טוען...

החלטה על בקשה של נתבע 1 בקשה באמצעות המזכירות

ריבה שרון25/12/2017

מספר בקשה:36

בפני

כבוד השופטת ריבה שרון

תובעת

פלונית- ל.ב

נגד

נתבעות

1. הראל חברה לביטוח בע"מ
2. פלונית- ל.ב
3. אליהו חברה לבטוח בע"מ

החלטה

1. אין לפני כל פירוט ביחס לתשתית העובדתית לכאורה שבגינה הנתבעת 1 כופרת בשלב זה בחבות או בכיסוי הביטוחי ביחס לתאונות 1,3 . בהעדר פשרה עד ליום 9/1/18- יוגשו תצהירים וראיות, והתיק נקבע לשמיעת הראיות עד גמר ולסיכומים בע"פ- ככל שהדבר יתאפשר לבית המשפט, ליום 5/3/18 בשעה 08:40 .

2. הצדדים יגישו את עדויותיהם הראשיות בתצהירים וכן תיק מוצגים, על פי לו"ז כדלקמן:

התובעת- עד ליום 31/1/18 והנתבעות- עד ליום 21/2/18. המסמכים יוגשו במקביל לתיק בית-המשפט ולצד שכנגד (מסירה אישית ידנית וכדין, כולל נספחים). מסמך אשר לא יוגש במועד, לא ניתן יהא להגישו אלא בכפוף לאישור בית המשפט, לאחר בקשה מנומקת. חרף האמור לעיל- תצהירי חוקרים יוכנו מראש ויוגשו במעטפה סגורה ויסרקו כחסויים מפני הציבור לרבות הצדדים. בפתח הישיבה יוחלט מתי יוצגו ליתר הצדדים להליך. יש להכין מראש עותקים ותמלילי קלטות, ולצרפם לתצהיר החוקר המוצג לעיון בית-המשפט. הודעות בכתב יד יש להדפיס.

לגבי עדים שאינם בשליטה: על כל צד להגיש במועד שנקבע להגשת תצהיריו, הודעה הכוללת פירוט של תמצית עדותם ואת הסיבה לאי הגשת תצהיר מטעמם.

3. הודעה בדבר התנגדות לחלקים בתצהירים ו/או להגשתם וסימונם כראייה של מסמכים הנכללים בתיק המוצגים של צד- תוגש בתוך 3 ימים ממועד קבלתם, אחרת- לא תישמע. מומלץ לצדדים להגיע מראש להסכמות בדבר הגשת מסמכים, גם אם בסייגים כמקובל, וזאת כדי לייתר את הצורך בעדויות "טכניות" וכיו"ב. התנגדות מאוחרת עלולה להידחות ו/או להביא להטלת הוצאות עקב הימשכות הדיון.

5. הצדדים ייערכו לחקירות קצרות ביותר של העדים, עד 15 דקות לעד ועד 30 דקות לבע"ד וכן יצטיידו בסמכויות מלאות לסיום התיק בפשרה - לפני שמיעת הראיות או אחריה.

6. זימון עדים יעשה הדדית, עד ליום 5/2/18- בשים לב למועד הדיון ולמניעת תקלות. כל מצהיר יתייצב לדיון, באחריות המזמין. זימונו של עד שאינו בעל דין, אם יהיה כזה, מותנה בהפקדת הסך של 450 ₪ בקופת ביהמ"ש, או אישור בכתב מהעד כי הוא מוותר על כך. זימונו של גורם רשמי המתבקש להמציא תע"צ/מסמכים ואינו נדרש להתייצב אינו מחוייב בהפקדה אך יש לכתוב זאת בהזמנה, תוך ציון המועד שעד אליו עליו ליתן את התע"צ/מסמכים. ההזמנות לעדים תלקחנה למסירה אישית ידנית וכדין, באחריות המזמין.

7. הדיון לא ידחה בגין אי התייצבות של מצהיר לרבות בע"ד מסיבה שלא תתקבל על דעתו של בית המשפט, ותצהירו יוצא מהתיק.

8. פגרות בתי המשפט תבואנה במניין הימים והמועדים שנקבעו בהחלטתי.

9. מומלץ לצדדים לשוב ולבוא בדברים ולנסות ולייתר את ההתדיינות בנסיבותיו של תיק זה ולכל הפחות להגיע להסכמות דיוניות שתקצרנה את משך ההתדיינות או תקלנה עליה. בהצלחה.

ניתנה היום, ז' טבת תשע"ח, 25 דצמבר 2017, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
10/07/2013 הוראה לנתבע 1 להגיש תגובה לבקשה למינוי מומחים ריבה שרון צפייה
08/12/2015 החלטה שניתנה ע"י ריבה שרון ריבה שרון צפייה
25/12/2017 החלטה על בקשה של נתבע 1 בקשה באמצעות המזכירות ריבה שרון צפייה