טוען...

פסק דין מתאריך 21/07/13 שניתנה ע"י מי-טל אל-עד קרביס

מי-טל אל-עד קרביס21/07/2013

בפני כב' השופטת מי-טל אל-עד קרביס

התובעת

אביבה מרדכי

נגד

הנתבע

אליהו משיח

<#1#>

נוכחים:

התובעת בעצמה

והנתבע בעצמו

פרוטוקול

התובעת לאחר שהוזהרה כדין:

מה שכתוב בכתב התביעה אמת. אני גרתי אצל הנתבע 7 שנים והוא היה בסדר. בחודש מאי 2010 אני עזבתי. בשלושת החודשים שלפני מאי הנתבע עשה הסכם עם עו"ד רוני שרעבי שהוא יתן לי לגור עוד חצי שנה. אבל הנתבע הפר את ההסכם, הביא את השכן שלו שיקרע את חוטי החשמל, קיבל כסף ממשרד השיכון, הם צלצלו והזהירו אותו שאם לא יפסיק נתבע אותו. עורכת הדין מלכה מהסיוע המשפטי צלצלה אליו ואמרה לו שאתה צריך להוריד לה מהשכירות. הוא קילל אותה והיא עשתה לו תביעה. עכשיו הוא קיבל כסף ממשרד השיכון כסיוע לשכר דירה עבורו. חודש אחרון לפני שעזבתי הבאתי לו 580 ₪ ביד ליד חברה שלו. היא אמרה לו: "יופי קיבלת את הכסף עכשיו תביא לה את המקרר". בינתיים כל החצי שנה הזו משטרה הייתה באה, היה סוגר לי את החשמל והופך לי את כל המרפסת. לא הייתה שם דלת כדי שיוכל להיכנס.

אני מגישה אסופת מסמכים, ת/1.

מי שקרע את חוטי החשמל הוא השכן שלו בקומה השלישית. אמרתי לנתבע שיפתח את המים והוא אמר לי לפנות לשכן בקומה השלישית כי אין לי כח להוציא ולהחזיר. כשתעזבי אני אחזיר. כל פעם כשהיו נכנסים אליי הביתה היו דופקים לי במקלחת ועושה לי חור. הייתי צריכה לסתום עם גבס.

הסכום שתבעתי הוא שכירות. אני זכאית לסיוע בשכר דירה ממשרד השיכון. השכירות לנתבע היא בסך של 2,000 ₪ לחודש. משרד השיכון היה מעביר לו 580 ₪ ואני הייתי משלימה 1,420 ₪. אני תובעת את כל ה2,000 ₪ למשך חצי שנה בגלל שמשרד השיכון אמר לי שאני אקבל ממנו בחזרה את ה580 ₪ ואעביר להם. יש חגים שאנשים נוסעים ולי יש מרפסת קטנה בלי דלת. הייתי שמה שם דברים. כל פעם כשהייתי חוזרת במשך החצי שנה הזו, הוא היה זורק לי את הדברים. משטרה הייתה באה ושואלת למה, והוא היה עונה שהיא שילמה והיא בסדר. היות והבית הזה ישן, כל הצינורות בבית חלודה. אני לא יכולה לעשות לו נזק. ההפך. הלכנו לסיוע משפטי באור יהודה, אמרו לו תעשה לה מדרגות ותצבע. הביא צבע מסריח. בגלל שהצינורות חלודה, אי אפשר לצבוע כי זה מתפורר. הלך והביא שכן, אמר לי לא לשלם כי הנתבע צריך לתקן. הוא הוציא לי צינור מתחת לכיור, שנינו התחלקנו, שילמתי לו. בסוף המיטה הייתה קרועה, זרק למרפסת. כשנסעתי בחג לצפון אני באה ואני רואה שעוד פעם זה בחוץ. אמרו לי ללכת להוצאה לפועל ואמרתי שכשאעזוב אעשה זאת. בסוף אוקטובר 2010 עזבתי. שבאתי מהצפון אני רואה שתי שקיות קרועות והכל ברצפה מפוזר. צלצלתי לעו"ד שרעבתי והוא אמר לי להחליף מנעול. החלפתי. הנתבע לא ידע ואחרי שנה הוא שאל אותי האם החלפתי מנעול. לאחר מכן התחיל לשבור את הקיר. עכשיו אני מבקשת פסק דין שהוא ישלם את הכל. יש עוד תביעה שעומדת בהוצאה לפועל והוא צריך לשלם פסק דין על נזקים בסך 2,750 ₪ והוא לא שילם ועו"ד עמית גולן הקדים את הדיון ב21 יום ולא חיכה לעורך הדין שלי כי הנתבע הלך וסיפר סיפורים.

