טוען...

החלטה מתאריך 25/08/13 שניתנה ע"י יעקב בכר

יעקב בכר25/08/2013

בפני כב' השופט יעקב בכר

המבקש

מוחמד אבו דעוף

נגד

המשיבה

מדינת ישראל

<#1#>

נוכחים:

המבקש - נוכח

ב"כ המבקש - עו"ד עביר אסדי ממשרד בן ארי פיש

ב"כ המשיבה – עו"ד ג'לאל עווידה

פרוטוקול

ב"כ המבקש:

חוזרת על הבקשה. מבלי להיכנס לענין העובדות אמקד את טענותי המפורטות בהרחבה בבקשה בענין האם המשך נהיגת המבקש ושימושו ברכב המצוין מסכנים את ציבור המשתמשים בדרך או לא, והתשובה על כך הינה רטורית ולטעמנו שלילית מאחר ומדובר במבקש כבן 62, אשר במשך כ-28 שנים מחזיק ברישיון נהיגה. אני ערה להרשעותיו הקודמות, אם כי מדובר בהרשעות ישנות שרובן ככולן עבירות קנס. חשוב לציין כי מעולם לא נפסל רישיונו הן פסילה מנהלית והן פסילה שיפוטית ע"י מותב כלשהו. מדובר באדם נורמטיבי מן היישוב, אחראי, שומר חוק. ציינתי שעברו נקי ללא רבב. מדובר במבקש שתרם מאוד לקהילה והדבר משתקף מאורח חייו ומפעילות והציבורית ותפקיד בו הוא מכהן כיום ומזה מס' שנים בתחום השלטון המקומי. בין יתר תפקידיו הוא אמון על בטיחות בדרכים ותכנון הדרכים באיזור משגב. אסב תשומת לב ביהמ"ש לעובדה חשובה שלאחר האירוע הנטען, במידה ואכן לסברת השוטרים שנשקפת מהמבקש מסוכנות גבוהה לציבור, היעלה על הדעת שהיו מאפשרים לו לנהוג מזירת האירוע לתחנת משטרת שפרעם.

אבקש להפעיל שיקול דעת גם לענין הרכב המשמש את יתר בני המשפחה. מדובר באנשים שמתגוררים בישוב דומידה המנותק מכל תחבורה ציבורית. אין מכולות לצרכים בסיסיים וכל דבר קטן מחייב נסיעה לכפרים הסמוכים. מבקשת להיעתר לבקשה במלואה.

ב"כ המשיבה:

מתנגד לבקשה. מגיש חומר חקירה והרשעות קודמות.

מפנה לדוחות הפעולה של השוטרים. משתקפת נסיעה מסוכנת והתנהגות חריגה של המבקש, שסיכן רכבים אחרים ועקף מצד ימין ועל השול. גם לא ציית להוראות שוטרים.

לענין טענות שהעלתה חברי, לענין נסיעתו מזירת האירוע לתחנת המשטרה, היה עמו שוטר. אחדד את העובדה שיש תקליטור המתעד חלק מהאירוע לאחר העבירות שעבר המבקש. כמו כן, דווקא כעולה מדברי חברתי, מאחר ומדובר באיש ציבור וממונה על תחום בטיחות בדרכים, שעה שהתנהג בצורה "עבריינית", עוקף רכבים ולא מציית להוראות שוטרים, דווקא דינו להחמיר עמו יתר על המידה.

<#2#>

החלטה

החלטה תשלח לצדדים בפקס עד מחר בבוקר.

<#3#>

ניתנה והודעה היום י"ט אלול תשע"ג, 25/08/2013 במעמד הנוכחים.

יעקב בכר, שופט

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
25/08/2013 החלטה מתאריך 25/08/13 שניתנה ע"י יעקב בכר יעקב בכר צפייה
26/08/2013 החלטה מתאריך 26/08/13 שניתנה ע"י יעקב בכר יעקב בכר צפייה
צדדים בהליך
תפקיד שם בא כוח
מבקש 1 מוחמד אבו דעוף עביר אסדי
משיב 1 מדינת ישראל שרונה מלס