טוען...

החלטה על הודעה מטעם התובעים

משה הולצמן04/03/2016

מספר בקשה:19

1. מנחם אשכנזי

2. סול אשכנזי

התובעים

נגד

שומרה חברה לביטוח בע"מ

הנתבעת

החלטה

  1. נוכח הודעת התובעים לפיה המו"מ בין הצדדים לא צלח, קובע לישיבת קדם מסכם, לאחר הגשת ראיות הצדדים ליום 19.9.16 שעה 14:00. לדיון יתייצבו התובעים עצמם ונציג מוסמך מטעם הנתבעת, עם סמכויות לסיום המחלוקת. ככל שמדובר בחברת ביטוח, יצטייד ב"כ החברה בסמכויות ונציג מוסמך יהיה זמין טלפונית במועד הדיון
  2. בעלי הדין יגישו ראיותיהם בתצהירים, לרבות חוות דעת מומחים (למעט חוות דעת מומחים בתחום הרפואה), עם העתק ישירות לצד שכנגד, התובעים עד ליום 3.5.16, הנתבעת עד ליום 3.7.16. התצהירים יהיו קצרים ותמציתיים ולא יכללו עדות שמיעה או עדויות בלתי קבילות אחרות עפ"י דין.

תצהירי חוקרים מטעם הנתבעת, ככל שיהיו, יוכנו בתוך המועד הקבוע להגשת ראיותיה ויוגשו באותו מועד, אלא אם תוגש בקשה מתאימה, לכל המאוחר עד למועד הגשת ראיות הנתבעת.

  1. בד בבד עם הגשת תצהירי העדויות, יגישו הצדדים תיקי מוצגים, אשר בהם יכללו כל המסמכים עליהם מתכוון מגיש תיק המוצגים להסתמך במהלך המשפט. כל עמודי המוצגים יסומנו במספרים (במספור רץ, כל עמוד בנפרד), וההפניה למוצגים תהא לפי מספר העמוד בתיק המוצגים. להסרת ספק- כל המוצגים יצורפו לתיק המוצגים ואין לצרף מוצגים לתצהירים.

היה ותיק המוצגים עולה על 20 עמודים או שהוא כולל תמונות, יוגש תיק המוצגים גם באופן ידני למזכירות ביהמ"ש, עם הנספחים ממוספרים ומסומנים ב"דגלונים", לצורך תיוקו בתיק הנייר. צד אשר לא יעשה כן, ייחשב כמי שלא הגיש תצהיריו.

  1. צד המתנגד להגשת מסמך יודיע על כך לצד שכנגד תוך 14 יום וככל שהצדדים לא יגיעו להסכמה באשר להתנגדויות, יגיש הצד המתנגד תוך 14 יום נוספים את התנגדותו בפני בית משפט.
  2. לא תורשה השמעת עדות שלא הוגשה בתצהיר או הגשת מוצג שלא נכלל בתיק המוצגים, אלא ברשות ביהמ"ש. צד המבקש להזמין עד שאינו בשליטתו יגיש במועד הקבוע להגשת התצהירים מטעמו בקשה לזימון העד, בה יפורטו פרטי העד, מדוע לא ניתן לקבל ממנו תצהיר ותמצית עדותו.
  3. המזכירות תודיע.

ניתנה היום, כ"ד אדר א' תשע"ו, 04 מרץ 2016, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
19/11/2014 הוראה למומחה בית משפט להגיש חוו"ד ישראל פבלו אקסלרד צפייה
16/08/2015 החלטה שניתנה ע"י ישראל פבלו אקסלרד ישראל פבלו אקסלרד צפייה
03/01/2016 הוראה לתובע 1 להגיש הודעה לעניין הצעת הפשרה יהודה ליבליין צפייה
04/03/2016 החלטה על הודעה מטעם התובעים משה הולצמן צפייה