טוען...

הוראה לבא כוח מבקשים להגיש 1

דפנה בלטמן קדראי04/09/2012

בקשה מס' 10

בפני

הנשיאה כב' השופטת דפנה בלטמן קדראי

המבקשת

צ. .ח. י. אלוני מסחר בע"מ

נגד

המשיב

יעקב דרור

החלטה

1. בפני בקשת ב"כ המבקשת, עו"ד משה גולדברג, להעביר הדיון בתיק זה מבית משפט השלום ברחובות לבית משפט אחר במחוז, ולחלופין ליתן הנחיות באשר להחלטת השופטת שירלי דקל נווה מיום 10/1/11 בתיק זה (להלן: "ההחלטה בערעור").

2. הערעור הוגש בתיק זה על החלטת רשמת ההוצל"פ, אשר דחתה את בקשת המבקשת (הזוכה בתיק ההוצל"פ) לחיוב צד ג' בחוב הפסוק.

בהחלטה בערעור לא הוכרעו כל הטענות הערעוריות של המבקשת. ההחלטה התירה למבקשת להגיש ראיות נוספות ועל פיה אף הוחזר הדיון לרשמת ההוצל"פ לשמיעת ראיות אלה. בכך מוצה הדיון רק בחלק מטענות הערעור, ואף נקבע כי המבקשת תהא רשאית לשוב ולטעון את טענותיה הנוספות בערעור, לאחר שתינתן החלטת רשמת ההוצל"פ בדיון הנוסף בפניה.

3. בינתיים מוצה הדיון בפני הרשמת, ולא לשביעות רצונה של המבקשת, על כן בבסיס בקשתה שבפני שאיפתה להביא את יתר טענותיה הערעוריות לדיון והכרעה.

בקשר לבקשתה זו הגישה המערערת בקשות חוזרות לחידוש הדיון בתיק זה, אולם בקשותיה לא נעתרו, מתוך כך שנקבע כי הדיון בתיק הסתיים בהחלטה שבערעור וההליך סגור.

על כן הגישה המבקשת ערעור על החלטות שנתנו, ואף הגישה בקשה זו, כמעין בקשה לעזרה ולו מכח הסמכות להורות על העברת תיקים במחוז.

4. עיינתי בבקשה על נימוקיה וכן בהחלטות שניתנו בתיק זה. בבקשה נדרשות למעשה הנחיות באשר לאופן בו על ב"כ המבקשת לפעול, נוכח ההחלטה בערעור מחד, וחסימת דרכו המנהלתית לחזור ולדון בתיק זה, מאידך. קושי זה, אינו מהווה הנמקה לבקשה להעברת מקום הדיון. על כן, הבקשה להעברת דיון נדחית על הסף.

5. אינני יושבת כערכאת ערעור על החלטות שיפוטיות בתיק זה, אך סברתי כי משהובא תיק זה בפני, ומששוכנעתי כי בנסיבות העניין ניתן לפתור את הקושי המתואר בבקשה, ראיתי לנכון ליתן הוראות והנחיות כמפורט להלן.

4. תיק זה סגור, כך נלמד מהחלטות מותבים שניתנו בבית המשפט ברחובות.

ההחלטה בערעור בתיק זה לא מיצתה את הדיון בטענות הערעור, ואף התירה שמירתן. ממילא אתה למד כי יש לאפשר למבקשת לחזור ולהעלות את יתרת טענותיה בפני המותב הדן בערעורים על רשמי ההוצל"פ. ההחלטה בערעור חסרה התייחסות לגבי קביעת אופן המשך ההליכים בתיק, וראה לעניין זה כאמור החלטה קודמת מיום 5/1/11, בה נקבע כי תנתן החלטה לגבי המשך ההליכים לפי הצורך.

בנסיבות אלה, ומשנסגר בינתיים התיק, יש לקרוא אל תוך ההחלטה בערעור היתר שיפוטי להארכת מועד להגשת ערעור נוסף בעילות ובטענות הערעוריות שלא נדונו.

על כן, ראוי כי יוגש ערעור כאמור ובדחיפות.

ניתן להגישו בתוך 20 יום.

ההחלטה תישלח לצדדים והעתקה יובא לעיון כב' סג"נ השופט ירון לוי.

ניתנה היום, ט"ז אלול תשע"ב, 03 ספטמבר 2012, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
24/12/2009 החלטה מתאריך 24/12/09 שניתנה ע"י שירלי דקל נוה שירלי דקל נוה לא זמין
12/05/2010 הוראה למשיב 1 להגיש תשובה מטעם המשיב שירלי דקל נוה לא זמין
10/01/2011 החלטה מתאריך 10/01/11 שניתנה ע"י שירלי דקל נוה שירלי דקל נוה לא זמין
19/06/2012 הוראה לבא כוח מבקשים להגיש א לבנה צבר לא זמין
04/09/2012 הוראה לבא כוח מבקשים להגיש 1 דפנה בלטמן קדראי צפייה
22/03/2014 פסק דין מתאריך 22/03/14 שניתנה ע"י איריס לושי-עבודי איריס לושי-עבודי צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 צ. .ח. י. אלוני מסחר בע"מ משה גולדברג
משיב 1 יעקב דרור ענת זרסקי