי שצוטט לעיל, על פי הוראות תקנה 80(ז) לתקנות, עם העתק ישירות לצד שכנגד.
  2. אני קובעת את התיק להוכחות וסיכומים בעל פה ליום 20/10/2021 שעה 14:30.
  3. התייצבות בעלי הדין לדיון, הינה חובה. דין אי התייצבות לדיון או הפרת התחייבות בעל דין-כדין אי התייצבות למשפט כפי הוראות תקנה 75 לתקנות.
  4. אין חובת התייצבות של מומחה אשר נתן חוות דעת למי מבין הצדדים, אלא אם תוגש בקשה בכתב לזמן אותו, לפחות 30 ימים לפני מועד הדיון.
  5. הצדדים יבואו בדברים אחד עם השני לצמצום המחלוקות שיהיה צורך בבירורן במועד הדיון שנקבע, ובאם תושג הסכמה דיונית כלשהי ביניהם, אם לענין היקף המחלוקת או הדרך הדיונית בה יוסכם ביניהם להכרעה בה, הם ידאגו להודיע על כך לבית המשפט מבעוד מועד.

המזכירות תמציא עותק מהחלטה זו לב"כ הצדדים.

ניתנה היום, ח' אלול תשפ"א, 16 אוגוסט 2021, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
20/06/2021 החלטה שניתנה ע"י בנימין בן סימון בנימין בן סימון צפייה
08/08/2021 החלטה על בקשה של תובע 1 בקשה באמצעות המזכירות ג'אדה בסול צפייה
16/08/2021 החלטה על בקשה של תובע 1 בקשה באמצעות המזכירות ג'אדה בסול צפייה
24/08/2021 החלטה על בקשה של נתבע 2 הזמנת עדים ג'אדה בסול צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 מיסא דגים דיב קדח
נתבע 1 פלאח שלאעטה מגיד אברהים
נתבע 2 הכשרה חברה לביטוח בע"מ מגיד אברהים