טוען...

החלטה על הודעה לעניין אי התייצבות מטעם הנתבע

עדי סומך23/12/2014

מספר בקשה:8

בפני

כב' השופט עדי סומך

מבקשים

חגי פרידלר

נגד

משיבים

אלדן תחבורה בע"מ

החלטה

לאחר שעיינתי בעמדות הצדדים ביחס לאי התייצבותו של הנתבע לדיון ביום 07.12.14 (להלן: "הדיון") ובהתאם להשתת הוצאות הדיון ע"י כתפי הנתבע, נחה דעתי כי הנתבע אכן לא ידע על מועדו של הדיון בתיק וזאת לנוכח תקלה טכנית במשרדו כפי שפירט בהודעתו.

כמו כן, אין מחלוקת בין הצדדים כי שיחת הטלפון אשר התקיימה ביניהם נערכה ביום הדיון ולא יום לפני הדיון כפי שנכתב בטעות בפרוטוקול הדיון מיום 07.12.14.

אשר על כן, אין מקום להשית את הוצאות התובעת על כתפי הנתבע, ובשלב זה אני משית את ההוצאות על כתפי התובעת.

בנסיבות, אני מורה על קביעת הדיון בתיק בהתאם ליומני וזאת ליום 09.03.15 שעה 10:30.

לתשומת לב הצדדים:

היות ועל הצדדים להיערך לשמיעת דיון הוכחות במעמד הדיון החדש והיות וביום 18.5.14 נכנסו לתוקף הוראות נוהל של נשיא בית המשפט העליון בנוגע לטיפול בבקשות לשינוי מועדי דיון, על הצדדים להיערך באופן מיטבי לזימונם של העדים מטעמם וזאת בתוך פרק זמן סביר ומוגדר מראש לפני מועדו של הדיון הצפוי, בכדי לוודא שעדים אלו מודעים ויודעים על הדיון הצפוי ומסוגלים להיערך להתייצבות אליו כדבעי.

אשר על כן, אני מורה כי במסגרת תיק זה על באי כח הצדדים להגיש למזכירות בית המשפט בקשה לזימון עדים ביחס לכל אחד מהעדים מטעמם (בקשה לזימון עד שני עדים יש להגיש למזכירות ביהמ"ש ומעבר למכסה זו במסגרת בקשה מסודרת לביהמ"ש) ולדאוג למסור את צווי הזימון באופן אישי לעדים מטעמם, וזאת לכל המאוחר בפרק זמן של עד 90 ימים לפני מועדו של הדיון.

הוראות אלו נועדו לאפשר הגעת עדי הצדדים לדיון הבא באופן מיטבי מבלי להזדקק להגיש בקשה נוספת לדחיית מועדו של הדיון הבא. על כן, צד שלא יפעל בהתאם להן, לא תתקבל בקשתו, אף בהסכמה, לדחיית מועדו של הדיון הנדחה בטענה הקשורה בעדיו.

ניתנה היום, א' טבת תשע"ה, 23 דצמבר 2014, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
14/02/2013 החלטה על בקשה של מבקש 1 דחייה על הסף 14/02/13 עדי סומך צפייה
23/12/2014 החלטה על הודעה לעניין אי התייצבות מטעם הנתבע עדי סומך צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 אלדן תחבורה בע"מ נתן בודה, אסף כהן
נתבע 1 חגי פרידלר חגי פרידלר