טוען...

החלטה מפרוטוקול

יעל פרדלסקי01/12/2014

בפני כב' השופטת יעל פרדלסקי

המאשימה

מדינת ישראל

נגד

הנאשמת

אולגה קוזלובסקי

<#1#>

נוכחים:

ב"כ המאשימה – עו"ד ורד ליכטר סול

ב"כ הנאשמת – עו"ד מץ, ס"צ

הנאשמת - בעצמה

פרוטוקול

ב"כ הצדדים:

אנו סבורים כי התיק מתאים להעברה לבית משפט לסמים.

<#2#>

טיעונים לעונש

ב"כ המאשימה:

אני מבינה שבית משפט לא מתכוון להעביר את התיק לבית משפט לסמים, אנו עומדים על עתירותינו הקודמות.

ב"כ הנאשמת:

אני חוזר על הטיעונים לעונש שנשמעו בישיבות קודמות. מגיש אסופת מסמכים. התקבלו עד היום 13 תסקירים של שירות המבחן. התסקיר הראשון היה ב- 9.2.11. התסקיר שבא ביולי 2012 בא בהמלצה להאריך את המאסר על תנאי. מאז התקבלו עוד 7 תסקירים שמרביתם חזרו על אותה המלצה להאריך את התנאי בן 4 חודשים שתלוי ועומד. הנאשמת צירפה, ומשלמת את הדין על 3 תיקים של עבירה של החזקת סכין ועבירות של החזקת סם מסוכן לצריכה עצמית. מאז שהחל ההליך בבית המשפט, לא נפתחו כנגדה תיקים חדשים, מאז שהיא נמצאת בטיפול של שירות המבחן. מטעמי צנעת הפרט לא אחזור על הפרטים אותה פירטתי בדיונים קודמים ועל הטראומה שעברה הנאשמת. הנאשמת עסקה בעבר בשנת 2009 בזנות והיתה מכורה לסמים, וזו הסיבה שנפתחו לה כל כך הרבה תיקים בזמן קצר. היא מתרצת את החזקת הסכין בכך שהיא לא מצליחה להתגבר על הטראומה שעברה לפני 10 שנים כדי להגן על עצמה. החזקת סכין אמנם לא כשרה, אך היא מגיעה ממצב של טראומה עמוקה, ועירית תל אביב מצליחים להכניס אותה בשנת 2011 לדירת מעבר, שם היא מתחילה את התהליך השיקומי, מרכזים כאלה ואחרים שטיפלו בה ועדיין מטפלים.

לפני שנתיים היא מצליחה פעם ראשונה בחיים לקיים קשר זוגי, ולפני 5 חודשים נולדה לה תינוקת. גורמי הרווחה בתמונה ומנסים לסייע לנאשמת לעזור לה לחזור לדרך המלך. התיק הזה בוודאי שהוא מתאים לסעיף 85, שבו ניתן וראוי להאריך את התנאי ולהעמידה בפיקוח של שירות המבחן, לצד עונש חינוכי של של"צ שמציע שירות המבחן. אני מכיר את הפסיקה של בית המשפט המחוזי, אני מבקש מבית משפט לחרוג מהמתחם משיקולי שיקום של הנאשמת. אציין כי המאשימה הסכימה להעביר את התיק לבית משפט לסמים.

הנאשמת:

אני רוצה לומר שאני סך הכל אנושית, בני אדם עושים טעויות והיום אני משוקמת די הרבה שנים ועושה דרך, מנהלת חיים זוגיים יש לי תינוקת קטנה ומהממת היום אני חיה לא רק בשבילי, אלא גם בשביל הבת שלי. אני מבקשת מבית משפט להתחשב בי.

<#3#>

החלטה

נדחה למתן גזר דין ליום 10.12.14 שעה 09:00.

הנאשמת מוזהרת בחובת התייצבות.

מזכירות תשלח פרוטוקול לשירות המבחן ולממונה על עבודות שירות.

<#4#>

ניתנה והודעה היום ט' כסלו תשע"ה, 01/12/2014 במעמד הנוכחים.

יעל פרדלסקי , שופטת

הוקלד על ידי ליזה אילוז

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
09/05/2012 הוראה לנאשם 1 להגיש תסקיר יעל פרדלסקי לא זמין
01/12/2014 החלטה מפרוטוקול יעל פרדלסקי צפייה
11/12/2014 גזר דין מפרוטוקול יעל פרדלסקי צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מאשימה 1 מדינת ישראל תמר בר-זוהר
נאשם 1 אולגה קוזלובסקי ירוסלב מץ