טוען...

פרוטוקול

אורן כרמלי08/12/2014

בפני כב' הרשם הבכיר אורן כרמלי

המבקשת

מזונייט ישראל בע"מ

נגד

המשיב

נבות עקיבא

<#2#>

נוכחים:

אין התייצבות מטעם המבקשת

ב"כ המשיב עו"ד דותן שעיה והמשיב בעצמו

פרוטוקול

ב"כ המשיב:

שוחחתי עם חברי. הסתבר כי הגיש בקשה לדחיית מועד דיון ולמיטב הבנתי טרם ניתנה החלטה בבקשה. חברי הודיע כי לא יוכל להתייצב לדיון. בנסיבות אלה מבקש לדחות את הבקשה לביטול פסק דין, ביטול עיכוב הביצוע, והותרת פסק הדין על כנו. כמו כן אני מבקש לחייב את הנאמן בהוצאות.

<#3#>

החלטה

1. עיון בתוכנת נט המשפט מעלה כי אכן הגיש עו"ד יוסי בן נפתלי שהוא ב"כ הנאמן בהקפאת הליכים בחברת מזונייט ישראל בע"מ בקשה לשינוי מועד הדיון וזאת מהסיבה "טרם הסתיימו ההליכים המקדמיים בתיק", הבקשה הגיעה לתיק בית המשפט רק היום בבוקר.

מעבר לעובדה שלא נתבקשה תגובת הצד השני ורק מן הטעם הזה היה מקום לדחות את הבקשה על הסף, הרי שממילא טרם נתן בית המשפט החלטה בבקשה לשינוי מועד דיון ומשכך, היה על ב"כ הנאמן להתייצב בבית המשפט.

בנסיבות אלה אין מנוס אלא לפסוק הוצאות לטובת התובע סך של 1,500 ₪ אשר ישא בהן ב"כ הנאמן באופן אישי וזאת ללא קשר לתוצאות ההליך שבין הצדדים.

שקלתי אם בנסיבות אלה היה מקום גם להטיל הוצאות אישיות לטובת אוצר המדינה ואולם, מצאתי שלא לעשות כן.

2. בפני בקשה לביטול פסק דין שניתן בהעדר הגנה, זאת שעה שתלוי ועומד צו הקפאת הליכים נגד הנתבעת, מזונייט ישראל בע"מ. שמורה הזכות לב"כ הנאמן להגיב לתגובת התובע מיום 3.12.14 וכן לבקשות שהועלו בדיון זה לעניין ביטול עיכוב הביצוע והותרת פסק הדין על כנו. התגובה תימסר עד ליום 14.12.14.

ת"פ ליום 15.12.14 לצורך מתן החלטה בבקשה.

<#4#>

ניתנה והודעה היום ט"ז כסלו תשע"ה, 08/12/2014 במעמד הנוכחים.

אורן כרמלי , רשם בכיר

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
08/12/2014 פרוטוקול אורן כרמלי צפייה
24/12/2014 החלטה שניתנה ע"י אורן כרמלי אורן כרמלי צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
תובע 1 נבות עקיבא דותן שעיה
נתבע 1 מזונייט ישראל בע"מ רועי רבינוביץ