טוען...

הוראה לבא כוח תובעים להגיש אישור פקס

אמיר סלאמה24/09/2015

בפני

כב' השופט אמיר סלאמה

תובעת/נתבעת שכנגד

חרזי משאבות בטון בע"מ

נגד

נתבע/תובע שכנגד

שמעון מוני זיגדון

החלטה

  1. בהמשך לישיבה מיום 3.12.14, ובהתאם למוסכם בין הצדדים, אני ממנה את המהנדסת הגר כהן מרחוב הנטקה 44 בחיפה, נייד: 052-4448470, פקס: 04-8251066 כמומחית מטעם בית המשפט.
  2. המומחית תתבקש לחוות דעתה באשר לטיב ואיכות הבטון שסופק לנתבע ע"י התובעת באתרי העבודה מושא התביעה (בנתניה ובעין שריד), לרבות בשאלת התאמת הבטום לדרישות התקן הישראלי. המומחית מתבקשת להתייחס לטענות הנתבע בדבר אספקת בטון פגום או לקוי, אשר מנע את המשך ביצוע עבודות הבניה באתרי העבוודה הנ"ל.

המומחית מתבקש להבהיר, האם ניתן לבדוק כיום לבדוק את הרכב הבטון והתאמתו לתקן, והאם ניתן כיום לבדוק פגמים בבטון. ככל שהתשובה חיובית תתבקש המומחית ליטול דוגמה מן הבטון ולבדוק האם הבטון עומד בדרישות התקן.

  1. הצדדים ימציאו למומחית, עד לתאריך 20.10.15, את כל המסמכים הרלוונטיים לרבות כתבי טענות, חוזים, מפרטים טכניים, חוות דעת מטעמם, תוכניות אחרות וכל מסמך שיידרש על-ידי המומחית.
  2. תוך אותה תקופה יפנו בעלי הדין למומחית כדי לתאם עימה ביקור בנכס נשוא התביעה. בביקור רשאים להיות נוכחים בעלי הדין, פרקליטיהם ומומחים מטעמים, אולם ריבוי הגורמים המעורבים לא יעכב את הביקור או כל מפגש אחר עם המומחית. היה והמומחית תסבור כי נוצר קושי בתאום ביקור עם כל הגורמים הנ"ל היא תקבע מועד עליו תתן לפרקליטים או בעלי הדין הודעה מוקדמת של 10 ימים לפחות.
  3. מובהר בזאת, כי אי הופעתו של צד או מי מטעמו במועד שנקבע לא תעכב את הביקור ואת המשך ההליכים בפני המומחית.
  4. שכרה של המומחית ייקבע על ידה, והוא ישולם בשלב זה, מחציתו בידי התובעת ומחציתו בידי הנתבע. על המומחית לדאוג לגביית שכרה בטרם תחל את עבודתה.
  5. המומחית מתבקשת ליתן חוות דעתה, ערוכה על פי סעיף 24(א) לפקודת הראיות [נוסח חדש] התשל"א-1971, תוך 45 ימים מיום הביקור בנכס, אולם רק לאחר שישולם לה שכר טרחתה.
  6. היה ויהיו למי מהצדדים שאלות הבהרה למומחית, הן יוגשו לה תוך 15 יום ממועד קבלת חוות דעתה והמומחית מתבקשת להשיב לשאלות אלה תוך 15 יום נוספים.
  7. אי מילוי אחר הוראה מהוראות החלטה זו כמוהו כאי קיום צו בית-המשפט בקדם המשפט.

למען הסר ספק מובהר בזה שגם תשלום שכרה של המומחית, ותאום ביקורים עימה ביוזמת בעלי הדין, הם חלק מהוראות החלטה זו, כמו גם הגשתה במועד של כל הודעה הנדרשת לפי החלטה זו.

 המזכירות תעביר עותק מהחלטתי זו לצדדים ולמומחה.

 

ניתנה היום, י"א תשרי תשע"ו, 24 ספטמבר 2015, בהעדר הצדדים.

החלטות נוספות בתיק
תאריך כותרת שופט צפייה
09/06/2015 הוראה לבא כוח תובעים להגיש אישור פקס אמיר סלאמה צפייה
24/09/2015 הוראה לבא כוח תובעים להגיש אישור פקס אמיר סלאמה צפייה
14/03/2016 הוראה לבא כוח תובעים להגיש אישור פקס אמיר סלאמה צפייה
12/09/2016 פסק דין שניתנה ע"י אמיר סלאמה אמיר סלאמה צפייה