טוען...

החלטה שניתנה ע"י אילנה הדר

אילנה הדר11/07/2021

בפני

כב' הרשמת הבכירה אילנה הדר

תובע

יאיר דמאיו

נגד

נתבעת

נופר סאסי

החלטה

ביום 1 ביולי 2021 ניתנה החלטה בפתקית. התובע טען שלא הצליח לקרוא את הפתקית ולכן ניתנת החלטה זו, אשר מכאן ואילך זהה להחלטה אשר ניתנה בפתקית כאמור.

היות שההליך מתנהל בבית משפט לתביעות קטנות, בו הצדדים ככלל אינם מיוצגים, ולאור הודעתו מהיום של התובע, מצאתי לנכון להבהיר כדלקמן:

  1. כתב התביעה הקיים בתיק כפי שהוגש ע"י התובע, מחזיק 10 דפים וכולל הערכת מחיר וחמישה צילומים שנחזים להיות זהים. ככל שהתובע סבור שכתב התביעה אינו כולל את כל הנספחים שהוגשו על ידו, הוא רשאי להגיש כתב תביעה מתוקן בצירוף כל שברצונו לצרף.
  2. שם הנתבעת כפי שמופיע בכתב יד בכתב התביעה עצמו הוא "נופר נופר". בהתאם, כך נרשם שמה בתיק. לאחר הודעת תיקון שהגיש התובע, שונה שם הנתבעת בהתאם.
  3. האחריות למתן פרטים נכונים וכתובת נכונה היא של התובע. משמסר התובע פרטים לא נכונים, בין אם מפאת טעות אנוש שלו ובין אם מפאת הטעיה ע"י הנתבעת כנטען, עליו החובה לוודא מחדש את הפרטים ולהגישם כנדרש לבית המשפט.
  4. המסירה הראשונה שבוצעה ע"י בית המשפט חזרה מהסיבה "לא ידוע במען" ועל פניו נראה כי בוצעה מסירה נוספת, אך אישור המסירה בגינה טרם נסרק לתיק כך שבשלב זה לא ניתן להסתמך עליו.

בהתאם ובשים לב לחובה כאמור בסעיף 3 לעיל, במקרים כאמור על התובע לבצע מסירה אישית ולהגיש אישור מסירה ותצהיר מוסר. בהקשר זה יצוין, כי במקרים מסוימים, גם הדבקה של כתב התביעה בבית הנתבעת יכולה להיחשב מסירה כדין, וכך גם משלוח דואר רשום לכתובת נכונה וסירוב של הנתבעת לקבלו.

  1. לאחר ההבהרות שלעיל, התובע יודיע האם הוא עומד על בקשתו למחיקת התביעה. ככל שיחליט להמשיך לנהלה, יגיש כתב תביעה מתוקן בצירוף כל הנספחים ואת כתובתה המעודכנת של הנתבעת.
  2. ככל שלא יוגש דבר עד ליום 8 באוגוסט 2021, תמחק התביעה מחוסר מעש.
  3. המזכירות תודיע לתובע באופן מתועד.

ניתנה היום, ב' אב תשפ"א, 11 יולי 2021, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
27/04/2021 החלטה על בקשה של תובע 1 בקשה לעדכון / שינוי / החלפת כתובת אילנה הדר צפייה
24/06/2021 החלטה על בקשה של תובע 1 בקשה לעדכון / שינוי / החלפת כתובת אילנה הדר צפייה
28/06/2021 החלטה על בקשה של תובע 1 הארכת מועד השמיעה בבית המשפט אילנה הדר צפייה
01/07/2021 החלטה על בקשה של תובע 1 בקשה באמצעות המזכירות אילנה הדר צפייה
11/07/2021 החלטה שניתנה ע"י אילנה הדר אילנה הדר צפייה
10/08/2021 פסק דין שניתנה ע"י אילנה הדר אילנה הדר צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 יאיר דמאיו
נתבע 1 נופר סאסי