טוען...

הוראה לבא כוח תובעים להגיש אישור פקס

לימור רייך08/03/2013

מספר בקשה:30

בפני

כב' השופטת לימור רייך

מבקשת

חברה לפיתוח יפו העתיקה בעמ

נגד

משיבים

1. אנדרי נתן אטון

2. השקעות רולאנד בעמ

החלטה

1. הצדדים אישרו באדיבותם את גובה שכר טרחתו של הכונס , בהמשך להודעתו בכתב, עם זאת ביקש ב"כ התובעת שהכונס ייתן אומדן לעניין היקף שעות העבודה הנדרשות לצורך קבלת ובחינת ההליך מראש.

2. בנסיבות העניין, נראה כי נוכח הסכמת הצדדים שניהם לגובה שכרו של המומחה לפי שעת עבודה, מן הראוי שהכונס ימסור הודעה באשר להיקף שעות העבודה הצפוי במקרה שלפני, על דרך האומדן וכן הכונס יודיע לצדדים ולביהמ"ש כאשר הוא יבצע את מלוא ההיקף, האם ישנו צורך במתן אישור לשעות נוספות ומהו ההיקף המשוער ובהתאם ביהמ"ש ייתן החלטתו.

3. לעניין המחלוקת שנתגלעה בין הצדדים שלפני בשאלת נשיאתם בשכר הכונס, הרי שעיון בהחלטתי הקודמת מעלה כי הכוונה הייתה שהתובעת תישא בעלות ביניים במימון ביצוע התיקונים בעוד שדווקא לעניין שכ"ט הכונס, הופנו הצדדים שניהם להסדרת השכר אל מול הכונס ומכאן שברור כי על הצדדים שניהם לשאת בשכרו של הכונס בחלקים שווים ביניהם , בשלב זה, להבדיל ממיון ביניים בהוצאות השיפוץ והתיקונים.

4. למעלה מכך, נראה כי יש הגיון בהשתת התשלום בשכרו של הכונס על הצדדים שניהם ולו גם לשם מראית העין וכדי למנוע למפרע טענות לעניין חשש למשוא פנים והטייה.

5. סוף דבר, עותק החלטתי יועבר לידי הכונס ולב"כ הצדדים שידאגו להסדיר מולו את שכ"ט מראש בהתאם לדרישתו ולאחר שהכונס ימסור הודעה באשר להיקף העבודה המשוער.

ניתנה היום, כ"ו אדר תשע"ג, 08 מרץ 2013, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
23/10/2011 החלטה על בקשה של נתבע 1 גילוי מסמכים /פרטים נוספים/שאלון 23/10/11 צחי אלמוג לא זמין
04/12/2012 החלטה מתאריך 04/12/12 שניתנה ע"י לימור רייך לימור רייך צפייה
08/03/2013 הוראה לבא כוח תובעים להגיש אישור פקס לימור רייך צפייה