טוען...

הוראה למומחה בית משפט להגיש חוו"ד המומחה פרופ' ירינצקי

יעל ייטב08/05/2016

בפני

כבוד סגנית הנשיא יעל ייטב

התובעים

רמי ג'ווילס

נגד

ה נתבעים

1. עומר רמוז

2. "קרנית" קרן לפיצוי נפגעי תאונות דרכים

החלטה

1. בפני בקשת התובע למנות מומחים בתחום הנוירולוגיה ובתחום הרפואה הפנימית, וזאת לאחר הגשת חוות דעת המומחים בתחום הנוירולוגיה ובתחום הכירורגיה. לאחר עיון בחוות הדעת שהוגשו, בחומר הרפואי שהוגש ובטיעוני הצדדים, מצאתי כי קיימת ראשית ראייה לאפשרות קיומה של נכות בתחום הנוירולוגיה. פרופ' מושיוב התייחס בחוות דעתו וכן בתשובה לשאלות ההבהרה למצבו הרפואי של התובע, תיאר ממצאים נוירולוגיים, אף עמד על תהליך של שינוי במצב הנוירולוגי מאז התאונה. נוכח הממצאים האמורים קיימת ראשית ראיה למינוי מומחה בתחום הנוירולוגיה. אשר למינוי מומחה בתחום הרפואה הפנימית, אמנם פרופ' מושיוב התייחס לצורך למינוי מומחה בתחום האמור, ואולם מעיון בחוות דעתו נראה כי לא היה ידוע לו על מינוי מומחה בתחום הכירורגיה על מנת שיעמוד על המצב הרפואי בגין החבלות בתחום הפנימי. פרופ' דורסט מצדו לא המליץ על מינוי מומחה רפואי נוסף, אלא נתן חוות דעת באשר לחבלות בתחום הרפואה הפנימית, וקביעותיו הן בתחום סמכותו. אשר על כן, לא מצאתי שקיימת הצדקה למינוי מומחה רפואי נוסף, מעבר למינוי המומחה בתחום הכירורגיה.

2. לפיכך אני ממנה את פרופ' דוד ירניצקי כמומחה רפואי מטעם בית המשפט בתחום הנוירולוגיה.

3. המומחה יעיין במסמכים הרפואיים אשר יומצאו לו על ידי ב"כ בעלי הדין, יבדוק את התובע ויקבע ממצאים לגבי מצבו הרפואי נוכח תאונת הדרכים.

4. שכ"ט המומחה יעמוד על סך 4,500 ₪, בצירוף מע"מ. נוכח התיעוד שהוצג והנכויות שנקבעו, אני מורה כי הנתבעת תישא בשכר טרחת המומחה שמונה כמימון ביניים.

5. הנתבעת תפנה למומחה להסדרת שכר טרחתו תוך 7 ימים ממועד המצאת החלטת המינוי ותציג אסמכתא בדבר תשלום שכר טרחת המומחה תוך 45 יום.

המומחה ימציא לנתבעת דרישת תשלום מיד לאחר פניית הנתבעת כאמור לעיל או עם קבלת החלטה זו, לפי המוקדם. במידת הצורך תמציא המזכירות למומח, לבקשתם, את פרטי ההתקשרות עם ב"כ הנתבעת.

6. 51293הצדדים ימציאו ההחלטה למומחה.

ניתנה היום, ל' ניסן תשע"ו, 08 מאי 2016, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
11/01/2015 הוראה לבא כוח תובעים להגיש תחשיב תובעים יעל ייטב צפייה
18/08/2015 הוראה למומחה בית משפט להגיש חוו"ד פרופ' מושיוב יעל ייטב צפייה
08/05/2016 הוראה למומחה בית משפט להגיש חוו"ד המומחה פרופ' ירינצקי יעל ייטב צפייה
10/03/2019 החלטה שניתנה ע"י אהרן פרקש אהרן פרקש צפייה
11/02/2021 החלטה על בקשה של נתבע 2 מתן פסיקתא מרדכי בורשטין צפייה