טוען...

הוראה לתובע 1 להגיש ת.ע.ר

שרון גלר10/10/2012

מספר בקשה:16

בפני

כב' השופטת שרון גלר

המבקשת

גלית דלח

נגד

המשיבה

הילה מזוז אוזן

צדדים שלישיים

סמדר אביסרור

דניאל מולקנדוב

החלטה

לפני בקשה אשר במסגרתה מתבקש בית המשפט להורות למשיבה לקיים את ההליכים המקדמיים, לרבות להורות על העברת תצהיר גילוי מסמכים מטעם המשיבה ולענות בתצהיר על השאלון שהומצא לידי המשיבה.

בתגובה לבקשה שהוגשה על ידי המשיבה, טענתה המשיבה, כי המבקשת מצידה היא זו שאינה מקיימת את ההליכים המקדמיים, וכי "תצהיר גילוי מסמכים (כללי וספציפי) וכן תצהיר תשובות לשאלון הוכנו על ידי הנתבעת זה מכבר והם יימסרו לצדדים האחרים בתיק, באופן סימולטאני, לכשיואילו הצדדים האחרים בתיק להודיע כי הכינו את תשובותיהם לדרישות לגילוי מסמכים ולשאלונים, אשר נשלחו אליהם" – סעיף 3 לתגובה לבקשה.

בתשובה לתגובה שהוגשה מטעם המבקשת, טענה המבקשת, כי תצהיר גילוי מסמכים מטעמה נשלח למשיבה כבר ביום 15.2.12, וכי בימים אלה שוקדת המבקשת על מתן מענה לשאלות שהומצא לידה.

עיון בתיק בית המשפט מלמד, כי למרות ניסיונות חוזרות ונשנות מצד בית המשפט להביא את ההליכים המקדמיים לסיומם, הרי שההליכים הנ"ל טרם הסתיימו.

כך למשל בדיון מיום 20.12.11 הורה בית המשפט על סיום הליכים מקדמיים מכל סוג בתוך 60 ימים, בדיון מיום 12.7.11 הורה בית המשפט על השלמת הליכים מקדמיים מכל סוג באופן הדדי, בתוך 45 יום מכישלון הליך הגישור ככל שלא יוצלח, ואילו בדיון האחרון מיום 17.5.12 הורה בית המשפט על השלמת הליכים מקדמיים מכל סוג בתוך 20 ימים. עוד הדגיש בית המשפט בדיון הנ"ל, כי בית המשפט מצפה, כי לאחר ארכה זו לא ייוותרו קצוות בלתי מטופלים.

למרות ההחלטות אשר ניתנו על ידי בית המשפט כמפורט לעיל, ההליכים המקדמיים טרם הושלמו על ידי הצדדים.

עיון בבקשה, בתגובה לבקשה ובתשובה לתגובה מלמד, כי הטענות אשר הועלו על ידי מי מהצדדים אינם מצדיקים את האיחור בהשלמת ההליכים המקדמיים. כמו-כן, אין בידי לקבל את טענת המשיבה, לפיה המשיבה ממתינה להשלמת ההליכים המקדמיים על ידי שאר הצדדים להליך, בטרם תשלים מצידה את ההליכים.

על הצדדים לעמוד בהחלטות השיפוטיות שניתנו על ידי בית המשפט, וזאת ללא קשר לשאלה האם הצד השני עמד בקיום המוטל עליו ובין אם לאו.

משכך, ולפנים משורת הדין, ניתנת לצדדים ארכה נוספת להשלמת כלל ההליכים המקדמיים מכל סוג עד ליום 13.11.12. מובהר, כי היה ובית המשפט יידרש שוב לדון בסוגיית ההליכים המקדמיים, הרי שהדבר יהיה כרוך בפסיקה הוצאות משמעותיות לצד אשר לא יקיים את ההליכים המקדמיים עד למועד הנ"ל.

כמו כן, ניתן בזה צו להגשת תצהירי עדות ראשית כדלקמן:

תצהירי עדות ראשית מטעם התובעת יוגשו בתוך 45 ימים.

תצהירי עדות ראשית מטעם הנתבעת יוגשו בתוך 45 ימים נוספים.

תצהירי עדות ראשית מטעם צדדי ג' יוגשו בתוך 45 ימים מיום הגשת תצהירי עדות ראשית מטעם הנתבעת.

התצהירים יוחלפו במסירה אישית ליתר הצדדים ביום הגשתם לתיק בית המשפט.

בקשות לזימון עדים חיצוניים תצורפנה לתצהירים, תוך ציון פרטי העד אשר זימונו מבוקש, המניעה מהגשת תצהיר מטעמו, תמצית עדותו הצפויה להתקבל והרלבנטיות שלה לתיק. הבקשה תהא מגובה בתצהיר כדין.

קדם משפט על יסוד תצהירים ובמעמד בעלי הדין נקבע ליום 6.2.13 בשעה 9:00.

ניתנה היום, י"ז אב תשע"ב, 05 אוגוסט 2012, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
10/10/2012 הוראה לתובע 1 להגיש ת.ע.ר שרון גלר צפייה
06/07/2015 פסק דין שניתנה ע"י שרון גלר שרון גלר צפייה