הנתבע לאחר שהוזהר כדין:

כל מה שכתוב בכתב ההגנה, הכל אמת. כל מה שהתובעת אומרת הכל שקר. אני גרוש פעמיים, את האישה הזו פגשתי זרוקה ברחוב והיא ביקשה ממני שנה עד שתקבל דירה מעמידר. השנה נגמרה והיא לא רוצה לצאת. זה נמשך 7 שנים. אני הלכתי סדר לפי החוק. שלחתי לה מכתב מעורך דין שתפנה את הדירה, היא לא התייחס לזה ולא זז. מגיש מכתב נ/1. 7 שנים זה נמשך מה שלקחתי כסף ממנה לא יכלתי להוציא אותה, המשטרה לא התערבה רק בית המשפט. נאלצתי על פי מצבי, אני חי רק מביטוח לאומי, נאלצתי להביא עורך דין שילמתי לו כסף כדי להוציא אותה. היא הופיעה בבית המשפט שקבע שאם היא לא יוצאת אני יכול לסגור לה את המים והחשמל ולפתוח את הקיר גבס. אני ריחמתי עליה והיא הלכה למשטרה. אני סגרתי את המים והחשמל וגם לא יוצאת. פתחתי קיר גבס גם לא יצאה. הביאה את החבר שלה הנרקומן והלכתי למשטרה והוציאו לה פקודה מבית המשפט שהיא צריכה לצאת. לא נגעתי בדברים שלה, מגיש הודעה במשטרה נ/2. אמרו לי לפתוח לה את הקיר ולא פתחתי. בתשלומים היא לא שילמה, רק משרד השיכון שילם. ואת כל הנזקים ומה שעשתה לי אני מגיש תמונות, נ/4-נ/6.

נתתי לה כסף כדי שלא תתבע אותי ועד היום יש לי תביעות וקיבלתי אירוע מוחי. מגיש מסמך נ/7. על מנת שלא יגיע לבית משפט אמרתי לה: "בואי נסגור עניין. חלק מהחובות שיש לך ואמרה לי אני לא יתבע אותך יותר". מגיש מכתב נ/8. מגיש מכתבים נוספים, נ/9-נ/10.

היא עשתה לי נזק אני כבר לא יכול, קיבלתי אירוע מוחי ובלילות אני לא ישן על כל הנזק שנגרם לי אני רוצה פיצוי. אמרו לי בבית המשפט לתבוע אותה על עוגמת נפש ולחייב אותה. עד עכשיו לא תבעתי אותה.

הנתבעת:

רציתי להוסיף ששום נזק לא עשיתי לו כי הוא וחברה שלו נכנסו לחדר והוא אמר לה: "תראי איזה בית נקי".

<#2#>

החלטה

נדחה לעיון, פסק הדין יישלח לצדדים.

<#3#>

ניתנה והודעה היום ט' אב תשע"ג, 16/07/2013 במעמד הנוכחים.

מי-טל אל-עד קרביס, שופטת

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
16/07/2013 פרטוקול מי-טל אל-עד קרביס צפייה
21/07/2013 פסק דין מתאריך 21/07/13 שניתנה ע"י מי-טל אל-עד קרביס מי-טל אל-עד קרביס צפייה
06/03/2016 החלטה מיום 03.03.16, לתיוק בארכיב הסגורים. מי-טל אל-עד קרביס לא זמין
06/03/2016 החלטה מיום 03.03.16, לתיוק בארכיב הסגורים. מי-טל אל-עד קרביס לא זמין
06/03/2016 החלטה מיום 03.03.16, לתיוק בארכיב הסגורים. מי-טל אל-עד קרביס לא זמין
06/03/2016 החלטה מיום 03.03.16 לתיוק בארכיב הסגורים. מי-טל אל-עד קרביס לא זמין
06/03/2016 החלטה מיום 03.03.16 מי-טל אל-עד קרביס לא זמין
06/03/2016 החלטה שניתנה ע"י מי-טל אל-עד קרביס מי-טל אל-עד קרביס לא זמין
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 אביבה מרדכי
נתבע 1 אליהו משיח