טוען...

החלטה שניתנה ע"י אבנר יפרח

אבנר יפרח20/10/2022

ת"ט 20308-10-22 פיליפ מוריס בע"מ נ' דברי

בפני כב' הרשם בכיר אבנר יפרח

העתק החלטת בית משפט מיום כ"ה תשרי תשפ"ג 20 אוקטובר 2022

באשר לעיכוב הליכים:לאחר עיון בבקשה ומאחר שההשהיה הכרוכה בדיון בבקשה בדרך הרגילה עשויה לגרום נזק למבקש, אני מחליט על-פי צד אחד בלבד לעכב את הליכי ההוצאה לפועל עד למתן החלטה אחרת בתיק.

עיכוב הליכים מותנה בהפקדת סך של 2,000 בקופת בית משפט.

על המבקש למסור במסירה אישית בתוך 5 ימים העתק מהבקשה ומהחלטה זו לצד שכנגד וללשכת ההוצאה לפועל הנוגעת בדבר, בצירוף האסמכתא להפקדה.

באשר לביטול העיקול בהוצל"פ - מאחר שמהבקשה לא מתקבל מידע מלא ומספיק על מה שנעשה עד היום בתיק ההוצל"פ הרלוונטי ומאחר שלצורך בחינת הבקשה לביטול הליכי הוצל"פ נחוץ מידע זה, על המבקש להגיש הבהרה ומידע מלאים ומפורטים (בתצהיר כדין!) וכן מסמכים מלאים, על אודות כל ההליכים שננקטו עד היום בהוצל"פ, על אודות תוצאות ההליכים והעיקולים (מה נתפס ומה לא נתפס בעיקולים) ועל אודות סכום החוב הנוכחי בתיק ההוצל"פ וכן סכומים ששולמו (ככל ששולמו) לתיק על חשבון החוב. ככל שמבוקש ביטול עיקול הנוגע לחשבונות בנק יש להמציא דפי חשבון ויתרות רלוונטיים ועדכניים מכל חשבונות הבנק הללו.

בנוסף, האם נא להבהיר במדוייק האם מדובר בביטול עיקול שניתן טרם אזהרה או שהעיקול הוטל לאחר חלוף המועד הקובע להגשת התנגדות. ככל ומדובר בעיקול טרם אזהרה, נא לצרף את הבקשה + ההחלטה.

מובהר בזאת כי בהתאם לפסיקה כי ככל והעיקולי הבנק שהוטלו בתיק זה לא תפסו דבר,בהתאם לפסיקה אין כל ערך וטעם בהותרת עיקולים, והותרתם על כנם רק עלולה להסב נזק מיותר לנתבע שהמידע על קיומם של העיקולים עלול להפריע בחייו הבנקאיים, ללא כל תועלת סבירה לתובעת.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
20/10/2022 החלטה שניתנה ע"י אבנר יפרח אבנר יפרח צפייה
09/11/2022 החלטה שניתנה ע"י ליאור גלברד ליאור גלברד צפייה
04/12/2022 החלטה על בקשה של נתבע 1 הודעה מטעם המבקש ובקשה למחיקת התנגדות ליאור גלברד צפייה
05/12/2022 פסק דין שניתנה ע"י ליאור גלברד ליאור גלברד צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 פיליפ מוריס בע"מ שמואל דב סלפוי
נתבע 1 בילאל דברי מאלק מורקוס