טוען...

פסק דין

תרצה שחם קינן10/03/2014

בפני כב' השופטת תרצה שחם קינן

התובע

דורון שיראזי

נגד

הנתבע

ליאור שוקר, ת"ז 032412645

<#1#>

נוכחים:

התובע והנתבע בעצמם

פרוטוקול

התובע לאחר שהוזהר מעיד:

אם הנתבע היה משלם ארנונה לא היה מגיעה לי דרישה לתשלום חוב ארנונה על סך 1,819 ₪. הנתבע השתמש בנכס מספט' 2012 עד סוף פברואר 2013.

הנתבע לאחר שהוזהר מעיד:

אין לי את חשבונות הארנונה. אני לא יודע איפה הם. אני שכרתי את הנכס והוא היה סגור. החודש הראשון עבד האדם ששכר את האולפן לפניי. לא יכולתי לתפעל את המקום ופניתי לתובע. הסברתי לו את המצב ושאני מוכן לפצות אותו בחודש-חודשיים. המחלוקת היא לא על המסים אלא על כך שהוא החליף את המנעולים ולא נתן לי לקחת את הציוד שלי.

התובע:

לשאלת ביהמ"ש בסוף פברואר פניתי לנתבע ואמרתי לו שאני מוכן לעזור לו. באה אמו של הנתבע ואמרה שהיא מוכנה לשלם כל חוב של בנה, אך היא לא דאגה לזה בסוף. אני מציג תמונות של הנכס עם דבק מגע על הקירות. על הקירות היה ספוג שמיועד לתהודה באולפן. הנתבע לקח את הספוג איתו והוריד אותו מהקיר. לכן נותרו כתמים שחורים על הקירות.

אני מציג הסכם ביני לבין מר אדוארדו לפיו הושכר הנכס ב-1.4.13. ההסכם שלי עם הנתבע היה עד אוגוסט ואני הסכמתי שיפנה קודם לכן, בכפוף למציאת שוכר.

הנתבע:

הוא לא יכול לטעון שהיו רק 4 כסאות. היה שם מזגן ועוד ציוד. הוא החליף מנעול שלא בידיעתי. הוא הכניס שוכרים ולא יכולתי לקחת את הציוד. אמי מאושפזת ואני לא אוכל להעיד. אם אני לא מחזיק בנכס למה שאעביר את הארנונה עלי? בחודשיים הראשונים שילמתי ארנונה באמצעותה שוכר הקודם. יום אחד באתי למקום והסתבר שהמנעול הוחלף והיו אנשים בתוך הנכס. אני יודע שאמי מסרה לו את המפתחות.

לאחר הפסקה

הצדדים:
בהמלצת בית המשפט, ולאחר שבית המשפט שמע אותנו, לסילוק סופי ומוחלט של התביעה, הגענו לפשרה במסגרתה ישלם הנתבע לתובע סך של 3,000 ₪, וזאת ב-6 תשלומים שווים ורצופים של 500 ₪ כל תשלום. התשלום הראשון ישולם לא יאוחר מיום 10.4.14, ובכל 10 בחודש שלאחריו .

לא ישולם אחד התשלומים במועדו, יעמוד כל הסכום (3,000 ₪) לפרעון מידי ומלא כשהוא נושא הפרשי הצמדה וריבית מיום הגשת התביעה ועד ליום התשלום המלא בפועל.

מבקשים מבית המשפט לאשר ההסכמה וליתן לה תוקף של פסק דין.

<#2#>

פסק דין

הריני מאשרת את הסכמת הצדדים ונותנת לה תוקף של פסק דין.

הנתבע יפקיד את התשלומים כאמור במזכירות ביהמ"ש, אשר תמציא לו שוברים מתאימים לצורך כך.

<#3#>

ניתנה והודעה היום ח' אדר ב תשע"ד, 10/03/2014 במעמד הנוכחים.

תרצה שחם קינן, שופטת

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
26/08/2013 החלטה על בקשה של מבקש 1 ביטול החלטה / פס"ד 26/08/13 יעקב שקד צפייה
10/03/2014 פסק דין תרצה שחם קינן צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 דורון שיראזי
נתבע 1 ליאור שוקר